Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Bare en kjapp tur innom i dag også. Skal straks på jobb.

Har akkurat kommet hjem fra søndagsturen. Endelig er det fint vær ute og sola skinner. Blir jo bare glad av det:-) Nå er tid for nisser på alle sportshyttene i distriktet her. Stort sett hver helg frem til jul er det nisser som deler ut gotteposer. Stas for ungene hvet du.Og samtidig så får man trimmet litt. Men de tre kg jeg har lagt på meg under de siste forsøkene sitter jammen godt.... Vil ikke renne av meg:-(

Men vi kommer jo til å legge på oss noen kg om noen mnd alikevel Lenn,så de får jo bare sitte der:-)

Hvor på Vestlandet er det familien din bor da?

Synd de bor så langt unna. Jeg er heldig som har familien nærme. Bare 5-10 min å kjøre.

Vel nå må jeg gi meg for denne gang. Jobben kaller.

Ha en fortsatt god helg.

Stor klem fra-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare kjapt innom her....svarer veldig raskt på innleggene...he he.

Joda familien min bor på Sunnmøre...Vil ikke skrive akkurat hvor det er, da jeg vet at det ikke er bare jeg og du som leser på tråden vår... ;o)

Greit å være litt "anonym"...mange som vet hvor jeg bor nå..... He he.

Litt kjedelig å ha de så langt vekk, men det tar 5 timer og det går greit når vi først er på tur. Heldigvis så synes M det er greit nok å kjøre (ihvertfall det meste av tiden...) så da er det OK.

Farmor bor i byen her heldigvis, og tanter og onkler og søskenbarn, så vi har jo slektninger nære.....

Jeg fikk brevet fra St.Olav på fredag. Spraystart er 20.desember og UL er 19.januar. Skal ta 125 iE med Puregon. Litt lavere dose enn sist pga overstimulering....Håper på det beste og at det blir nok egg......

Kommer til å reise til Trondheim alene og ta UL. Det blir dyrt med hotell hvis vi skal bo der oppe sånn som sist fra UL til innsetting. Kan bli noen netter. Og særlig hvis eggposene ikke er store nok og jeg må på flere UL....så jeg tar nok toget oppover.....går nok greit å gjøre det alene, men det blir jo litt rart også.....

Men nå har vi vært igjennom så mye at vi klarer dette og!! :o)

Jeg har også lagt på meg litt etter forsøkene. drittkjedelig!! Skal jo ikke klage, men jeg føler at det er til ingen nytte, hvis du skjønner. Surt å legge på seg når man ikke er gravid..... Men jeg har trimmet det av meg på disse to pausemånedene :o) Så nå er det snart i gang igjen.... Må vel være flink å holde meg i aktuivitet mens vi holder på, ellers kommer det vel på igjen....

Vi har hatt et vennepar på kaffe og kaker nå...kjempekoselig. Det er de som har passet M når vi har vært til Trondheim. Han har overnattet der hver gang. De er SÅ flinke å stille opp!! Og vi prøver å hjelpe tilbake... Er iallefall flink å fortelle dem hvor mye vi setter pris på at de stiller opp :o) Det er helt uvurderlig. Svigermor er 70 år, så jeg føler ikke for å overlate M helt og holdent til henne på overnatting. Det er greit når vi oppholder opp i byen, men når vi skal reise bort, er det annerledes....

Her er skikkelig julehus nå!!! Veldig koselig med engler nisser og utejuletre!! er så koselig at :o) Nesten alle julekortene er sendt ut, og julegavene begynner å komme i boks. Men har litt igjen.....

Jeg har forresten endelig begynt å bedre meg etter bihulebetennelsen!! Etter 2 turer på legevakten, røntgen, tannlege og tur til fastlegen, har jeg fått en hestekur på 3 tabletter (3 dagers kur) som jeg tok siste tabl i sta.....Får vondt i magen av den da, men bihulene er bedre!! Bank i bordet!!!!!! Er så glad....håper der går heeeelt vekk :o)

Nå er det forsøket som skal stå i fokus!!!!

Neste jul har vi små babyer Ann-ch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T E N K P O S I T I V T!!!!! ***********************************'

(prøver så godt jeg kan...... :o))

Ha en fortsatt god kveld (eller dag hvis du leser dette i morgen...og en GOD UKE!!!)

Håper det er bare bra med dere :o)

Stoor klem fra

Skrevet

Ha ha jeg ler meg skakk!!!

Sitat Lenn : "jeg er bare kjapt innom og svarer raskt på innleggene" ha ha ha hahahahah HA HA HA :o) :o)

Det klarer jeg tydeligvis ikke......

Å svare kort altså ;o)

Dette ble laaaaaaaaaaaaangt!!!!!!!!!!!

Hi hi........................

Skrevet

Hei hei.

Jeg må le av deg Lenn. Bare en kjapp tur innom ja,he,he.

Har ikke vært så aktiv de siste dagene,sorry. Her går det unna om dagen. Men hvet egentlig ikke helt hva jeg driver med:-) Jeg har jo jobbet hele helgen,var på nytt oppvaskmøte i går og skal på jobb i dag igjen.Puh. Så ting går unna og tiden går så altfor fort.Er fryktelig sliten av jobben. Når ting ikke fungerer så er det pyton. Kjenner at skuldrene sitter over øra nesten. Hodepine m.m. Skal heldigvis til behandling i morra og det skal bli deilig. Jobb på torsdag så fri en hel uke:-)

Huff,det var mye syting på en gang......

Godt at du er på bedringens vei.For det har jammen vært langvarig. Men du skal se at du er frisk og rask til spraystart. Bare 8 dager igjen... Jeg har begynt å spotte i dag?????? Ikke så vanlig,men regner med at mensen er på gang. Da blir det å ringe inn mens i morgen.YES.

men litt vemodig også. Vi har virkelig prøvd på egenhånd denne gangen,he,he tror jeg ler meg ihjel. Akkurat som det skal gå så lett etter 11 års prøving:-)Men gubben er jo fornøyd da!

Så flott at dere har et vennepar som stiller opp for dere. Virkelig gode venner.Jeg har jo heldigvis mine foreldre i nærheten og svigermor som alltid stiller opp. Så har jeg jo 3 søstre som også er flinke. Så barnevakt er aldri noe problem,men jeg spør bare når jeg virkelig må.

Du skriver at du skal på UL den 19.jan. Da blir det jo uttak i uke 4 da.Da må du gå litt lenge på spray,men du hadde vel ikke noe særlige bivirkninger,så da er det jo greit. Ja tenk på neste jul Lenn.Da sitter vi med hver vår baby og koser oss:-) Kjempepositive må vi være nå.

Nå må jeg gi meg for i dag.

Ha en fortsatt strålende dag.

Stor klem fra meg.

Skrevet

God kveld.

Måtte bare en liten tur innom i kveld også.

Har akkurat kommet hjem fra behandling,så nå skal jeg drikke en liter vann og legge meg rett ut i stolen:-)

Mensen har kommet for fullt og har ringt inn på Riksen og gitt beskjed,så da er jeg også i gang snart. De skulle sende meg resepten og info på kortbehandlingen. Blir jo litt mere styr denne gangen. så lenge jeg skal gå på Menopur. Må jo blande selv....Men det går jo det også. Hadde jo tenkt å jobbe under dette forsøker,men pga situasjonen på jobben om dagen,så tror jeg nok det blir sykmelding denne gangen ogsp:-( Vil ikke ha noen negative innvirkninger denne gang nei.

Ellers er det full fart her. Vært en tur i Sverige og handlet inn brus,gotteri og kjøtt for julen, så da er iallefall det gjort.Tenkte å ta resten av julegavene i helga.Julekortene er straks ferdige de også.Så den siste uka før jul skal jeg bare kose meg.

Håper det går bra med deg Lenn.

Vi snakkes.

Klemz

Skrevet

Heia vennen :o)

ja så var jeg innom igjen!

Var her i går men gadd rett og slett ikke svare på noe...av og til er det bare sånn. Var bare så sliten og trøtt. Hatt tidligvakter i det siste og da skjærer det seg på kvelden ;o) Er veeeldig trøtt. Blir nok bedre med sprayen innabords!!! Ha ha NOT.

Var forresten på Bjørn Eidsvåg i går, utrolig fin konsert! Storkoste meg. Har egentlig vært fan av ham i 20 år sikkert (høres ut som jeg er kjeeempegammel ;o)) men aldri vært på konsert. Før nå. Nydelig :o)

Skal på julebort i morgen med jobben til sambo. Blir vel siste festen på en stund. Hvertfall den siste festen med alkohol innabords. For nå begynner jeg snart å ta mine forhåndsregler. Spraystart om 6 dager!! WOW :o)

Ellers er jeg frisk igjen! Hestekuren min hjalp den! Så nå håper jeg vi holder oss friske og raske et år eller 5 :o)

Sønnen vår (M) hadde fått seg set skikkelig gnagsår for et par dager siden. Nå da han var på Idrettsskolen hadde det gått opp (til tross for Compeed...??) og hadde blødd gjennom sokken..... (skrekk)

Så vi har hatt et prosjekt gående i kveld.... Prosjekt Prøve-å-få-av-sokken-og-rense-såret-uten-at-det-blir-er-rent-helvete....... Han skrek jo så han ble hes i stemmen da...men det gikk greit. Nå sitter han og ser på julekalendergaven sin i dag. DVD med Pettersen og Findus :o)

Våkna jo opp til litt snø i dag da... :o) Og var optimist ifht hvit jul, he he. Men det varte nøyaktig i 5 timer...Nå silregner det og er 4 pluss!!!

Så delig det må være å kunne reise over grensen og hamstre gotteri etc........Sambo har kunder i Trysil etc og stikker innimellom over til Charlottenberg og shopper litt (han bruker snus-litt forskjell på prisene!!)

Jeg syns det er kjempetopp å handle over grensen....Er vel en som er glad i shopping :o) Typisk jente??

Er Menopur en "vanlig" sprøyte?? Sorry, er litt grønn på alt annet enn Puregon som jeg vet er en penn.....

Jeg skal også ha sykemelding. Snakka med sjefen min i dag og forberedte henne på hva som skal skje framover. Hune r forresten SM selv hun da....tatt vekk livmoren. Ja noen gjør det ene og noen det andre!!!

Nå roper M at filmen er over, så da venter senga!!

Vi snakkes igjen!! Blir kanskje litt lite her inne i helgen, skal være mye borte, juleverksted osv....Og så er sønnen til sambo her i helgen (okkuperer dataen ??Jepp) Men snakkes iallefall over helgen.

GOD HELG!!! :o)

Stoor klem fra

Skrevet

Hei og god morgen:-)

Nå er det snart jul!!!!!!!!

Nå går det unna synes jeg. I dag har jeg jo faktisk litt julestemning også,med 3 kalde ute og hvitt på bakken(rim,vel og merke). Men det varer vel ikke så lenge......Har bare en julegave igjen å kjøpe, så har vært flittig i helga. Det er derfor jeg har vært lite her inne de siste dagene. Kun vært inne og sjekket litt,men som du skriver er det ikke alltid man gidder å skrive.

Har aldri vært noe stor fan av Bjørn Eidsvåg,før nå. Synes sangen "Floden" er så utrolig fin. Kan tenke meg at det var en fin konsert ja.Bra du er flink til å gjøre ting for deg selv.Jeg burde absolutt blitt flinkere til det. Kan ikke huske sist jeg var på kino f.eks. Det får vel bli mitt nyttårsfortsett:-)

Nå er det bare to dager til du begynner å spraye..... Nå må vi bare håper at tiden går veldig fort(ikke jul og nyttår da).Iallefall bra at du har blitt frisk igjen. Jeg har begynt så smått igjen jeg da. Sår hals og snørrete. Håper det går fortere over denne gang.

Ja det er kjekt med svenskegrensen så nærme. Det blir noen turer i løpet av mnd. for å hamstre inn kjøtt og div. For noen år siden var det jo røyk,men det slipper jeg jo nå heldigvis.

Menopur er en "vanlig" sprøyte. Små ampuller som jeg må blande selv og trekke opp i sprøyte,huff. Har aldri vært borti den,men brukte Pregnyl eggløsningssprøyte på mitt første forsøk,og det var samme prosedyre. Gikk greit det,men det blir litt mere styr hvis man skal noen sted.

Nå begynner lillegutt å bli utålmodig her så da får jeg gi meg.

Vi snakkes.

Ha en strålende dag min venn.

Stor klem fra

Skrevet

Heisann vennen :o)

Gud som tiden flyyyr!! Har vært så hektisk i det siste...merker liksom ot kroppen er mer stressa...sikkert både juleforberedelser og at jeg snart skal begynne på spray...Prøver jo å ikke tenke på det men jeg tror underbevisstheten min jobber overtid (-dessverre!!) Jeg vil bare være R O L I G jeg nå!!! :o)

Kjenner at jeg synes det er spennende å komme i gnag igjen, men jeg ser ikke fram til at kroppen ikke oppfører seg slik jeg vil.... det er ikke noe stas. Bivirkninger osv. Hadde jo ikke noen av forrige uttak men av fryseforsøkene hadde jeg masse....blir spennende.................

Hadde barneselskap for gutten vår i går...8 femåringer...he he skikkelig texas... men det er jo gøy også da!! Han har bursdag 28.12 men vi fant ut at det var best å "gjøre det fra oss" før jul, da det blir flere feiringer i jula !! :o)

De fleste julegaver er i boks også nå...heldigvis. Må innrømme at jeg var på handel på søndag....Søndagsåpent på senteret her, ja i gågata også for den saks skyld :o) Så det begynner å flaske seg :o)

Kjøpte rett og slett en gave til meg selv også :o) Var innom Black design butikken...he he der er så mye fint.... Og så tenkte jeg at nå har jeg kjøpt til så mange andre, så da fortjener jeg jammen litt selv også ;o) Godt å ha noe å "skylde" på... ;o)

Håper du holder deg frisk framover da!! Det er jo bare 5 dager til jul! Jeg er helt fin i bihulene (bank i bordet) Den Azitromax`en tok knekken på den!!

Ønsker deg en riktig fiiin dag fortsatt - så snakkes vi!! :o)

Klemmer fra

Skrevet

God morgen og gratulerer som sprayer igjen:-)

Nå skal det går bra skal du se.

Ja det er hektisk i disse dager. Har heldigvis bare en julepresang igjen,så da går det jo bra. Skal jobbe et par kvelder nå,som jeg absolutt ikke har lyst til. Føler at jeg har jobben helt oppe i halsen. Men får jo holde ut noen uker til.

Gratulerer med lillegutt som har bursdag i romjulen. Tenk neste år så er det skoletid...... Tiden går så altfor fort. Har jo snart bursdag selv og føler at nå begynner tiden å renne bort her.Blir litt stressa av det..

Ellers er formen ganske bra. Har kastet i meg noen piller så da går det greit.Men må si at jeg begynner å bli lei å være forkjøla nå:-(

Fysj så mye klaging det ble i dette innlegget da................

Nei nå er det snart jul og det er koselig. Masse god mat og drikke. Gleder meg. Du reiser vel snart til dine foreldre? Hvor lenge blir du der borte?Håper dere koser dere masse.

Nå venter minsten på å åpne kalenderen sin:-)

Vi snakkes.

Ha en fortsatt god dag.Stor klem fra-

Skrevet

Heia vennen.

Du vet at du har lov å klage her!! Her er det hver sin gang :o) En dag er det meg, og så er det deg osv ;o) Håper du blir kvitt forkjølelsen. Det er så GØRR å gå forkjølet!! Noe av det verste....Det å "aldri" bli helt bra liksom.... Kjedelig å leve på piller....men vet hva du mener...he he.

Ja da begynte jeg på spray. Kan ikke huske at det sved/ svidde (hva heter det??svir....) ;o) slik sist gang, men det er jo over et år siden jeg gikk på de sist så..... Kjenner det faktisk litt i hodet og er trøtt....det KAN da ikke være bivirkninger så tidlig??? (jo jeg vet vel at det kan det, sukk og stønn!!....) Men det er godt å være i gang. Nå er det liksom ingen vei tilbake! Go for it ;o)

Vi har jo jammen chattet litt nå....innlegget du postet til meg er fra 14.oktober!! Tiden går jammen fort!! Men nå er det vår tur.....

Var på kafe med to gravide i dag og de sendte babysmitte så godt de kunne!!! Begge de har slitt veldig og brukt 1,5 år på å bli gravide begge to...de er søstre...og så plutselig var de gravide begge, med 6 ukers mellomrom :o) Helt utrolig.

Var det 23.du hadde bursdag?? Samme som sønnen til sambo.

Vi reiser mot vestlandet fredag og i morgen er jeg på jobb til kl.16.30 så jeg vet ikke hvor mye jeg kommer til å være her inne før det. Da vi kommer til vestlandet blir det ikke noe data........Men vi er tilbake i byen 3.juledag, så da er jeg på nett igjen.

I tilfelle jeg ikke "ser" deg så ønsker jeg deg og dine kjære en KJEMPEGOD jul og alt godt på julaften og i romjulen. Kanskje jeg bare skal ønske deg godt nytt år med det samme - i tilfelle vi ikke snakkes i jula.

Alt godt for 2007 - det er VÅRT år Ann-ch!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stooooooooooooooooor klem ;o)

Skrevet

Hei og hå.

Enda en dag nærmere jul.

Spiller ingen rolle hvor gammel man er,man gleder seg like mye til pakkene enå:-)

Får håpe det ikke blir så mye bivirkninger på sprayen. Det er jo vanlig med hodepine og trøtthet.Jeg har brukt mye paracet under forsøkene kan man si......Men så lenge det kan bli et lite nurk så er det absolutt verdt det. Og denne gangen går det jo bra.

Det stemmer det at jeg har bursdag lille julaften,som stesønn din.

Så da er det full fart den dagen også. Tenkte og smøre snitter denne gang og litt kaker. Det blir jo dobbelt opp med alt,så lenge vi skal være her juleaften også.Slitsomt men veldig koselig.

I morgen reiser du jo til Vestlandet og blir borte noen dager. Kommer nok ikke til å være her så mye i jula selv.Fullt program til over nyttår.Er nok innom og sjekketil og fra.

Vi sees nok ikke noe mere før jul,for jeg skal på jobb i ettermiddag også.Derfor ønsker jeg også deg og dine en Riktig GOD JUL. Kos dere masse og ta godt vare på hverandre.Når vi sees igjen er vi enda nærmere målet:-)

Megastor Juleklem fra meg.

Skrevet

Nå er vi her samtidig, så da må jeg bare ønske deg og dine alt godt en gang til. Nå må jeg definitivt på jobb (begynner 10......)

Ha en god dag også :o)

Stooor klemmmmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Hei og god kveld min venn.

Håper du har hatt en fin julefeiring hos dine foreldre.Du er kanskje på vei hjem? I morgen er det vanlig dag igjen men jeg har fri en dag til. Skal jobbe fra Torsdag og over helga.

Selv har jeg hatt en flott jul med masse god mat og drikke. Slitsomt innimellom men innmari koselig da. I dag har vi først vært på jule-lunch hos min eldste søster(vi var 23 stk),så har vi vært på middag hos svogeren min nå,puh. Nå har jeg fått i meg nok for resten av jula.......

Masse flotte julegaver har vi fått alle sammen. Guttungen tok helt av:-) Han pakket opp gavene til alle sammen.Men det var jo bare morsomt. Men jeg merker at det begynner å ta på. Godt det er vanlig dag i morra,så vi får noen rolige dager med faste rutiner.

Går det bra med sprayinga? Bivirkninger? Håper du slipper det. Nå er det bare et par uker igjen til jeg starter også. Er ikke helt motivert her ennå,men håper det kommer seg nærmere start.Har vært på apoteket og bestilt medisinene iallefall.

Har ikke vært mye innom her i jula,men det har jo sine naturlige årsaker. Blir vel mere når jeg starter opp.

Ellers håper jeg du har kommet deg vel hjem så prates vi.

Stor klem fra-

Skrevet

Hei og hå og

GODT NYTT ÅR:-)

Er innom Bim etter en pause,men det har ikke vært så mye liv her inne den siste tiden. Ikke så rart da.

Håper alt står bra til og at sprayingen går strålende,uten bivirkninger. Nå er det ikke lenge igjen her heller. Skal på apoteket i løpet av uken og hente medisinene....... Ikke helt motivert ennå nei..

Ellers har romjulen gått i full fart. Har vært på luncher og middager hver dag nesten. På jobb torsdag og fredag med pasienter som hadde fått omgangsyke. Du kan tro det var kaos..... 5 demente som hadde det på en gang. Huff og huff. Så da kan du jo tenke deg resten. Natt til lørdag begynte jeg.Så måtte bli hjemme fra jobb både lørdag og i går. Så ikke blitt så mye spising.men det er jo egentlig bare positivt:-)

I dag er formen helt topp. Har vært ute og gått lang tur og det var bare hærlig. Tror guttungen synes det var godt også. Vært mye gotte-spising og tv-titting i det siste.. Nesten godt det er et år til neste gang..

Vel nå venter middagslagingen så får være litt husmor igjen.

Håper det går bra med deg Lenn.

Vi snakkes.

Ha en fortsatt strålende dag.

Stor klem fra-

Skrevet

Hei vennen!!!

GODT NYTTÅR!!!!

Som du ser av innlegget mitt.....ja det er aldeles utrolig!!! Jeg tror det nesten ikke selv heller, det er uvirkelig og jeg er såååå takknemlig!!

Gikk i julen og var så treg i magen....skjønte ingenting. Vi hadde jo sex rundt eggløsning, men jeg var helt overbevist om at det var EL på den siden der egglederen er tett!! Men det kan ikke stemme.... ;o)

Da det blå krysset viste seg, holdt jeg på å dåne...lurte på om testen hadde gått ut på dato eller noe??!!! Var halvhysterisk og ropte på sambo som var inne i stua.. Jeg storgråt og han var helt sikker på at kloakken hadde begynt å komme opp gjennom do eller noe så hysterisk som jeg var... he he......

Jeg har ikke gjort NOE av kjerringråd.......ikke vært forsiktig...ikke passet meg for noen matvarer, ikke spist vitaminer eller babyklister....Nei ingenting.... Men jeg lurer på om ikke den HSG røntgen kontrasten kunne ha skyllet litt slik at forholdene ble mere optimale...? Iallefall sa gynekologen min at det var flere som ble gravide rett etter en gjennomskylling...... *Hvem vet*

Iallefall er jeg KJEEEEMPGLAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *gråter litt*... ;o)

Er selvsagt veldig redd og jeg kjenner at dagene er laaange....dette er en tøff tid...men det er bare noe man må psyke seg opp til.... Det MÅ gå bra denne gangen.

Jeg var jo til en synsk healer i april og hun sa at jeg kom til å bli gravid på naturmetoden...... *Merkelig*

Kjenner at jeg er helt "uttafor" av glede og oppspilthet, så jeg klarer sikkert ikke å skrive noe særlig fornuftig her inne i dag.... :o)

*Glad glad glad*

Skal til legen i morgen - regner med jeg blir 100% sykemeldt. Kanikke se noe annen mulighet enn det. Dette er ingen spøk lenger.....

Skal oppdatere deg...................

Ha en riktig fin kveld!!!!!!!!!

Stoooooooooooor klem fra meg med nytt nick :o)

Skrevet

Hei hei.

Ja dette var virkelig gladnyheter. Også på selveste nyttårasaften da.

Ble så glad på dine vegne.Nå håper jeg virkelig dette går bra. Hvordan tar Lenn-mannen dette da?

Det er mye mulig det er pga HSG du har blitt gravid. Har hørt mange historier om det.Også er det jo utrolig deilig at du slipper å gå igjennom forsøket da. Nei dette går bra skal du se.Men jeg skjønner hva du mener at du er redd og at det blir lange dager.Men plutselig har det gått 12 uker:-)

Jeg synes du skal sykmelde deg helt.Må tenke på deg selv nå. Det er bare en kort periode av livet ditt. Du har mange år igjen å jobbe.

Jeg venter spent på videre oppdateringer:-)

Stor klem fra-

Skrevet

Hei vennen :o)

Det går litt i surr her....Litt mange innlegg, og så har det vært sååå bra respons på gravid-innlegget mitt! Jeg er sååå rørt!! *Tørker tåre*

Ja sambo er overlykkelig han også! Vi kan fremdeles nesten ikke tro det! Og det kan ikke venninnene mine heller! De bare hyler og skriker og klemmer meg flat ;o) En venninne ringte fra Oslo i dag tidlig og da jeg fortalte henne nyheten gråt hun så hun hulket :o)

Må innrømme at jeg gråter gledestårer hver dag.... Gråter av julesanger og gråter av ting jeg ser på TV..... ;o) Hi hi......

Jeg ble 100% SM på onsdag. Har DEN forståelsesfulle fastlegen, han er bare helt topp. han har 4 barn, alle gutter, så han vet hva det dreier seg om. Han sa faktisk at han har lav terskel for å sykemelde gravide. Men han var enig i at jeg for min egen del bør "roe ned" og tenke på meg selv. Jeg prøvde jo å gå på jobb 2.januar, men var rimelig paranoid + at jeg er rimelig uggen/ småkvalm. Heldigvis! Symptomer: bare KOM TIL MEG!!!

I dag er M hjemme fra barnehagen. Har nesten 40 i feber og er skikkelig grinete stakkar. Har prøvd å underholde ham så best jeg kan, med spill, Den Forsvunnede Diamanten etc men alt er kjedelig. Jeg har sikkert skrevet før at han er utroolig sosial, og dagen er IKKE den samme når han ikke får lekt med kamerater. Prøvde å være med ham å leke litt før i dag, men det ble ikke helt suksess... ;o)

Grunnen til at jeg skriver nå er at han sover....Sovna på sofaen stakkar!!

Jeg synes det er kjempekoselig å følge deg framover nå, men jeg vet ikke om du synes det er upassende, siden jeg er gravid? Og kanskje burde "pelle meg avsted" til neste forum ;o) ? Syns det er så trist å skulle flytte med det samme...det er jo her jeg har vært, og det er dere jeg kjenner......... Men si i fra hva du synes er du snill :o)

Har du begynt å stikke nå?? Når er det UL??

Heier på deg jeg :o)

Ha en riktig fin kveld, så håper jeg vi snakkes igjen snart :o)

Stooor klem fra

Skrevet

Hei min gode venn.

Jeg synes absolutt det er koselig at du følger meg fremover,og jeg synes ikke det er upassende. Det er jo bare topp at du har blitt gravid. Du hvet at jeg er kjempeglad på dine vegne. Og det er jo litt rart å bytte forum etter så lang tid her inne.Men supert med "gravide slitere" da. Har vært innom og lusket litt:-)

Godt at du har blitt sykmeldt. Selv om det ikke er noe ok pga risikosvangerskap. Men du skal se at spiren klorer seg fast denne gang.

Venter på at mensen skal komme i førsten av uka og da er jeg igang igjen. Skal gå på sprøyter i 7 dg før UL,men hvet ikke helt hvilken dag det blir ennå.Spørs på når mensen dukker opp.Men uansett blir det iløpet av uke 3.Kjenner at jeg begynner å bli klar nå. Fikk akkurat beskjed om at svigerinna til venninna mi har fått ei lita jente,også gjennom IVF.

Ellers så går dagene stort sett i sykdom.Guttungen fikk omgangsyken om onsdagen som varte et par dager. Så begynte han med oppkast i dag igjen........... Men nå har han iallefall fått iseg litt mat og beholdt det.

Håper du har en flott helg med mann og barn + lille nurket:-)

Vi snakkes.

Stor klem fra

Skrevet

Så bra at du synes det er OK at jeg er her enda :o) Klarer liksom ikke å rive meg helt løs, men gleder meg til du også kommer på Gravide slitere!! Er HELT sikker på at dere greier det nå!! XXXXXXXXXXXXXXX

Huff så kjedelig med omgangssyken........Det er det verste jeg vet, ingenting er verre, det er ingen kontroll på noe.... Mye vasking av sengeklær etc...Huff, håper det går fort over nå da!! Ikke noe gøy:o(

Her har gutten vår nesten 39 i feber i dag. I går på denne tid var det 40,1..... Han var glovarm....men heldigvis ser det ut til å gå rette veien..(?) Håper det....... :o) Han er iallefall i mye bedre allmenntilstand enn i går...Han lå i sengen min i natt og var skikkelig VARM.....Måtte sette opp vinduet på vid vegg for å lage det kaldt for oss.....

Ja her går det i slow motion...Gå sakte-aksjon!! Jeg stresser minimalt og gjør ingenting som kan være "skummelt". Er jo klar over at jeg har levt veldig som vanlig før den positive testen, så jeg har en god følelse. Tror på at denne gangen skal det gå bra. Oddsene må da være stigende!! Positive tanker.....

Men er selvsagt engstelig. men gjennom denne prosessen har jeg lært meg å tenke positive tanker og det kommer godt med nå :o)

Bare skyyyver vekk tanken på at det kan......ja...NEI vekk med den tanken :o)

Ønsker deg og dine en fortsatt god helg og riktig god bedring til lillegutten, stakar!! :o(

Stooor klem fra

Skrevet

Hei her er jeg igjen:-)

Håper det fortsatt står bra til med deg og lille spiren. Jeg har nemlig bestemt at den skal være der i 7,5 mnd til:-)

Ja det er ikke morsomt med syke barn. Huff. Lillegutt er ikke helt bra ennå. Var bra på fredag men kastet opp igjen på lørdag. Fikk endelig i han litt mat på søndag( i går),men det kom opp igjen på kvelden....

Tenkte å ringe legen i dag,men matlysten har kommet tilbake så da får jeg se det ann.

I dag har den etterlengtende!!!!!!! mensen kommet,jippi. Så da blir det spraystart i morgen og sprøyter onsdag. Skal ringe inn på Riksen etterpå så jeg får UL-time. Regner med at det blir på tirsdag el onsdag til uka.

Tror det er bra at du tar det med ro nå i begynnelsen,men samtidig er det nok viktig at du lever som normalt. Ellers blir tiden fryktelig lang. Det er nok en mening med at det klaffet på naturmetoden. Tar du babyklisteret selv om det ikke er forsøk? Det skal jo være bra uansett.

Ønsker deg en fortsatt fin dag og kos deg.

Vi snakkes. Stor klem fra-

Skrevet

Hei Lenn.

Håper alt står bra til med deg. Er innom gravide slitere for å følge med på deg og de andre. Regner med at du fortsatt er sykmeldt og tar det med ro.

Ellers begynte jeg med stikkinga i går,og det gikk stort sett bra. Surret litt med Menopuren,men håper jeg fikk i meg nok. Må jo blande selv nå.

Men det er godt å være igang igjen.UL blir på tirsdag som jeg trodde,og får da håpe det er mange egg denne gang.

Ha en strålende dag Lenn.

Stor klem

Skrevet

Hei Ann-ch. Nå forstyrrer jeg tråden deres igjen! Så plutselig at du var i gang igjen, så nå er jeg spent på om ting stemmer her. skal titte litt til deg innimellom her. Masse lykke til. Klem

Skrevet

Hei du. Drømmen din sitter i bakhodet mitt, så jeg er fryktelig spent på om det stemmer:-) Takk for at du tenker på meg. Håper alt står bra til med deg.

Klem

Skrevet

Hei min kjære nettvenn :o)

Ja da var jeg tilbake her....er helt uvirkelig....

Vet ikke om jeg hører til her lenger heller, ikke på Gravide slitere og ikke er jeg på venteliste på prøverør heller. Men jeg tror jeg blir her jeg. blir iallefall ikke forsøk med det første. Men jeg kan jo vente sammen med de andre som venter.....

I dag har det begynt å kjennes psykisk også, da det fysiske begynner å leges litt mer. Det er så vondt!!! Men jo flere tårer nå, jo bedre. Ingen vits i å stenge det inne i seg.... Jeg synes det er så tungt!! Jeg kan ikke forstå meningen med dette - hva har jeg gjort galt tenker jeg ofte. Det er da ingen mening i at vi skulle miste denne også??!!!

Da jeg ble innlagt sa jeg til meg selv at dette orker jeg ikke mer av. Det er ikke meningen i at vi skal klare det osv....Så jeg trenger å komme meg ut av den negative tankegangen...Det er forferdilg vondt å tenke sånn.

Jeg ble så irritert også da jeg lå på sykehuset....Tenk at egget skulle feste seg i en eggleder som ble erklært TETT i oktober??!! Og vi fikk beskjed om at vi BARE kunne prøve i vei, for den "skumle" egglederen var tett og alt var såre vel....Jeg kunne ikke skjønne noe da jeg hadde smerter på den "tette" siden...... Og da gynekologen sa at det tydet på et nytt sv.skap utenfor, holdt jeg på å dø...... Tårene silte og jeg følte meg innesperret i min egen kropp. Hadde bare lyst å rømme fra sykehuset - noe som var å tro på julenissen, siden jeg ble fraktet dit på båre.......Vi hadde da aldri prøvd hadde det vært en mulighet for at egget skulle feste seg i egglederen......... Men nå er iallefall det problemet fjernet...og jeg er lettet over det. Nå er jævelskapen borte!!

Sykehuspersoneller var helt fantastiske, og jeg hadde enerom (hadde ikke taklet å ligge på samme rom som de som frivillig TAR abort, da hadde jeg blitt helt utenfor).......

Sambo stakkar, hadde bursdag den dagen jeg ble innlagt....

Så da er vi tilbake på start igjen....eller slutt eller hva skal man kalle det....Iallefall vet jeg ingenting om hva som skjer framover nå. Fikk beskjed fra gynekologene at vi gjerne kunne prøve selv, men kunne godt vente en måned eller 2. Jeg har jo HCG i blodet enda, så det er vel ikke noe fare med noe ny graviditet med det første... :-\ Sukk.

Håper det går bra med deg vennen!! Og at stikkingen går fint :o)

Tenker på deg og håper du lykkes nå - det har jeg bestemt!!!

Ha en fin dag !!

Klemmer fra

Skrevet

Kjære vennen.

Jeg føler sånn med deg og forstår så godt hva du gjennomgår. Men det er jo derfor det er så godt å ha disse sidene. De fysiske smertene går over men de psykiske er så mye værre. Det gjør så ubeskrivelig vondt. Heldigvis så hjelper det etterhvert,selv om det ikke virker sånn akkurat nå. Og man kan bli så ufattelig forbannet over at ting skal være så urettferdig. Hvorfor er det noen som må streve sånn for å få barn,mens andre, som absolutt ikke skulle hatt barn,bare spyr de ut...?!

Har du tenkt noe på hva du gjør videre? Blir det nytt IVF-forsøk? Du har vel alle medisinene liggende..

Uansett så trenger man å få ting på avstand.Ta seg tid til å sørge og komme seg psykisk. Håper mannen din tar godt vare på deg og omvendt. Dette er jo en fryktelig tung tid.

Jeg har en ganske sterk intuisjon,og jeg hadde en sterk følelse at noe var galt.Og når du ikke hadde vært inne her på noen dager ble jeg urolig. Jeg ble nesten kvalm når jeg leste innlegget ditt. Var jo sikker på at nå var det Lenn sin tur.

Huff,nei ,jeg skulle prøve å muntre deg opp her jeg men dette ble jo helt motsatt......

Du skal vite at jeg tenker og føler med deg Lenn. Og jeg håper du kommer snart tilbake til oss igjen med nytt mot.

Kjempeklem fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...