vims-74 Skrevet 17. oktober 2006 #76 Skrevet 17. oktober 2006 Dere er kjempeflinke med kryssingen altså, tusen takk for det! Må løsne litt nå så dere ikke får vedvarende krampe! Nå har jeg fått sovet et par timer, deilig! Jeg fikk lyst å bokbade jeg også gitt, kanskje i kveld? Om jeg tør da, er redd jeg ikke kommer meg opp igjen! Nå hente vimsemannen på jobb! Hadesålengesøtnoser!
Nr-3-i-Magen Skrevet 17. oktober 2006 #77 Skrevet 17. oktober 2006 Også sånne sammensatte ord som avisene bruker... "Han ble knivdrept" istedenfor "drept med kniv", "ranstatt" istedenfor "tatt for ran". Greit nok at de har blitt såpass vanlige nå at de sikkert kommer inn i ordbøkene etterhvert, men de orda finnes jo faktisk ikke!
vims-74 Skrevet 17. oktober 2006 #78 Skrevet 17. oktober 2006 ka-ping: enig i det med barnevognskilt! Til å begynne med synes jeg det var litt morsomt, men nå som "alle" har det, blir det ikke like stas lengre..
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #79 Skrevet 17. oktober 2006 Enda godt jeg ikke er helt alene her
Hanne og jentungen Skrevet 17. oktober 2006 #80 Skrevet 17. oktober 2006 Hei:/ alltid kommer jeg for sent. Nå er dere vel hjemme uten nett hele gjengen. *synes synd på seg selv*
vims-74 Skrevet 17. oktober 2006 #81 Skrevet 17. oktober 2006 Neida neida, jeg er jo hjemme MED nett jeg! *gi Hanne en trøstekos*
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #82 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er alltid på nett stort sett... men mer på formiddagen enn på ettermiddagen. Og så innimellom på kvelden. Hvordan var praksis, Hanne? Har småjævlene tatt fullstendig piffen av deg?
DiddiDaddi Skrevet 17. oktober 2006 #83 Skrevet 17. oktober 2006 Er også på nett ) Synes fryktelig synd på meg selv nå...og litt på samboern... Har akkurat kjørt han til flyplassen, vi skulle til Oslo i lag, men jeg kommer meg ikke avgårde nå... Hadde ordnet dette i bursdagsgave til han...var jo ikke sånn det skulle bli!! Menmen, snuppa i magen må jo nesten komme først! Så da blir det tv og bimming i kveld istedetfor )
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #84 Skrevet 17. oktober 2006 Sånn er det bare - noen ganger så stikker de små mageknøttene litt kjepper i julene for planlegginga til litt overmodige mødre... jeg krysser bare fingre for at knøttet mitt ikke herper den romantiske weekenden jeg og gubben skal på til helga... hehe
DiddiDaddi Skrevet 17. oktober 2006 #85 Skrevet 17. oktober 2006 Oi, skal dere på romantisk weekend?!?! Så deilig da!! Fortell fortell ) Dessuten er jeg veldig interessert i å chatte på msn ka-ping, er jo blitt en hovedsyssel om dagene det...hehe... hadde vært veldig koselig! Men jeg har en mailadr som uten tvil avslører hva jeg heter...har du en som er litt mer ok å legge ut åpent?
selfangerkjerringa Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #86 Skrevet 17. oktober 2006 Selvsagt har jeg det! Jeg legger ALDRI ut min ekte adresse åpent. Men send en mail til [email protected], min alias-adresse Så svarer jeg deg fra min "orntlie" adresse, og så kan vi begynne chattinga!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå