Gå til innhold

Tusler inn hit jeg..

Anbefalte innlegg

Hei, hei, har vært en "leser" (kun inne å lest her), frem til nå..

Men nå er jeg her!

Jeg er egentlig veldig heldig, har fått to nydelige barn, ei på 3 år og en på 2 år, tulla vår brukte vi 16 mnd på, hun ble til ved hjelp av hormoner, sto på venteliste for IVF, minstemann satte på første forsøket, men også han ved hjelp av hormoner, og 7 mnd med akupunktur.

Nå vil vi gjerne ha nummer tre, men den lar vente på seg, har prøvd i 19 mnd, vært uten prevensjon i 2 år, men fikk først mensen etter siste svangerskap for 19 mnd siden, så jeg regner prøvingen fra den.

Blir ikke møtt på samme måte nå som sist til legene, vi har flere ganger blitt spurt hvorfor vi ønsker flere barn nå når vi har to, og i tillegg en av hver.. Hvorfor skal ikke jeg få lov til å ønske meg mange barn selv om vi sliter?

Hjertet er så stort at det rommer flere, så hvorfor skal da en lege sitte å si at vi har nok?

Og hva har kjønnet på barnet med saken å gjøre, hadde jeg fått bedre hjelp dersom jeg hadde hatt to gutter el to jenter?

Vi er blitt lovt pergo i løpet av november, så jeg håper indelig va får det og at det kan klaffe for oss snart..

Vil ønske alle dere andre damer lykke til, håper de snart må legge ned denne siden pga at det ikke lengre finnes noen slitere.. (ønsketenkning..)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6714716-tusler-inn-hit-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skjønner hva du mener....

har en herlig datter fra før jeg..hun er 8 år(fra et tidligere forhold)

er som om ingen helt tar savnet mitt alvorlig..ikke misforstå..jeg føler meg utrolig heldig som har henne!!jeg har et barn!!ikke alle som får oppleve det,det vet jeg jo!!

men drømmen om en stor familie vil sannsynligvis ikke bli oppfyllt..

har alltid ønsket meg fire!

vil ha huset fullt av barneføtter og latter og liv!!livlige diskusjoner rundt kjøkkenbordet i oppveksten...

samle ungeflokken til julefeiring når de er blitt voksne...få masse barnebarn...

du vet.....men det er en sorg det er vanskelig for andre å forstå...

livet blir ikke slik jeg hadde håpet,og det får jeg bare akseptere..

ville bare gi uttrykk for forståelse egentlig jeg...

håper at det klaffer for dere:)

Skjønner så alt for godt hva du mener, selvfølgelig er man kjempe glade for de en har vært så heldig å få, men så lenge hjertet har rom for flere så vil savnet være der og det vil gjøre vondt.

Jeg også ønsker meg 4, men har innsett at det kan bli vanskelig, det er lov å håpe!

Ønsker deg lykke til kjære deg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...