Gå til innhold

CB Digital


~4 mislykka ivf~

Anbefalte innlegg

Har spurt inne på Bli Gravid også, men kanskje noen her vet dette også..

Når dere teste med den digitale testen, og den viser ikke gravid, hvor mange steker ser dere på testpinnen da når dere tar ut den??

Alltid når jeg har testet så har det bare vært en strek der. Men i dag så kunne jeg faktisk se to streker. Riktignok så er den veeeldig svak den andre da.... ( den svake streken er nærmere pila enn den streken som alltid kommer opp ).

 

Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror den digitale testen viser kun når den er 100 % sikker på at du er gravid. Jeg har også tatt ut testpinnen og sett på denne (selv om det sies på pakningen at man ikke skal se/stole på denne, bare på det som kommer opp i displayet), og de gangene jeg har vært gravid har det vært to streker. Så, vil anbefale deg å vente noen dager å ta en ny test. Kanskje du bare tok den for tidlig? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har testet litt tildlig. Hadde el for 11 dager siden. Men symptomene er så sterke at jeg klarte ikke vente lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du...jeg testet med den digitale to ganger da jeg ikke var gravid...da hadde den to streker når jeg tok den ut...når jeg prøvde neste mnd var den jo positiv..men husker ikke om det var fler streker på testpinnen da...men hvis den sier ikke gravid...er du nok ikke det...men vent noen dager til..håper indelig du er gravid...lukke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...