Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå måtte jeg trekke på smilebåndet...dette er innlegg nummer 100! Da kan vi snakke om at vi har "snakket" en stund! Og jammen har det skjedd litt mens samtalen har pågått!! Og forhåpentligvis skjer det mye bra nå framover - for oss begge!

Jeg er en sofasliter....ikke noe godt nå, følelsene begynner å komme og jeg synes det er uendelig trist. Samtidig ser jeg at noe positivt har skjedd. Den ødelagte egglederen skal ALDRI lage helvete for meg igjen!! OG vi klarte å bli gravide på vanlig måte! Når jeg ser bort fra det vi har vært igjennom nå, så er akkurat disse to tingene bra. Når vi har klart det på natur metoden etter 5 mislykkede forsøk, så kan vi vel klare det på ny...?

Jeg sa det til sambo i går...."Enten så er jeg veldig sterk - eller så er jeg utrolig dum, som fremdeles tror på en baby til"!! Jeg velger selv å tro at det er styrken min :o) Elle rhva tror du...... Nå har jeg jo sett at solskinnshistorier KAN skje, både for meg og andre 8selv om ikke dette var den beste solskinnshistorien jeg har hørt om kanskje...)

Det som er litt ubehagelig og kjedelig nå (sett vekk fra smerter) er at jeg blør en del...Vet du om det er vanli å blø mye etter å ha fjernet en eggleder? jeg spurte før jeg dro fra sykehuset for da hadde jeg begynt å blø litt og hun sa at det var vanlig...men hvor lenge...??

På en vanlig mens så blør jeg bare en dag "ordentlig" egentlig og etter det så er det bare "peanuts". Litt nå og da liksom. Men blødningen er vel et tegn på at slimhinnen i livmoren brytes ned og at den blir vanlig igjen...?

Mye å lure på selv om man tror at man vet det meste etter "ørten" forsøk og sånn...........

Det er rart det du skriver om intuisjon. For det er faktisk noe man kan lære seg opp til å bruke. man kan faktisk øve på å bruke den riktig, for å ta sikre valg etc. Er du av den "alternative" sorten? Skulle ikke forundre meg på om jeg har spurt deg dette spørsmålet før i løpet av tråden.....

jeg tror på at det er MYE mer mellom himmel og jord..... Jeg var jo til healer i april og hun spådde oss å klare dette på natur metoden.

Men vet du hva?

2-3 dager før jeg begynte å verke i egglederen drømte jeg at jeg begynte å blø.....(indre stemme/ underbevisstheten???) Og det har jeg gjort på alle mine 3 mislykkede forsøk. Hver gang har jeg i løpet av rugetiden drømt at det IKKE har gått (eller at jeg har begynt å blø)

Den gangen jeg var gravid, i sommer, drømte jeg ingenting......

Og den gangen det ble avbrutt pga at eggene ikke tålte opptining drømte jeg heller ingenting. men da hadde jeg en SKIKKELIG dårlig følelse helt fra første Progynova.....Så jeg tror fullt og fast på at kroppen vår kan gi beskjed om at noe ikke er sånn det skal (eller omvendt...)

Takk for at du etterlyste meg pga intuisjonen din! Jeg satte stor pris på det Og jeg setter STOR pris på deg. Veldig synd vi bor så langt fra hverandre!

Ønsker deg er riktig god helg! Og at tråden vår blir lenger og lenger og at vi lenger nede kan diskutere kvalme og gutte/ jentenavn ;o)

Stoooor klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager alle skrivefeilene....Jeg skrev utrolig fort nå :o)

Skrevet

God kveld.

Godt å høre fra deg igjen.

Ja det er helt sprøtt at vi har kommet over 100 innlegg:-) Det har gått fort tross alt. Og som du sier, har det skjedd mye på den tiden. Men fortsatt sitter vi her uten spire:-( Men forhåpentligvis ikke så lenge til.

Håper du har det greit. Det blir jo en sorgprosess du må igjennom nå. Samtidig så tror jeg det er viktig å prate om det. Uansett så er det helt greit å være litt sofasliter nå.Men du klarer jo å se det positive oppi dette her også. En utrolig flott egenskap.

Og den helvetes egglederen skal ikke ødelegge for deg noe mere,helt klart.

Hvet ikke helt hvordan det er med blødning etter fjerning av eggleder. Har fjernet eggstokken,men det er så lenge siden så jeg husker ikke. Men en skulle ikke tro det skulle vare så lenge. Husker bare hvordan det er ved SA og MA.

Jeg er nok litt"alternativ" ja. Har alltid hatt tro på at det er mer mellom himmel og jord enn vi skjønner. For ca 10 år siden var jeg hos en spådame. Hun fortalte meg masse som jeg var veldig skeptisk til.Men alt hun sa har skjedd. Skremmende. Hun sa også at jeg hadde en veldig sterk intuisjon,som jeg burde bruke mere. Og det har jeg jo også gjort.

Har også fått følelsen ganske fort om forsøkene har vært vellykket eller ikke.Men man håper jo i det lengste uansett. Men det var absolutt intuisjonen min som tenkte på at det var noe galt hos deg. Ikke noe god følelse. Har også hatt det med noen andre her inne også,at det ikke skulle klaffe altså.Huff. Bedre med normale ting;sånn som at nå kommer snart den personen på besøk,også kommer personen 5 min etterpå...... Rart igrunn.

Vel her sitter jeg altså på en lørdagskveld og skriver. Guttungen ser på barne-tv og mannen er i Vikersund og ser på skiflyging. Hormonene hærjer i kroppen.Har ikke noe bivirkninger ennå,utenom humørsvingninger. Herregud så fort forbanna jeg blir. Stakkars guttunge. Han har fått mye kjeft i dag.... Men det er jo ikke så lenge igjen så de får slite litt til med meg:-) UL blir på tirsdag og det blir spennende. Får håpe det er noen egg iallefall.

Skal nå prøve å få i guttungen litt mat etter alt lørdagsgottet han har puttet i seg. Ønsker deg en riktig god helg.Håper du kommer deg gjennom uten for mye triste tanker. Ta godt vare på hverandre.

Og det er virkelig synd vi bor så langt unna hverandre!Og jeg gleder meg til vi kan diskutere navn:-)

Stor klem fra

Skrevet

Jeg har også vært til healer og fått beskjed om at jeg har "det" i meg, altså at evnene ligger hos meg. Det er bare opp til meg selv å bruke dem....

Søsteren min har mange sånne evner...Hun har varme hender, kan heale (eller mest reiki) og hun opplever ånder i huset der de bor....

Barna hennes på 3 og 5 år har også opplevd "folk" (gjengangere) på soverommet deres.... Særlig sønnen deres på 5 har ofte våkner opp og skreket "skumle dama" og lignende ting.... Men hun har fått renset opp der, så synene deres har holdt helt opp (heldigvis) Ikke gøy at barna skal gå gjennom sånne ting.....

Men hun selv kan oppleve at hun kjenner at "noen" setter seg p sengekanten om natta og sånn.

Jeg er sånn at jeg må se på "Åndenes Makt" og sånne serier. Syns det er uendelig spennende. Jeg sluker ikke akkurat alt rått, men jeg er overbevist om at SÅ utrolig mange mennesker ikke kan ta feil. Det MÅ være "noe" der ute som ikke kan forklares!

Har også vært til healer som sagt, og hun har fortalt meg så mye som stemmer. Om hvem hjelperene mine er osv....

Syns det blir mer og mer utbredt det alternative....Var mange flere som var skeptiske til det før, nå føler jeg at det er så mange som har begynt å interessere seg for det..... Som har lyst å være med på alternatuivmesser, prøve healing, akupunktur etc.....

He he nå ble det bare alternativt her :o)

Håper stikkingen går bra!!

Sambo og M er i svømmebassenget så jeg har hatt en lang og rolig stund for meg selv. Jeg synes det går etter forholdene greit. Blør mindre i dag og verker mindre. Smertene har alt i alt begynt å avta. Og det hjelper jo på. Men det er ikke gøy å dusje eller å bytte om om kvelden og stirre på de tre bandasjene jeg har på magen....snufs.

HVORFOR MÅTTE DET GÅ SÅNN!!!!?????????

FAAAAAAAAAAEEEEENnn!!!!!!! (sorry.......)

Aaaaaarrrggghhhhhhh *SKJÆRER TENNER*

Det er nesten bedre å være forbannet og pisst enn å være lei seg.........

Men jeg er vel litt av begge deler...... :-\

Ønsker deg og dine en kjempefin kveld!

Stor klemmm

Skrevet

Hei og god kveld!

Spennende med alternativt ja.

Synes det var litt skummelt med at tantebarna dine opplever gjengangere på soverommet,Huff. Da hadde jeg iallefall ikke fått sove.

Godt de er borte nå.

Jeg må også få med meg Åndenes makt. Sitter helt paralysert da:-) Kjempespennende. Det må jo være noe.Og det er som du sier at flere og flere har åpnet øynene for det alternative. Det har vel aldri vært så mange soneterapauter,akupuntører og homeopater her hjemme noen gang:-)

Godt at du har fått litt tid for deg selv. Det er veldig viktig det også.Og skjønner at du blir forbanna. Det er jo en sorgreaksjon det også. Masse følelser på en gang. Sinne,frustrasjon og sorg om hverandre. Veldig slitsomt,men det hjelper etterhvert,heldigvis.

Så bare bann og hyl Lenn,det hjelper.

Håper du får en fin forsettning på kvelden så snakkes vi.

Stor klem fra meg

Skrevet

Hei vennen min.

Går det bra med deg? Håper det.

Bare kommer med en liten oppdatering her jeg. Vært på UL i dag og det så bra ut. Som vanlig var det 2 store egg og endel små,men de var litt mindre enn vanlig som må på ny UL på fredag,Grrr. Så kjedelig å kjøre så langt for en undersøkelse som tar 5 min......Men får håpe det er bra til det.Regner med uttak på mandag el tirsdag. Skal bli godt å bli ferdig,men bivirkningene har vært snille mot meg denne gang og det er så deilig. Har akkurat kommet hjem fra en time soneterapi . Så nå har hun stimulert både eggstokk og livmor,så nå skulle alt ligge tilrette for et egg eller to!!!!!!!!!!!!!!!!! Håpe,håpe. Det gjør vi jo mye i denne prosessen:-/

Hadde med mor mi og guttungen innover i dag.Så i dag har S kjørt trikk for første gang. Var litt skeptisk med en gang,men etter mye om og men så var det helt topp. Så det ble litt shopping når vi først var i storbyen:-)

Har du snakket med de på sykehuset ennå? Setter du deg opp for nytt forsøk ? Uansett så får dere jo prøve på egenhånd også nå. Nå er det jo bevist at det faktisk går.Og nå er jo den "hel...." egglederen borte også. Men ta tiden til hjelp. Vent til du føler du er klar for det.Tror det er viktig. Det er derfor jeg har valgt å la det gå noen sykluser mellom hvert forsøk.Trenger tid til å komme meg både fysisk og psykisk,og det har vært riktig for meg.

Nå skal jeg legge meg en stund i godstolen og drikke masse vann,også er det senga for tur.Ikke vane med å stå opp 6 om morran jeg,så er temmelig trøtt.

Håper du har det greit Lenn. Tenker på deg.

Stor klem

Skrevet

Heisann.....

Er ikke så kjempeaktiv her om dagen....Føler liksom ikke at det er noen side for meg lenger....

På Ufruivillig abort er det nesten ingen, så der får man aldri svar på det man spør om... Dessuten er det så destruktivt å være der. Vil helst lese minst mulig om spontanaborter og sånn....Alle innleggene heter jo noe med "SA" eller "MA".....*Grøss*

Og på slitere er jeg på en måte heller ikke lenger, ikke etter 5 prøverørsforsøk liksom....

Og på denne siden er jeg heller ikke...... Men det er vel helst her jeg hører til uansett. Får bare se hva som skjer framover....Det er iallefall her det kjente er!! Som f.eks DEG :o)

Nå blir det spennende for dere!! Tenk du har uttak rett rundt hjørnet!! Det er så bra! Jeg krysser og krysser både fingre og tær!!

Var sikkert moro for S å kjøre trikk ja! Hadde vært moro for M og kjørt trikk eller t-bane også tenker jeg. Ikke så ofte vi er i Oslo. Jeg har jo bodd der før da.... i 8 år faktisk.... Så jeg er rimelig godt kjent der og har 2 av mine beste venninner der+venninner fra studietiden (studerte på Høgskolen, Bislett).

Hadde gjort seg med en shoppetur dit :o) Fant du noe på nyttårssalg da??

Jeg syns det er så kjedelig at jeg ikke får reist på nyttårssalg pga dette som skjedde....Det er jo så mye som er råbillig! Eneste jeg har fått kjøpt er håndduker på KID. (kjeeedelig)

Huff når jeg leste den setningen så jeg at det var teit skrevet....Det var liksom ikke salget som var det viktigste her...... Hm. Det kan jeg ta igjen neste år....Og da kan vi trille barnevogner??!!!!! Wohooo!

Har ikke fått snakket med St.Olav enda. Er ikke helt klar for det..... Må forsøke å komme litt mer til hektene her, og prøve å tenke fornuftig. Er usikker på om vi skal sette oss opp til nytt forsøk, eller om vi kan ta det mer på sparket siden vi allerede er inne i systemet. Burde jo gå bra det mener nå jeg.

Har mest lyst å prøve på naturmetoden. Og nå når egglederen er borte så skjer det kanskje mer....Kanskje den ødelagte egglederen var med på å ødelegge miljøet i livmoren??? Hvem vet...det blir det veldig interessant å se........

Nå følger jeg deg, vennen og håper og tror på det aller beste!!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX FINGRE :o)

Stor klem fra

Skrevet

Hei Lenn.

Jeg skjønner at du ikke orker å være her så mye om dagen.Helt narurlig det. Men det er jo liksom her du hører hjemme da... Det blir litt rart når du ikke er her:-) Men sånn er det jo. Mange har forsvunnet herfra og mange nye har kommet.....

Jeg leste innlegget til deg og Cristina,der du skrev om egget kunne hoppe over til den andre egglederen,og at legene ikke kunne svare deg???? Synes det var rart. Den gangen jeg gikk gjennom utredning og fikk fjernet den ene eggstokken,spurte jeg legen min om masse forskjellig. Min lege forklarte meg at det var en grunn til at vi var utstyrt med to stk eggledere og eggstokker. Det har skjedd flere ganger at noen har blitt gravide med bare en stk av hver og på hver side. Så egget kan faktisk "hoppe" over til den andre siden. Og jeg som bare har en eggstokk,får faktisk et modnet egg hver syklus. Så kroppen er faktisk ganske så unik. Så når du er klar Lenn,så er det bare å prøve. Mye mulig forholdene er bedre nå som lederen er fjernet.

Men dere kan jo sette dere opp på nytt forsøk uansett. Tror det er noen regler ang. det også. Må hatt forsøk innen en viss tid,ellers blir dere strøket fra lista,mener jeg å ha hørt,men kan ta feil.

Ikke meningen å mase for mye på deg Lenn. Blir litt ivrig noen ganger. Jeg bare ønsker og håper det er din tur nå.

Ha en fortsatt god dag.

Klem

Skrevet

Måtte bare skynde meg å si at du IKKE maser på meg :o)

Synes det bare er koselig å ha denne tråden, da har jeg en samhørighet her fortsatt. Kjempekoselig å følges vettu :o)

Ha en fortsatt god dag :o)

Klemmer fra

Skrevet

.........og ikke minst: så utrolig fantastisk å høre at eggene kan "hoppe" fra side til side!! Nå ble jeg GLAD :o)

Små gleder vettu ;o)

Det er håp i hengende snøre!!

Skrevet

Hei Ann-ch :o)

Måtte bare skynde meg å ønske deg lykke til på UL. Ja du er sikkert på vei til Oslo :o) LYKKE LYKKE TIL! Spent på oppdatering, og når det blir uttak!

Tenk i dag skulle jeg hatt UL time også, på St.Olav....Er litt trist å tenke på alt som ble ødelagt etter exu`en...Faen.

Men jeg ringte til sykehuset i går, og så ringte overlegen meg opp igjen og vi prata en stund. Var så mye jeg ville spørre om som jeg gikk og engstet meg for....

Spurte bl.a om dette med at eggleder på en side kan ta opp egg på andre siden og det kan de :o) Akkurat som du sa. Han brukte også eksempler på damer som har høyre eggstokk og venstre eggleder som har blitt gravide. Han sa at eggstokker er bygd for å jobbe på høygir. Det var utrolig deilig å få dette bekreftet. Man tror jo sjansene er halvert etter fjerning av eggleder, men jeg var glad det ikke stemte.

Spurte ham også om dette med at miljøet i livmoren kan bli svekket når man har en defekt eggleder. Det svarte han også ja til.... Hvis man går med en defekt eggleder, kan det komme væske av den som renner ut i livmoren og lager et dårlig fysisk miljø. Jeg fortalte historien min med alle forsøkene og at det ikke ville feste seg....men han hadde troen på at etter fjerning av denne så kunne ting snu seg (men han kan jo som alle andre ikke love noe :o))

Og vet du hva? Han anbefalte meg akupunktur og soneterapi! Så nå skal jeg kontakte en eller annen og sette i gang.

Den fysiske (og forsåvidt psykiske også) formen min er mye bedre. Det går raskt framover så jeg tror dette vil ordne seg :o)

Ellers så spurte jeg masse om operasjonen og hvorfor jeg hadde 3 operasjonssår etc...(mase mase mase...;o)) men han svarte i vei som en båndopptaker! Skravla gikk i ett sett :o)

Så nå er jeg ganske rolig......

Når de kommer og skal fortelle fra operasjonen, rett etter at den er gjort, er man jo så i ørska! Jeg fikk ikke med meg noe særlig jeg...da legen sto og fortalte....Var kvalm og elendig og hadde mest lyst å dra dyna laaangt over hodet... :o) S¨å da er det bedre å summe seg litt og så ringe dem igjen :o)

Nå skal jeg straks kjøre M i barnehagen og ta meg noe frokost!

Tenker på deg i dag og håper alt går etter planen!!!

XXXXXXXXXXXXXXXX fingrene for deg!!

Stor klem fra

Skrevet

Jeg ringte til sykehuset HER i byen altså, ikke St.Olav.....

Så nå at det kunne misforstås i innlegget.......

Har ikke snakket med St.Olav enda. Føler ikke at det haster....Hadde jo bare vært i uke 8 nå så....snufs..............

.......og *Grrr*

Skrevet

Hei hei Lenn:-)

Hadde ikke time før 12.45 i dag men dro ved 10.30 tiden. Måtte ha med min mor i dag også,da jeg var dårlig i natt.Diare og oppkast. Så hadde mest lyst til å være hjemme og sove i dag,men kunne jo ikke det. Mor mi kjørte innover,men formen ble bra igjen, så da hadde jeg mest sannsynlig fått i meg noe som ikke var bra!

Men UL er vel overstått og skal sette siste sprøyte i dag. Har 2 store fine egg og endel mindre,men legen var ikke så sikker på om de ble modne nok,men det får tiden vise.Skal ha uttak på mandag kl 10 og forhåpentlig innsetting på onsdag. Skal bli deilig å bli ferdig,selv om det er litt rart:-/

Skal jobbe i helga,men blir sykmeldt til mandag på Riksen også kontakter jeg legen min uka etter, for lengre sykmelding. Tar det med ro i rugetiden denne gangen også.Får vel begynne med "babyklisteret" snart også. Hvet ikke helt når man skal begynne jeg,bare at det skal være noen dager før innsetting. Får kanskje vente til etter eggløsningssprøyta.

Så godt at du har fått snakket med lege ang situasjonen din. Man har jo så mange spørsmål som en lurer på. Jeg er glad jeg er flink til å spørre når det er noe. Jammen ikke dårlig at han anbefalte soneterapi og akupunktur.Ikke mange leger som gjør det. Men det er jo mange som har prøvd det med gode resultater.Og vi som er så alternative hvet jo det:-)

Håper det går bra med deg Lenn og at du ser litt lysere på ting nå.

Vi snakkes senere. Må legge meg å slappe av litt,er fortsatt litt uggen.

Ha en fortsatt god dag.

Stor klem fra meg

Skrevet

Så bra at du har to fine egg!! Nå ble jeg glad! :o)

Dette blir bare kjempespennende!!

Så synd at du har vært dårlig! Det er så pyton :o( Jeg har også hatt skikkelig diare i dag. Fy og f...de magekrampene på formiddag.....

Men det gikk fort over da magen var tom.... Nesten så jeg mistenker meg også for å ha fått i meg noe jeg ikke tålte... Men skjønner ikke hva det kan være.....

Håper iallefall at du er ferdig med oppkast og diare. Det er noe av det verste.....

Selv er jeg ved godt mot :o) Og ble gladere etter samtalen med legen i går. Og at blødningene har stoppet helt og smertene er mye bedre, er jo et pluss :o)

Lurt av deg å bli SM ja :o) Ta det med ro og pleie deg selv er viktig.

Ha en riktig god helg vennen" Lykke til med sprøyta og så kommer jeg nok inn hit igjen i løpet av helga.

Vi skal avgårde å kjøpe oss spark i morgen. Tenk å bo her og ikke ha spark!!?? Det er jo tragisk :o) Kjempefint sparkføre er det også :o)

Vi snakkes igjen - god bedring!!

Stor klemmm

Skrevet

Vil bare si LYKKE tIL på uttak i morgen!!

Skal tenke masse på deg klokka 10 :o)

Dette skal gå bra vennen.

*Positive tanker*

Stor klem fra

Skrevet

Heisann:-)

Takk for lykkeønskninger. Har jo gjort dette noen ganger så hvet jo hva jeg går til.Kommer til å grue meg i morgen, selv om jeg ikke har noe grunn til det.Bare håper de får ut noen egg som er bra! Jada jeg skal tenke positivt:-)

Her har det endelig kommet noen cm med snø,så nå har vi akkurat kommet hjem fra aketur.S er helt i hundre,og vil ikke inn,he,he.

Men det er jo forståelig. Jeg måtte bare en liten tur innom Bim og sjekke, før jeg skal på jobben.

Uansett så kommer jeg med en oppdatering i morra ettermiddag.

Håper det går bra med deg Lenn.

Vi snakkes i morgen.

Stor klem

Skrevet

Nå tenker jeg på deg!!!! Du sitter sikkert i stolen.........

*P O S I T I V E N E R G I * ****************************

Vel vel......

Nå har jeg snakket med St.Olav og hun syntes IKKE jeg skulle vente mange månedene med å komme inn i systemet igjen....

Planen er å ringe når mensen kommer så får vi avtale nærmere.

Jeg nevnte på å vente ca 4 måneder, men det syntes hun ble for lenge... Stønn! Hvorfor skal det være så vanskelig da?? Må da være opp til meg når jeg vil starte på igjen?

Jeg sa at jeg overhodet ikke var klar for å begynne på medisiner igjen nå og det skjønte hun da....

Er så usikker på når vi kan prøve igjen....Legen som opererte meg på sykehuset sa at vi kan bare sette i gang om en måned eller 2. Men hva vil det si? At vi skal vente til neste mens kommer og SÅ begynne? Det er jo kjempevanskelig å finne EL før mensen er tilbake da.....

Men det er sikkert lurest å vente en mens. Åååå har ikke tålmodighet til dette her, jeg!! ;o)

Men nå er jeg spent på hvordan det har gått med deg vennen........

*Venter på oppdateringer......*

Stoor klemmm

Skrevet

Hei vennen min!

Nei ting skal ikke være så enkle. Synes det var rart at dere ikke kunne vente noen mnd før oppstart igjen. Det har aldri vært noe problem på Riksen. Jeg har jo ventet opptil 3 mens før neste forsøk. Kan dere ikke bare sette dere opp om 2 mnd og heller ringe og utsette 1 mnd når den tiden kommer?

Tror nok det er greit å vente til neste mens også prøve igjen. Da har koppen kvittet seg med det den skal og det er enklere å finne EL. Det blir spennende tider Lenn! Nå skal det gå.

Vel jeg har da kommet meg hjem fra storbyen.Litt kaos der inne i dag.Var så mange som hadde uttak i dag,så vi måtte vente en halv time på gangen før vi fikk seng. Det begynte dårlig med to tomme eggposer,og da begynte jeg å bli rimelig stressa.Men det ble 5 egg alt i alt,og legen var veldig fornøyd. Det var tilomed 2 egg i den ene eggposen.Aldri opplevd før. Kanskje det er meningen med tvillinger,hi,hi.Fikk litt mere dop denne gangen enn de forrige gangene,men det er greit.Tar bare litt lengre tid før en er i farta igjen. Men etter en halvtime var jeg klar og ville hjem:-)

Nå er det bare å vente på de lange timene til i morgen ettermiddag,for resultatet av befruktningen. Kommer innom med en oppdatering da tenker jeg.

Nå er det sofaen som kaller.

Vi snakkes. Ha en fortsatt god kveld.

Stor klem

Skrevet

Heia :o)

Så bra med 5 egg! Nå sitter jeg og krysser alt som krysses kan her! Nå er det din tur :o)

Når får du vite om befruktningene? Er det ikke rundt kl.13? mener jeg å huske fra mitt iVF forsøk.....

Jeg sitter iallefall og venter på resultatet sammen med deg :o)

Håper formen din er bra og at du er klar for innsetting i morgen ;o)

(heldiggris!! :o))

Ja er det ikke teit av St.Olav å råde så mye over mennesker?

"Vi bestemmer når du skal begynne"

"Vi bestemmer at du ikke får sette inn 2 egg" etc etc

"Vi bestemmer rett og slett over deg og din mulighet til å få barn"

Faktisk! (helt utrolig)

Så jeg får ringe når neste mens kommer og høre hvem jeg får på tråden (det har litt å si det også...) Selv om hun var veldig hyggelig hun jeg snakka med i går, så blir det litt samlebåndfølelse, jeg synes det....

Men merker at jeg er veldig gira nå - på at det skal skje noe. Og vis det ikke blir noe resultat av å prøve selv, så har vi 2 hele forsøk til. Det MÅ jo gå til slutt!!!!!!!! :o)

Vi snakkes senere håper jeg, når du vet resultatene! Håper du får 2 inn og resten på frys!!

Stoor klem fra

Skrevet

Heisann!

Hvet ikke om du er her inne nå,men måtte bare prøve å sende en privat meld. til deg. Hvet ikke helt hvordan det fungerer. Men sjekk postkassa di inne på din profil.

Klem

Skrevet

.........og jeg har allerede svart deg ;o)

Lykke til senere i dag :o)

Klemmer fra

Skrevet

Hei min gode venn!

Håper alt står bra til med deg,og at ting blir bedre for hver dag!

Vel nå har jeg da endelig kommet meg hjem fra Oslo. Hadde time 14.15 så da måtte vi kjøre hjem midt i rushen.....Jeg er så glad jeg ikke bor i Oslo.Hadde klikket av å stå i kø hver dag. Brukte nesten 3,5 timer hjem,blæ.

Men iallefall,så ble jeg ruger på 2 fine egg. Hadde tilomed egnet seg på frys,men fikk heller begge to tilbake. Veldig glad for det. Bare håper de fortsetter å dele seg og fester seg. Godt å være ferdig nå. Skal prøve å koble ut noen dager og få tankene over på noe annet(lett å si) Tiden går jo så fryktelig sagte. Skal ta blodprøve den 5/2,men får jo ikke svar på den før 2 dager etter.......

Ellers er det jo blitt vinter her nede også, og fryktelig kaldt. Så får prøve å ta med meg S ut en tur i morgen og leke litt( selvfølgelig veldig forsiktig) Blitt mye for han i det siste. Har vært hos mormor og farmor om hverandre de to siste ukene. Ikke for at han har vondt av det da,men det er rart med rutiner.

Nå sier mannen at stolen kaller igjen:-)

Han vil at jeg bare skal ligge i dag se.he,he.

Vi snakkes Lenn.

Ha en fortsatt god dag.

Stor klem fra meg

Skrevet

Åååå dette blir så spennende!! :o) Nå skal du vite jeg krysser alt som krysses kan.

Så kos at mannen din tar vare på deg :o) Bare la han gjøre det og nyt det ;o) Nå skal han passe på deg helt til du føder om en 9 måneders tid!! :o)

Og du...så fine bryllupsbilder du har på siden din!! Jeg har ikke sett dem før nå (hvor var jeg da Brå brakk staven ;o)) Har ikke sett at det står "Mine bilder" før nå...hi hi snakk om å være i ørska.....

Du er ganske lik sånn som jeg så deg for meg! Du har jo skrevet hvordan du ser ut, mørkt hår og brune øyne. men man lurer jo seff på hvordan den andre ser ut....

Jeg har forresten lyst langt hår og grønne øyne. Og er 177 cm høy.

Ikke lett og se for seg.....gjett om jeg har lurt på hvordan mange ser ut her inne. Kunne gjerne tenkt meg på treff, men får det ikke til neste gang heller. Blir så knotete når jeg skal helt til Oslo og så er sambo borte og det er best å overnatte hvis jeg skal til Oslo. Ellers blir det 5 timer kjøring alene på en kveld og det blir for langt synes jeg.....

Her er 15,6 minus nå.....Blir litt kaldt for meg dette her... men det er ganske tørr luft, så det føles kanskje ikke sååå kaldt ut (prøver å overbevise meg selv nå, he he)

Da jeg fødte for 5 år siden, var det 24 minus da jeg lå på sykehuset! Var så kaldt at jeg følte at det trakk fra vinduet på sykehuset, så jeg fikk de til å trekke for gardinene....DA er det ille :o(

Men nå får jeg avslutte - ha en fin dag (du leser sikkert i morgen)

Så snakkes vi!!

Stoor klemmm

Skrevet

Hei og hå:-)

Ja nå er det bare å vente og vente. Mange tanker som surrer rundt i hodet,men du hvet jo hvordan det er.

Jeg så du hadde ført deg opp på lista igjen! Da ble jeg glad. Det viser bare at du har kommet et steg videre og tenker litt fremover. Og du skal se at det klaffer på den ene eller den andre måten.

Ja det er jammen rart med hvordan man "ser" for seg de man skriver med. Jeg husker at du var lys og grønnøyd,også har du jo modellhøyde:-) Jeg var ganske ivrig inne på Bryllupsdebatten i fjor samtidig som her,så det var derfor jeg la ut bildene. Litt moro å se hvordan andre ser ut også,men det er ikke så mange som har lagt ut bilder. Og det er helt forståelig.

Også enig med deg ang. treff. Hadde vært innmari morsomt å treffe de man skriver med,men det blir mye kjøring. Jeg har jo en time kortere vei enn deg da. Får se nærmere sommeren.Man hvet jo aldri hva som skjer!

Her er det fortsatt kaldt,men det hjelper. -15 til morgenen. Blir litt for kaldt til å ake med S,så får se i ettermiddag. Jeg hater kulde nemlig.

Jeg håper du får en fortsatt fin dag Lenn,så snakkes vi.

Klemmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...