lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Bare sitte her, vite at man mest sannsynlig nå har hatt EL, og ikke vite hva som skjer videre. Er jo så typisk at det skal komme opp masse alkoholfylte morsomheter til helgen og. Russegjengen har reunion Vel, er vel egentlig bare frustrert av all denne ventingen. Og livet her inne på BIM gjør jo ikke akkurat saken lettere. Konser skikkelig på å legge alle tanker som hvis/om og men ut av huet, men klarer ikke>!!! *frustrert mortgentråd* Ladycompen min sier plutselig i dag at jeg har mine mest fruktaber dager i dag og i morgen, men temperaturen har jo sunket. Skjønner ikke dette helt. Noen som gjør?? Utover dette ønsker jeg alle og enhver en kjempefin dag!!! Må nok løpe til jobben nå. Hadde satt pris på om lady/baby somp brukere som har peil hadde svart. he he. er så forvirret. stoooore klemmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6714865-dette-er-ille-frustrerende-sytbart-og-teit-he-he/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå