Gå til innhold

noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

jeg er gravid i uke 28.. og sliter med "eggevitte" hva skyldes dette.. ikke noe lukt eller sånn,men har en del av d.. snakka med legen om d å,men d var jo bare normalt fikk jeg beskjed om.. (legen bryr seg ikke)men kan d være sopp?? noen som har hatt d samme problemet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6714912-noen-som-kan-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som sopp for meg.... gravide er jo mer disponert for å få sopp, så dette er helt vanlig. Men jeg synes det er rart at legen din sa at dette ikke var noe å bry seg om..... sopp klør jo som regel. Du kan jo kjøpe deg en kombinasjonspakning på apoteket å prøve den. IKKE bruk applikatoren når du fører stikkpillen inn i skjeden. Bruk fingeren. Du kan jo også ha noe som heter Gardnerella. Det er ikke en kjønnssykdom, men tilhører vår normalflora i underlivet. Blomstrer opp nå og da, spesielt ved hormonelle forandringer som mens, graviditet osv. Dette må du få behandling hos lege for (Flagyl tabletter) men ofte blir de ikke behandlet under graviditet pga. en del medikamenter skal en ikke ta når en gravid.

Kan du ikke prøve Canesten kombinasjonspakning først, det er iallefall ufarlig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...