Ann-ch. Skrevet 5. november 2006 Forfatter #26 Skrevet 5. november 2006 Hei og hå! Ja da er snart denne helga over også.Det går så fort. Ille at du ikke kan bli bra i den nakken din. En blir så hemmet på mange måter,når den slår seg vrang.Håper du har fungert sånn någenlunde i helga. Helt enig med deg når det gjelder nytt forsøk.Det er godt å ha noen "kjente" som holder på samtidig. Så slipper man å føle seg så alene.Samtidig som det er godt å ha noen og skravle med,som du sier.Tiden går fort dit Både jeg og mannen har bursdag i desember og med jula og alt går den mnd fort iallefall. Har faktisk allerede begynt med julegaver.Det er vel første gang jeg er så tidlig ute.... Nå har jeg tenkt å bake kake og ta en tur til modern.Mannen og pappa har dratt på fisketur.Så da får jeg og guttungen finne på noe annet.Først en gåtur, som vi gjør hver søndag, så kaffe og kake etterpå:-) Håper du får en flott dag Lenn. Og som jeg ser på nicket ditt,så ønsker jeg også at du får det på neste forsøk:-) Klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 6. november 2006 #27 Skrevet 6. november 2006 Oj....det var på nære nippet ;o) At tråden forsvant vekk fra siden ) Her er det ny uke med nye muligheter.... Sola skinner fra skyfri himmel og jeg har hatt foreldresamtale i barnehagen der sønnen min går. Å for en fantastisk unge jeg har ;o) (he he skryt skryt) Alle synes vel sin egen er fantstisk ;o) Nakken er som før, og jeg svinger mellom å ringe å avbestille fysio eller prøve litt til. Har litt dårlig samvittighet hvis jeg slutter også...syna litt synd på fysioterapeuten ;o) Nei nå måtte jeg le av meg selv.......... Håper gynekologen ringer meg en av de neste dagene...Jeg har jo ikke fått det endelige resultatet av HSG-en....fikk bare et kjapt svar at kontordama forrige uke, om at den venstre ser helt fin ut..... ) Men så er det denne spottinga da....lurer på om jeg har begynt med det også (er det ikke det ene så er det det andre??Høh!!) Vet du noe om det...? Kan det være en faktor som kan gi problemer med graviditet? Tenkte å nevne det for gyn når han ringer (hvis han ikke har glemt det da...han glemte jo til og med å sende søknaden om IVF til St.Olavs så......stønn....) Altfor mange pasienter tror jeg..... Når har dere bursdag?? ) Jeg har jo selv et desemberbarn.....Sønnen vår er født 28.desember og sønnen til sambo er født på lillejulaften ) Kan det bli bedre julegaver?? ;o) ) Har forresten begynt med julegaver jeg også.... Faktisk så er jeg ferdig med maaaange av de ;o) Bruker alltid å begynne tidlig, det er nok å henge fingrene i nær jula..... ;o) Ha en finfin dag Ann-ch!!!! Snakkes ) Klem fra
Ann-ch. Skrevet 6. november 2006 Forfatter #28 Skrevet 6. november 2006 For en strålende dag ja:-) Har vært ute og gått lang tur i sola,kjempedeilig.Så nå er det husmor-syssel igjen,he,he.Men må jo som vanlig innom her da! Får håpe du får svar på HSG snart ja. Det er jo en stund siden du tok den. Iallefall godt en er ferdig med det styret.Har du vært gjennom noe mere utredning? Jeg har vel vært gjennom det meste.HSG,Hyseroskopi,og lap.En skal jammen gjennom mye rart.... Ang spotting så har jeg ikke det,eller det har vel skjedd,men veldig sjeldent. Hvet ikke hvorfor det skjer,men tror ikke det har noen betydning. Men spør legen neste gang for sikkerhets skyld.Egentlig skulle man ha skrevet ned alt en lurer på,for når en først snakker med legen, har man jo glemt halvparten:-) "Kællen min har bursdag den 7. og jeg har også lille julaften.Kan tro det har vært kjedelig mange ganger. Alle skal jo pynte juletre den dagen,så det har aldri blitt skikkelig feiring.Men jeg får jo iallefall gaver to dager på rad da:-) Sønn vår er mars-barn. Flott tid å få barn på. Men vi får jo høst barn vi nå Lenn.Men det går like fint. Når blir du gammel da? Vel nå er det tilbake til husmorsyssel igjen. Ha en fortsatt strålende dag Lenn.Vi "sees". Klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 7. november 2006 #29 Skrevet 7. november 2006 Heisann! Har sånn hodepine at jeg vet ikke hvor langt dette blir.... Var til klassisk massasje i går og hun sa at det kunne bli en reaksjon. Og det ble det!! He he. Er vel noe som skal ut av "slaggstoffer" etc. Hun ba meg drikke mye vann for det hjelper til å rense ut for div stoffer. Jeg har bursdag på sommeren jeg ) 25.juni. Midtsommersbarn rett og slett. Sambo har i beg.av januar, så jeg har faktisk 3 steinbukker i familien. Mens jeg er en liten kreps ;o) Merker det på at de er sta... he he. Neida det er flotte gutter alle tre ;o) Tror jeg må komme sterkere tilbake i morgen jeg....er ikke på jobb i morgen så da slapper jeg mer av ) Ha en riktig fin kveld! Sofaen kaller (etter at gullet er henta - skal gå nå )) Klemmmm
Ann-ch. Skrevet 8. november 2006 Forfatter #30 Skrevet 8. november 2006 Hei vennen. Håper hodepinen har sluppet taket i dag.Det er bare pyton.Men som du fikk beskjed om er det helt vanlig etter massasje.Og drikk mye vann,det hjelper. Kan tro du merker at det er tre steinbukker i familien:-) Hvet jo hvordan det er.Jeg også er utrolig sta,men gir meg når jeg har feil da:-) I dag er det grått og trist og guttungen er skikkelig trassig.Men det hvet du vel alt om..... Spesielt hvis han er litt trøtt.Blir snart en liten lur på han.Skal på jobb i ettermidag også,så da er det greit å få han til og sove først. Ellers håper jeg du får en fin dag,uten noen plager. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 8. november 2006 #31 Skrevet 8. november 2006 Hei min venn ) Mye bedre dag i dag, for min del iallefall. Men gutten min er syk... Henta han i bhg i går og da var han sååå lei seg og sint. Jeg gikk til bhg og hadde med kjelke og skulle dra ham, vi skulle riktig kose oss på vei hjem... ;o) He he. Det ble en del skriking på vei ned igjen (tar bare 5 minutt hjem da ) Målte feber og da hadde han over 39..... Så det ble en ganske urolig natt for å si det sånn. Jeg er vant til at han er syk (har hatt mye feber og ditt og datt) så det blir nesten rutine....... I dag var det morgen i 6-tiden...he he det passer ikke så bra for meg. Er ikke akkurat B-menneske heller, men om jeg må opp for tidlig, blir jeg litt ødelagt... he he. men vi tok med dynene våre opp på hver sin sofa, og der lå vi og så på Donald og Pluto- filmer ) Nærmere bestemt Disney-channel. Det ble pølser til frokost! Og nå ser det ut til at han har kviknet til og det er jeg kjeeempeglad for. Har invitert til jentefest på lørdag som kommer. Sambo skal til London på jobb så da er vi alene hjemme. Gutten vår skal overnatte hos farmor (som bor her i byen) og det kommer 13 jenter til meg ) ) Så jeg krysser fingrene for at det ikke er sykdom i huset da!!! ) Ja jeg skjønner det du skriver om trassighet....av og til vet man nesten ikke hva man skal si eller gjøre.... Alt blir liksom "feil". Og det kan gjerne bunne ut i, som du skriver, at de er slitne og/ eller trøtte.... Håper han kvikner til når han får seg en lur ) Bruker å hjelpe det ) Når venter du mensen neste måned da? Siden vi skal i gang samtidig omtrent blir det vel cirka på likt? Jeg har kommet litt ut av det her, tror jeg venter rundt den 1.desember. Forrige mens kom litt før den skulle...så det er noen dagers forskyvning tror jeg. Har vel regnet med spraystart rett før jul cirka. Ønsker deg en skikkelig god dag, og en fin kveld på jobb ) God klem fra
Ann-ch. Skrevet 9. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 9. november 2006 Hei og god morgen(nesten formiddagen men) Godt at du har kommet deg. Må lade opp til neste runde nå,så da må du være frisk og rask. Håper sønn din også er bedre i dag. De tåler jo en støyt de, men alikevel.Og pølser til frokost høres bra ut:-) Sønn min vil helst ha pepperkaker han da..... Det blir tidlig hos deg også skjønner jeg. Jeg har vel alltid vært et B menneske,men det ble jo fort forandring på. Nå er det opp 7 hver morgen,men en blir jo vane med det også. Bakdelen er jo at en stuptrøtt kl 22 om kvelden isteden. Jeg har kommet litt ut av det med mens,men har sjekket i boka og skal ha den om en uke ca. Onsdag eller Torsdag.Jeg slipper jo unna med to uker med spray denne gangen,da jeg skal ha kort-behandling. Men du nevnte før jul med spraystart? Lenge med spray for deg da.Har du endometriose?Jeg får håper at mens kommer som den skal og ikke lager noe krøll her. Men har alltid hatt regelmessig mens.(noe som fungerer iallefall). Så nyt dagen fullt ut på lørdag med alt det innebærer. Jeg selv skal i bursdag til min svigermor,så da blir det vel kaffe og kaker på meg:-) Vel,får prøve å gjøre en innsats i huset før jobben kaller igjen. Vi snakkes,og ha en strålende dag Lenn. Klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 9. november 2006 #33 Skrevet 9. november 2006 Skal du ha mensen om en uke....? Men da blir det vel ikke uttak i uke 4.......? Hm *tenker*...... Jeg ringer inn mens i starten av desember, og begynner på spray på dag 21.....Og da er det vel ca 14 dager med spray og ca 10 dager med sprøyter - før ultralyd.....? Var det ikke noe sånt da...? Eller er jeg helt på bærtur?? ;o) (Måtte finne fram papirene mine fra i fjor, jeg, litt dårlig hukommelse i heimen her ;o)): .......jeg begynte på spray 11. november i fjor, og hadde sprøytestart rundt 23.nov og UL 2.desember.Uttak den 5.desember og innsetting 7.desember..... Så det gikk ca en måned fra jeg begynte på spray til innsetting..... (jeg har ikke endometriose og har alltid hatt og har regelmessig eggløsning og mens..........) Men hvis du får mensen allerede neste uke...? Blir det likt forsøk på oss da? Ja ja, det blir som det blir uansett ) Det skal uansett resultere i et par små vidunderbabyer ;o) Jeg drømte forresten i går natt at jeg fikk nok en desemberbaby! ) Litt moro å se om det kan stemme (men da blir jeg ikke gravid på neste forsøk...Hm....) *Krysser uansett fingre* for oss ) Stoor klem fra
Ann-ch. Skrevet 9. november 2006 Forfatter #34 Skrevet 9. november 2006 Hei igjen Lenn. Er fortsatt litt til og fra ennå:-) Jeg ble også litt forvirret her nå. Men det er helt riktig at det tar ca 1.mnd fra en begynner på spray til innsetting. Jeg har en syklus på 26-28 dager,så hvis mensen kommer som den skal,skal jeg begynne på spray og sprøyter i uke 2.Bruker å gå ca 11 dager på sprøyter,så da blir det uttak og innsetting i uke 4. Det kan jo hende du får en uke før???? Hvis du da ikke skal gå litt ekstra på spray da.Har de satt av time i uke 4? Uansett så håper jeg det går bra denne gangen. Klem
*Lenn* :-)) Skrevet 10. november 2006 #35 Skrevet 10. november 2006 Hoi!! Reddet akkurat innlegget fra å forsvinne ;o) det lå helt sist ,o) Vært på massasje en time nå og har litt dårlig tid, så jeg må få fart på meg. Kommer innom og skriver litt i løpet av kvelden eller helga ) Håper du har det bra! Ha en god dag ) Klemmmm
*Lenn* :-)) Skrevet 11. november 2006 #36 Skrevet 11. november 2006 Ja det er noen som er tidlig oppe her.....var på BIM klokka sju ;o) Føler meg opplagt og klar for en ny dag med fest på kvelden..he he. Sendte sambo avgårde til London i dag. Alltid så koselig å få han hjem igjen, og så er han jo sååå flink å kjøpe med noe til meg / oss ) Har fått støvletter 3 ganger!! Kjeeempefine vettu.....så nå overlater jeg sko-kjøpene til ham ;o) Veske har jeg også fått, og skjorter...... Og så er han veldig flink å kjøpe barneklær! Har "stikker bare innom" på Disney-store...he he. Og drar kortet (gisp!!) Har kjøpt med så masse fine pysjer, gensere, luer etc. Han er i London på kurs hvert år skjønner du.... Kommer ikke hjem før onsdag, så nå skal jeg og småen regjere huset ;o) Jeg merker faktisk god virkning av massasjen!! Hun er sååå flink hun jeg går til! Så jeg håper at hele greia blir bare bedre og bedre nå! Ble sykemeldt i to nye uker på 50% i går. Det satte jeg pris på. Håper det skal gjøre underverker ) Så da spørs det om jeg må "dumpe" fysioterapeuten, he he ;o) I kveld skal jeg drikke noen glass med hvitvin ja ;o) Gleder meg! Har blitt noen fester etter det siste avbrutte forsøket. Har bevisst fokusert på å være sammen med venner og familie og prioritert litt "aktion" hvis du skjønner.....blir jo snart gravid vettu ;o) Du...jeg tror egentlig (når jeg regner etter) at det blir uttak på meg i uke 3............ Ihvertfall hvis jeg får TR den 1.desember.... for da begynner jeg på spray 21.desember....... Men det gjenstår å se....ingenting kan jo taes for gitt i dette gamet. Hun på St.Olav sa at de ville gi meg litt mindre dose denne gangen siden jeg var på grensen til overstimulering sist (22 egg) Men da blir jo jeg bekymta vettu....tenk om det blir kjempefå egg.... og så blir de ikke befrukta..osv osv. NEI SLUTT OPP ) Tenk positivt, det fører ingenting godt med å ikke være optimist! Vi skal lykkes nå - begge to ) Ønsker deg en fortsatt god helg! Stoor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 11. november 2006 #37 Skrevet 11. november 2006 Ha ha.....action skrives jo ikke aktion...he he. Er kanskje litt tidlig på morgenen likevel...? ;o)
Ann-ch. Skrevet 11. november 2006 Forfatter #38 Skrevet 11. november 2006 Hei og hå! Vi er like kjappe som dere i dag:-) Guttungen har vært endel våken i natt.Brygger på forkjølelse.Men nå er vi i farta igjen. Deilig at mannfolka tar seg noen turer innimellom.Moro med gaver. Mannen min er på samme måte.Kommer alltid med gaver når han har vært på tur.Han drar på kurs til Hamar i uke 47 igjen,og blir det vel noe,he he. Men må si din mann er flink da,støvletter og vesker?. Det er jammen ikke dårlig. Så bra at massasjen fungerer.Da hadde jeg rett:-) Det fungerer nemlig best på meg også. Bare kutt ut fysio. Ta massasje så lenge du trenger det og en m gang hver 5-6 uke for vedlikehold. Og det er jo vondt/deilig også.(hun tar nemlig hardt i, ho jeg bruker).Men det er effektfullt. Også må du ikke ha noen negative tanker om neste forsøk Lenn. Det er strengt forbudt. Dette er siste gang vi skal igjennom dette her,så bare positive tanker. Selvfølgelig får du ut egg. Du trenger ikke 22 stk vet du:-) Men det er mulig du får uttak i uke 3. Vi får jo se om syklusene våre er samarbeidsvillige nå da,og ikke lager noe tull. Uansett så håper jeg du får en strålende og morsom kveld.Drikk et par glass vin for meg også:-) Nyt det. Vi snakkes senere. Ha en fortsatt god helg. Stor klem
*Lenn* :-)) Skrevet 13. november 2006 #39 Skrevet 13. november 2006 He he...måtte gå langt ned på neste side for å finne "vente-tråden" vår ;o) Vært litt action i helga ) Hatt det fint forresten? Håper du har kost deg masse og ladet batteriene til en ny uke!! Nå sitter jeg og ser på at snøen daler ned..netsen så det er litt julestemning her - men det er mildt sagt altfor tidlig! (selv om det er julepapr og juleting over alt snart....13.november...) Ja det var ustyrtelig moro på lørdag!! Det ble maange drinker, ja. Drakk bare vodka/ battery, jeg. Erfaringsmessig så blir jeg ikke dårlig dagen derpå av det. Er vel noe med at det er ren vare....oops nei jeg kom på at jeg drakk litt hvitvin også ja...Hukommelsen svikter ;o) Var 10 jenter og skravla gikk ustoppelig....Den første som brøt opp, gikk kl.tre!!! Og den siste gikk halv fem .o) Og da svimlet det fremdeles litt for meg altså...Ikke vant til å drikke...har vært mye opphold siste året. Men nå går det slag-i-slag......Var på fest for 2 uker siden, og så nå i helgen. Skal på julebord om 2 uker og nytt julebord 3 uker etter det. Det er jo utrolig gøy og bare gjøre akkurat som man vil uten å tenke på at kanskje-jeg-faktisk-kan-være-gravid...........Den tanken har jeg hatt nok av!!! Sto opp kl.halv ti i går og hentet guttungen hos farmor. Så dro vi i akebakken....litt slitsomt å gå opp den bakken 20 ganger ;o) he he. Det ble tidlig kveld for å si det sånn ;o) I morgen kommer sambo hjem. Han sendte en sms nå at han var på vei på shopping ;o) Juhuuuu ) Håper alt er bra med dere og! Og ha en riktig fiiin dag ) Klem fra
Ann-ch. Skrevet 13. november 2006 Forfatter #40 Skrevet 13. november 2006 Hei hei hei:-) Så godt å høre at du har kost deg i helga. Masse jenteprat og alkohol. Det pleier å bli bra det:-) Og jammen holdt dere ut lenge også. Men en har godt av sånne utskeielser innimellom. Jeg må si jeg misunner dere som har snø.Her er det bare regn og mørkt og trist.Hater egentlig denne tiden her. Hjelper når desember kommer.Adventslys m.m. Helga mi har vel vært litt blandet. Guttungen ble syk på lørdag,da vi var i bursdag. Synes han var litt blank i øynene og litt stille,men ikke så rart da han hadde over 40 i feber.Så da var det opp endel ganger i løpet av natta osv. Men du hvet jo hvordan det er. I dag er han iallefall feberfri,men skikkelig forkjøla. Nå sover han godt iallefall. Blir spennende å høre hva sambo`n din har kjøpt denne gangen:-) Det blir vel godt å få han hjem tenker jeg. Har dere vært sammen lenge forresten? Hva med giftemål? Vi har vært sammen i 15 år vi da. Synes egentlig jeg høres gammel ut nå.......... Bare v i kunne få til å fått et barn til nå så,er familien komplett,ellers får vi kjøpe hund:-) Det skal gå nå.Har tilomed begynt å ta omega3.Blir jo helt tullete av dette her.Men det er jo iallefall sunt da. Vel det var vel alt for denne gangen. Ønsker deg fortsatt en strålende kveld oppi snølandskapet.Vi snakkes. Klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 14. november 2006 #41 Skrevet 14. november 2006 Heisann på deg ;o) Hatt en bra dag? Jeg har egentlig hatt en kjempefin dag, men etter å ha blitt myyye bedre i nakken, våkna jeg i dag tidlig opp med DEN nakken ( Hva skal dette bety?? Har hatt såå gode dager i det siste og så plutselig er jen omtrent tilbake der jeg var?? Er det vanlig at det kan blir verre før det blir bedre, eller at det iallefall går litt opp og ned...? Vurderer å ta et røntgenbilde. Orker faktisk ikke å gå sånn og "lure på" hva det kan være.... Sorry, det var dagens lille utblåsning ) Skal til massasje i morgen, så får spørre henne da om hun har noe svar på det.... Gynekologen min ringte forresten HJEM i går kl.18!!! Snakk om service..... Det viser seg da at høyre eggleder er helt tett (som forventet egentlig) men at den venstre er åpen. Det forklarer jo egentlig at det har vært mange prøvelser uten resultat.... Resten av livmoren så helt fin ut og han hadde ingen teorier på hvorfor egget ikke hadde festet seg under forsøk. Han var iallefall veldig positiv på våre vegne og syntes vi skulle holde motet oppe og ikke gi oss!! Jeg var så godt humør etter at jeg la på. Det var virkelig en energi-innsprøytning å snakke med ham! Da jeg så nummeret på displayet kl.18 om kvelden, fikk jeg enn sånn ekkel følelse med det samme.... Hvorfor ringer du meg hjem på kveldstid...kreft etc........Ja det er tydelig at vi er vant til å bekymre oss en smule!! He he ;o) Så da har jeg vet tatt de undersøkelsene som man bør ta..... Sambo skal ta en ny sædprøve for å se om kvaliteten har forandret seg. Den var "ikke optimal" sist han tok en, for over et år siden. Du skrev en plass at du trodde jeg bodde på Hamar...men det stemmer ikke. Jeg bor på Lillehammer jeg ) Og her er det full vinter. er så nydelig ute nå at!! Skikkelig vinterby .o) Sambo ringte meg i sta...og han har kjøpt støvletter til meg i London ) Tror du jeg gleder meg til han kommer hjem??!! De lander ikke før halv ni i kveld, så klokka blir vel over midnatt før de nærmer seg her...iallefall på dette føret!! Ha en riktig god kveld min venn - så snakkes vi igjen ) Klemmer fra
Ann-ch. Skrevet 15. november 2006 Forfatter #42 Skrevet 15. november 2006 Heisann! Hvordan går det med deg i dag? Det hender at man kan bli værre for så å bli bra igjen.Men hvis det ikke blir noe bedring snart,bør du jo vurdere røntgen.Det er ikke så ofte de kan se noe på røntgen,men du kan jo høre.Det beste er å ta MR. Da kan de se muskler og sener m.m. Jeg gjorde det i sommer,etter mange år med smerter og uttalige behandlinger av div. former.Da fant de faktisk ut at jeg hadde en prolaps i nakken.Ikke så rart en har hatt vondt kanskje..... Hør med legen din du. Nå har vel mannen kommet hjem med støvletter til deg nå:-) Hva skulle vi gjort uten dem,he,he. Her hjemme er det fortsatt sykdom som gjelder. Kællen har blitt forkjøla og jeg måtte ta med guttungen til legen i går,da han har fått falsk krupp,igjen. Medisinen hadde gått ut av dato,så måtte få ny.Det varer heldigvis ikke så lenge,men fy så slitsomt når det står på. Nå ble det litt syting her også:-) Det var jammen på tide du fikk svar på prøvene må jeg si. Hadde vel fått hjerteinfarkt hvis legen hadde ringt meg kl. seks på kvelden. Godt det var som du trodde da.Da er det jo fortsatt en mulighet.Men jeg har det jo på samme måte,men ikke klaffet her iallefall. Ang.Hamar,så var vel det fra innlegget om hvor vi bodde hen.Jeg skrev at jeg bodde 12 mil fra Oslo og det gjorde du også.Du spurte om jeg bodde på Hamar.Det var derfor jeg kanskje trodde du bodde der. Men det spiller jo ingen rolle.Fint på Lillehammer. Her er det forsatt mildt og ingen snø,så venter som alltid på hvit jul.Men det er jo god tid ennå da. Vel,nå går jeg bare å venter på mens.Skal jo ha den de nærmeste dagene.Migrena har kommet i dag,så da er den nok ikke langt unna.Så da er ting som de skal være enn så lenge:-) Håper det har gått bra hos massøren i dag og at du føler deg bedre. Ønsker deg en fin dag. Klemz
*Lenn* :-)) Skrevet 15. november 2006 #43 Skrevet 15. november 2006 Hei hei! Er bare kjapt innom for å "titte" og for å dytte opp tråden vår... Skal se på spøkelsesprogrammet etterpå ) Så kjedelig med sykdom og stakkars lillegutt!! Det er IKKE noe gøy med falsk krupp! Gutten vår har hatt det to ganger og det er litt ekkelt synes jeg...Håper på snarlig bedring for ham!! Har du og en tett eggleder? Eller begge? Ikke rart det var en smuule vondt på HSG.....*grøsser enda*....... Jeg skal på jobb både i mårra og fredag så det er ikke sikkert jeg er så veldig mye inne her de neste to dagene, men litt blir det vel ) Kjenner jeg meg selv rett ) Hi hi........ Ja Lillehammer er en veldig fin by! Det har kommet litt mer snø og er 7 minus nå. Ligger fin ren hvit snø på trærne...Nydelig ) Har utrolig fin utsikt fra huset vårt. Ser masse grantrær som er dekket av snø. Ordentlig julekort ;o) Nei nå får jeg stikke avgårde til TV-en. Siden jeg er litt "alternativ" av meg, elsker jeg å se på den serien! ) (Ghost whisperes") Vi snakkes da! Klemmer fra
Ann-ch. Skrevet 16. november 2006 Forfatter #44 Skrevet 16. november 2006 Hei og hå! En liten tur innom idag også. Guttungen har smittet meg, så er helt tett i hue, har mistet stemmen og det kjens ut som jeg har en kaktus i halsen:-) Føler meg nesten bomba..... Har da valgt å bli hjemme fra jobben i dag for å forhåpentlig bli bedre til i morra. Skal jobbe hele helga. Sånn,litt klaging:-) Blir nok ikke mye skriving i helga på meg da jeg jobber,bare litt i dag. Fikk iallefall mensen i dag,som bestilt.Så har ringt Riksen og alt ligger bra ann til uke 4, fortsatt.Så på neste mens,sender de meg resepter og papirer på siste runde. Godt det er en stund til ennå,selv om en gjerne skulle ha vært ferdig. Jeg har også en tett eggleder,og det er på den siden jeg har fjernet eggstokken.På den andre siden er den åpen. Men jeg har undersøkelsen i bakhodet ja,fysj. Nå skal jeg legge meg litt i godstolen med teppe og varm drikke.Må passe på mens lillegutt sover luren sin. Han er fortsatt forkjøla men er ikke så tett i brystet lenger,heldigvis. Du får ha en strålende helg Lenn,da jeg ikke hvet om jeg er så mye her inne da.Nyt snøen og frihelg:-) Vi snakkes. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 16. november 2006 #45 Skrevet 16. november 2006 Mmmm!! Jeg og gutten vår har akkurat vært på "Idrettsskole" og i dag har vi vært i bassenget!! Kjempegøy!! ) ) Men stakkars deg!!!Som har blitt syk! Orker du å gå på jobb i morgen da? Med så tett hode og sånn...? Håper du blir fort bedre, det er så pyyton med sånn øre/ nese hals ting ( Man blir så utslått..... Så bra at mensen kom i dag!! Da er du liksom "i gang" ;o) Hærlig.... Men hvordan kan vi ha uttak i uke 4 begge to...? For jeg har eggløsning i dag!! Kjenner smertene som bare det....synes det virker som om det er høyre side...stikker litt ekstra der. Og den er jo tett så.....jepp. Men vi får vel gjøre et "forsøk" likevel. det skader jo iallefall ikke ) he he. Så da er mensen her om ca 2 uker..... Gud, det har gått ganske fort synes jeg...ikke lenge siden jeg lå og gråt og bare ville slutte med hele greia....Huff så deppa jeg var da....Ordentlig knekk fikk jeg..... Men nå er motet og håpet på riktig plass igjen ;o) Vi har samboers sønn her i helgen så det blir vel fint lite data for min del.....Han bruker som regel loftsstua, der vi har data, playstation etc, og da blir jeg "forvist" til stua. vel, er det noe viktig så tar jeg selvsagt dataen! Det er jo til syvende og sist vi "voksne" som bestemmer her i huset ) I dag driver forresten snøen og regner vekk....skikkelig drittføre!! Sporete og kjempeglatt, holkeføre rett og slett! Det liker jeg ikke. Var utfor veien i fjor og det var slett ingen god opplevelse ( Gleder meg til å følges med forsøk....det blir godt å ha en "rådgiver" og støtteperson ) God bedring til deg og til lillegutt fra meg!! Håper på snarlig bedring!! Og riktig god helg ) Stooor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 20. november 2006 #47 Skrevet 20. november 2006 Hei vennen! Hatt en god helg? Håper du er frisk og rask og fit-for-fight igjen! Det er så utrolig kjedelig å gå sånn tett og ikke være i form. Jeg har ordnet mange julegaver i dag!! Er så fornøyd med meg selv. Kjøpt gave til sambo, mamma og bursdagsgave til gutten vår (har jo dagen sin 28.desember) Kjøpt sånn "Geo-mag" sånne magnetkuler med sånne stenger som du kan bygge masse forskjellig rart med ) Det er sånn som han elsker å holde på med ) Nå skal jeg snart på behandling igjen. Det blir godt (godtvondt he he he) Hjelpesmeg, det er bare max et par uker til jeg ringer inn mens!! Og du har vel gjort det allerede eller?? SOM TIDEN GÅR !!! Ha en fortsatt god dag, håper dere er friske både du og gullklumpen ;o) Stor klem fra
Ann-ch. Skrevet 20. november 2006 Forfatter #48 Skrevet 20. november 2006 Hei min gode venn:-) Nå er jeg endelig på nett igjen. Har vært på kaffebesøk hos en venninne.Hun har en datter som er et halvt år eldre en gutten min,og han er så glad i henne.De sitter og koser i sofaen.Rene ekteparet,he he. Men nå har jeg lagt han, så da er det datatid igjen.Nesten rart og ikke ha vært her på noen dager,så får lese igjennom etterpå. Helga har gått greit.Formen er mye bedre selv om jeg nesten ikke har stemme.Men det spiller ingen rolle.Masse å ordne med på jobben i helga,så den har gått utrolig fort.Har jobbet inn de vaktene jeg har denne uka,da mannen er på kurs,så det blir nok mye data så lenge jeg har fri:-) Hvordan har du det da Lenn? Du jobber vel fortsatt 50% regner jeg med. Greit å jobbe litt så lenge man makter det.Er nakken bedre eller har du bedt om røntgen? Så flink du har vært og ordnet julegaver. "Geo-mag" har jeg ikke hørt om,men det hørtes jo spennende ut. Det blir nok ski på gutten vår i år. Han fikk låne noen i vinter,men det var litt tidlig,men regner med at det blir bedre nå.Gleder meg til jul iallefall. Bare et par uker til du skal ringe inn mens...Det går jo så fort.Da begynner du jo tre uker etter det igjen.Åh så spennende det skal bli. Jeg har jo allerede ringt inn jeg da.Vi får jo se hvordan det blir tidsmessig,om det blir uke 3 eller 4 på deg. Uansett så blir det ganske likt uansett.Tror nesten jeg skal bestille meg babyklister jeg også. Det kan jo ikke skade. Her er været helt pyton.Det regner og blåser.Hadde tenkt å gå tur i ettermiddag,men det ser dårlig ut.Vi har jo stort sett vært inne i en uke så en lengter etter frisk luft. Iallefall guttungen.Har flyr nesten på veggen:-) Dette ble litt langt,men du hvet jo hvordan det er :-)Så får gi meg nå. Ha en fortsatt strålende dag Lenn. Vi snakkes. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 21. november 2006 #49 Skrevet 21. november 2006 Ja bestill deg babyklisteret!! Hadde nesten glemt at jeg hadde det, jeg. Så jeg får børste støvet av det og finne det fram og snuse på det igjen. Hadde tenkt å bestille akupunktur også. det er en akupunktør som holder til i samme bygg som massasjeterapeuten min. ¨Så jeg får prøve henne og håpe at det gjør underverket ;o) Det er ingen i byen her som har barnløshet som spesialfelt. Massasjeterapeuten mente det var for lite marked......Hm... ( Skal ringe legen min nå og bestille time i morgen eller fredag. Verket sånn i høyre skulder (hva er det som skjer??) i går. Noe med data å gjøre??Nå er jeg helt fin igjen...vel nesten da........ Godt å ha fri tenker jeg!! Kos deg med data og gullungen ;o) Det bruker jeg også å gjøre!! ) Gutten vår fikk ett sånt lite blinkesverd (m blått lys) av sambo da han kom fra London forrige onsdag. I går før leggetid gikk vi inn på soverommet og skrudde av alle lys og satte på blinkesverdet mens vi spilte "Månemannen" med VAMP. Du skulle sett hvor "gærne" vi var ;o) he he.Dansa i senga og hoppa rundt ;o) Alle 3!!! Hadde noe sett oss hadde dev ledd godt tenker jeg )Vel, vikrig å leve ut barnet i seg ;o) ha ha ha ) Nei jeg får gjøre meg klar til jobb. Begynner kl.10-16.30 i dag. Vi snakkes og så må du ha en riktig fiiin dag ) God klem fra
Ann-ch. Skrevet 21. november 2006 Forfatter #50 Skrevet 21. november 2006 Hei hei. Ja da var det en ny,regnfull og trist dag....... Neida ikke fullt så svart. Måtte iallefall le da jeg leste innlegget ditt. Kan se for meg alle 3 som hopper i senga med blinkesverd:-) Men som du sier er det viktig å være litt barnslig.Det har vi alle godt av. Er igang med litt julebakst jeg da. Får passe på når en har fri.Godt for alt som er ferdig.Guttungen er jo storfornøyd med å slikke boller og slever:-) Det var på apoteket du bestilte babyklister? Eller får man det på helsekost-butikk også? Skal prøve å få ordnet det i løpet av uka. Har du prøvd akupuntur før? For min del får det holde med soneterapi. Prøvde akupuntur mot migrene,men det hadde ingen virkning på meg,men hvet at det er mange det fungerer på. Verdt å prøve. Jeg skal ringe å få meg en ny time hos terapauten min etterpå.Trenger å få løst opp litt bak i nakken. Du er vel på jobb du nå så håper det går bra.Det må være kjedelig å jobbe så sent. Ikke så mye igjen av dagen når du kommer hjem? Nå kaller baksten på meg så må gå. Vi snakkes og ha en fortsatt god dag. Klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå