Gå til innhold

FIKK IKKE SOVEI NATT

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er det jeg ikke veit skjønner du. kan forklare om du gidder å lese:

Jeg begynte på p-pillene jasmine denne syklusen, dvs 11.september (av alle datoer, kjæresten min sin bursdag). men tålte de ikke så jeg slutta etter fire dager. hadde ingen etterblødning. hadde muligens el for litt over en uke siden..så hvem vet når ikm er....grunnen til p-pillene var pga en liten cyste pga jeg mistet for ett halvt år siden eller noe..

Annonse

ok, nå virker jeg veldig kjip..

men kvalme og hodepine og alle de tingene der, er normale bivirkninger for meg når man er av/på pilla..

så det kan jo være en hormonell reaksjon også..

-men jeg satser på at det er en liten spire som tøyser med deg da! Jeg har jo som sagt aldri vært gravid, så jeg har jo ikke noe sammenligningsgrunnlag!! :)

Ta en test for moro skyld da?

:)

*testomane, vi? neeeida..* hihi

lykke til!!

neinei, var IKKE gravid før jeg tok pillene, er du gærn. ble kvalm AV pillene..men det gikk ganske kjapt over da jeg slutta og alt ble liksom mer stabilt, kløen forsvant på dagen..kan umulig være bra for meg disse p-pillene...men i alle fall så hadde jeg vondt i korsryggen i natt, også var jeg sulten midt på natta selv om jeg ikke gjorde noe annet enn å spise i hele går.

har du fått noen symptomer VinterSol?

Annonse

jeg?

hm,, jeg hadde massevis, Og så forsvinner de gradvis for hver negative test..

hehe

akkurat nå har jeg ikke mer enn en livmortapp jeg ikke kan få tak i i det hele tatt (heller ikke mannen min..) og såre brystvorter.

Kvalm er jeg visst stadigvekk.

Og så har jeg masse luft i magen. Skikkelig pinlig mye.

Men egentlig føler jeg meg utrolig normal.

Fant ut at p-ringen og p-pillene har gjort meg syk i mange år, feks migrene fire ganger+ i uka, så etter at jeg slutta har jeg på en måte følt meg mye mer frisk ennpå mange mange år!!

Hm. hvor lenge er det siden du slutta på de pillene igjen ?

Kan jo også hende at det er EL du har? Det ligner jo litt på sånne stikkesmerter?(da vet du jo at det bare er en ting å gjøre..hehe)

ja jeg ble syk og fikk også migrene av trionetta før jeg fikk min datter som å er tre år. jeg slutta da også på pilla og ble gravid samme måned.

p -piller er ikke bra i det hele tatt!! ikke for meg i alle fall. det er bra du føler deg bedre nå. jeg hra hatt veldig vondt i hodet de siste tre dagene, men det er visst også veldig vanlig når man er gravid. jeg hadde vondt i hodet og måtte ta paracet to ganger om dagen da jeg vra gravid med datteren min, det var de fire første månedene av svangerskapet. det var en tung hodepine, var skikkelig tørst også. tror jeg hadde el forrige helg faktisk, disse gravidtegnene har kommet nå får to dager siden..skal løpe å kjøpe CB etterpå;)

jeg slutta på pillene fire dager etter første dag i siste menstruasjon denne syklusen (ble det riktignå, hmm..JA) i natt var det litt verk i korsryggen, men med en gang jeg reiste meg forsvant det..

ah nå skal jeg lage meg en deilig varm kopp te med melk og sukker..

aha! men dette er jo veldig spennende!

Håper spira har klora seg fast som bare det! :)

Så får du heller leve med litt hodepine en stund:)

gleder meg til å høre hvordan testen gikk!

Jeg har en test hjemme, som jeg sparer til onsdag/torsdag (i morra jo!) tilfelle tanta ikke har dukket opp enda da..

da begynner jeg å gå seriøst over, lissom.. evnt så er det min "nye" ikm-dag. hehe. sykluser er neimen ikke lett!

nei det kan jeg b&%"¤% på at det ikke er (sykluser altså). de skal ikke være så enkle nei..stakkars oss kvinner. mannfolka skulle bare visst alt det vi tenker å bekymrer oss om..haha.

håper virkelig det klaffer for oss begge denne pp da. er du på jobb nå da? jeg har aftenvakt i morgen så jeg har fri til å sitte på BIM i hele dag jeg haha.

hehe.

jeg har studieuke. se hvor hardt jeg studerer!

hehehe

Jeg er kunststudent da, jeg skal opp i "atelieet" mitt og male litt etterhvert..

hvor er du fra? Jeg kan jo kanskje bare sjekke "hvem er vi" rekka, men nå spør jeg her jeg.

Hehe, jeg snakker for mye jeg, så mannen min vet nok desverre alt for mye om hva jeg går å tenker på.. stakkars fyr..

Ja, tenk om det hadde klaffet for meg? Vi var så utrolige sikre på at det ville ta noen mnd før jeg var stabil igjen da, at det ikke var noen "fare" helt enda.. og ialefall etter at jeg har tatt to-tre-negative tester..

-men så får vi se da. om jeg bare testet for tidlig, rett og slett!

Jeg gruer meg litt, nesten, hvis jeg er gravid alt nå!

For jeg er litt for gjennomsiktig som person. Foreldrene mine og jeg har alltid snakket om det meste, og jeg er en person som snakker meg gjennom forskjellige prosesser,, som feks å ta stilling til det å få barn. Jeg har på en måte alltid sagt "jeg skal ALDRI ha barn, det syns jeg er egositisk" mens i det siste så har jeg kanskje snakket litt mer om "når vi får barn så..." og sånne ting!

Jeg er så &%#¤" gjennomsiktig!!

Ikke bra.

Da vi forlovet oss, hadde foreldrene mine et veddemål om når det kom til å skje. Min mor vant.

Men sånn erd et når en har masse følelser utenpå.

Ikke bra..

Er redd for en sånn "hva var det vi sa?" -holdning

eller at de skal bli direkte sure. (svigers ønsker seg barnebarn helt desperat, mens mine foreldre har mange barnebarn fra før av. for å si det sånn består min nærmeste familie, hvis jeg utelukker mannen sin familie) av 16 personer. Og dette er umiddelbar..

off..

:)

ser du. jeg utleverer meg alt for fort!

hahaha

oi kunstner sier du?

selv elsker jeg å bruke pensel og lerret. maler de svære bildene. har ett midt på veggen her hjemme,. greske villhester:) det er ca 100#95 cm

ja vi "kunstnere" liker å snakke mye hehe. kanskje litt adhd i oss alle til og med;)

men humor er det ikke mangel på i alle fall. Nei vi får se til å bli gravidde slik at vi kan komme oss over på første trim.

er du gammel forresten? er forresten fra nord-norge jeg da..mer tør jeg ikke si her inne, for det er veldig mange som kjenner hverandre oppe i nord hehe, eller rettere sagt vet hvem hverandre er.

du jeg testet nå torsdag som var jeg bare så det er sagt, det var veldig tidlig......med tanke på at jeg kanskje hadde el forrige helg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...