Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hei igjen alle sammen! Jeg endrer da til BIM-treffet fra Fryd til Egon pga pris, og håper at dette går greit mht. barnevogner etc. Ettersom jeg skjønner er vi 4 stk som helt sikkert kommer. Magica-fra-TRYLL, Marianne75, Goìll og meg. Ser ut som følgende er usikre: Nunnemor, Jorbær, Rødhette, Moliat og Mamma'n til en gutt. Fint om dere andre kan gi beskjed i løpet av et par dager, om dere kommer eller ikke så jeg får bestilt bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 Nunnemor og jeg kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse1980 Skrevet 18. oktober 2006 #3 Del Skrevet 18. oktober 2006 Hei Jeg kommer også Camilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lise-79 Skrevet 18. oktober 2006 #4 Del Skrevet 18. oktober 2006 Sorry.. vet ikke med nunnemor.. Jeg kommer hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cicci79 - ble mamma 16.02 Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 19. oktober 2006 Da er vi foreløpig 6 stk da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå