Ann-ch. Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Hei Lennjenta:-) Ser du er litt innom her igjen og det er godt. Har savnet deg vet du:-) Håper det går greit med deg og at du ser litt lysere på ting!? Det er jammen ikke lett i denne prosessen..... Leste at du hadde vært igjennom røntgen av egglederne og at det ikke var så oppløftende..... Jeg hvet av erfaring at det ikke er noen behagelig undersøkelse.Jeg selv har også en tett eggleder.Men uansett så er det jo greit å få sjekket alt før du tar neste forsøk. Da skal du se at du får ut noen knallbra egg. Med alle kjerringråd du har fått nå så må det jo bare gå bra:-)hi,hi. Jeg skal iallefall følge med på deg Lenn og virkelig krysse fingrene for deg. Etter så mange nedturer ,fortjener du virkelig en opptur. ha en strålende dag. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Hei vennen!! Kosleig å se innlegg fra deg!! Har tenkt på deg! Hvordan går det? Håper at spiren (e??) sitter denne gangen og at det blå krysset bare lyyyyser mot deg. Når skal du teste?? Jeg heier på deg altså ;o) Som du kanskje ser av de andre innleggene jeg har skrevet så er det litt mer vanskelig å reise seg denne gangen. Og det er litt skremmende... Hvor ble den positive jenta av? Jeg vet at jeg er der, men når det gjelder forsøk så er erfaringen sånn at det er så mye som kan gå galt... Og jeg har vært gravid 3 ganger (etter gutten min) og det er søren meg ingen av de spirene som har klort seg fast. Jo forresten exuen klorte seg fast - ironisk nok... *Knurr* Men jeg er nok tilbake i desember med godt friskt mot!! Snakka med St.Olav om doser og sånn (fikk ut 22 egg på første forsøk) og de ville skru ned dosen siden de ikke ønsker overstimulering... Da bkle jeg jo bekymret igjen...For tenk om jeg ikke får ut noen egg... Ååå, det er noe å bekymre seg for hele tiden, og jeg blir litt gal av det... ;o) Hadde tenkt meg tilbake i jobb, men det ser dårlig ut pga nakke og skuldre som bare har kommet skikkelig opp i trøbbel... Kiropraktoren sa det var stress (fortalte han litt om hva som har skjedd siste tiden) Så da er det ver bare å stresse ned!!! HA- veldig lett ;o) Nå er det en liten gutt som roper på meg her - han vil i barnehagen ;o) De skal på tur i dag og det er tåke i skogen - blir sikkert kjempespennende! ) Jeg har faktisk ikke lov å sitte foran PC med nakken min, men klarer ikke helt å holde meg unna, som du vet ;o) Ikke så lett!! Håper på positiv oppdatering fra deg! Skal tenke på deg og håååper at du lykkes denne gangen!! ) Stooor klem fra
Baby-07? Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Hei, Lenn! Ser at du er bekymret for at det ikke blir noen egg når de trapper ned på dosen. Jeg er også på St. Olavs og fikk ut 23 egg første gangen. Neste gang gikk jeg ned i dose og hadde også bekymringer for det. Fikk ut 10 fine egg på neste forsøk, så det gikk veldig bra det. Fikk satt inn ett som ikke ville, så nå skal vi i geng med frys. Må bare legge til at den siste gangen med 10 egg var mye lettere enn den første med 23, så det går sikkert fint med deg også. Men vi bekymrer jo oss for alt i dette "gamet" Lykke til!
Ann-ch. Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2006 Hei igjen Lenn! Joda her går det sin gang. Frustrasjon og venting. Blir jo smårar av å kjenne etter symptomer. Litt murringer og ømme pupper,men regner med at det er crinonen som gjør det.Har vel prøvd å gjør alt denne gangen. Soneterapi,dobbel dose crinone,ananas og tomater,går turer og prøver å leve mest mulig normalt.Så får vi se om det holder. Skal ta blodprøve i morgen,men får vel ikke svar før på fredag,for den blir sendt til Riksen.Mulig det blir en test i morgen eller torsdag. Iallefall ingen tegn til mens ennå,puh... Siste gangene har jeg fått den på rg-dag 10 og 11. Ikke noe rart at du "detter" ned i kjelleren etter alle de nedturene Lenn. Det er jo menneskelig. Ubegrenset hvor mye en skal tåle. Det er jo derfor nakke og skuldre har slått seg vrang hos deg. Et sted må det jo gå utover. Men du skal se at du kommer opp igjen,som den glade positive jenta som du er.Bare gi kroppen din litt tid. Tror ikke du skal bekymre deg over at de setter ned dosen denne gangen. Bedre at du får ut færre supergode egg med superkvalitet:-) Da skal du se at det holde med et forsøk,så sitter spira.Husk at jeg fikk bare ut 3 egg første gangen,og det klaffet. Tror ikke det har så mye med antallet å gjøre men kvaliteten.Det er jo mye som skal klaffe. Håper at du klarer å koble ut litt fremover Lenn.Kos deg med gullgutten og mannen.Så er du klar igjen i desember med nytt mot.Skal krysse alt jeg har for at du lykkes. Skal følge med på deg. Klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Heihei ) LYKKE TIL med test og blodprøve!!!! Nå skal du være sikker på at jeg sitter og tenker på deg og sender deg god energi....... ~ ~ ~ ~ ~ ~ Fingrene er *krysset* og jeg heier på deg ) Kom og oppdater er du snill! Dette skal gå din vei, vennen!!!!!!!!! PS. Måtte bare spørre deg om en liten ting...Tror du det er større sjanse for bedre kvalitet på eggene ved uthenting av færre egg...? Altså at det blir dårligere kvalitet jo flere egg som blir hentet ut...? Kanskje jeg hadde dårlig kvalitet på dette forsøket..? Eller hva tror du..? Stoor klem fra meg!
Ann-ch. Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2006 Hei Lenn min gode venn:-) Takk for lykkeønskninger Lenn. Det hjelper virkelig å ha denne siden her og få ut litt frustrasjon og fortvilelse.Mannen er på kurs på Hamar, så liten trøst å få der:-( (det er vel der du er fra?) Så etter testen i dag har jeg vasket hele huset,fin måte å få ut litt aggresjon på:-) Våknet jo med blødninger til morgenen,men det har stoppet opp nå. Har bare kommet litt brune klumper med crinone(unnskyld detaljer). Men hvet at crinonen kan forsinke mensen litt,og jeg har jo brukt dobbel dose denne gangen. Så får ringe inn på Riksen i morgen og sjekke blodprøven for sikkerhets skyld. Dette skjedde meg jo på første søkenforsøket også. Testet neg.og fikk mens men var gravid alikevel,men for å miste i uke 11 isteden. Ang. spørsmålet ditt om bedre kvalitet på færre egg. Jeg hvet ærlig talt ikke. Men hvet jo at jo flere egg man får ut,jo større sjans for at mange ikke er modne nok. Jeg har jo ikke fått ut mange eggene,men befrukningprosentet har vært på 80-90%. Men har jo tydeligvis ikke noe bra kvalitet på eggene da jeg aldri har fått noen på frys. Det kan jo hende at kvaliteten blir bedre hvis du får ut færre og de da er mere modne???? Bare noe jeg tror selv. Mendu skal se at det går bra denne gangen Lenn. Vi hadde bestemt oss at dette var siste forsøket,da vi ikke har flere i det offentlige. Blir snart 35år og da begynner også sjansene og avta. Men hvem hvet,kanskje om en stund,når vi har fått dette på avstand,så prøver vi kanskje privat???. Det frister meg ikke nå iallefall. Men å tenke på at vi aldri skal få oppleve det å få et barn til,er veldig sårt. Tiden går jo så alltfor fort. En rekker nesten ikke å kose seg med de små,før de har blitt store.Det er utrolig mange tanker som går gjennom hodet mitt i dag og mange tårer.Men det er jo normalt. Vi får vel prøve litt på egenhånd vel. Mannen var klar for det han:-) Akkurat som vi ikke har gjort det i mange år......Men man hvet aldri,under kan skje. Jeg håper og unner deg virkelig at du skal få det til nå Lenn. For en sånn pågangsmot og vilje som du har ,må man lete lenge etter.Jeg kommer fortsatt til å være her inne og følge med på deg og de andre "kjente",for en føler nesten som man kjenner dere.Og vil gjerne holde kontakten videre. Ha en fortsatt fin dag Lenn. Klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 19. oktober 2006 #7 Skrevet 19. oktober 2006 Kjære kjære deg.... Det er så trist så trist... Kan bare skrive under på at jeg vet hvordan følelsene dine nå kjennes. Det må føles på kroppen for å forstås... Det er så vondt, så fortvilende, man blir så oppgitt og maktesløs! Fatter ikke hvorfor det skal være så vanskelig!! Ja det er bra avreagering å vaske huset...Det har blitt skurt og pusset en del her i huset etter negative forsøk.... ;o) Å bruke kroppen tror jeg er en god måte å avreagere på, uansett hvorfor man er lei seg eller sint. Men du...alt håp er vel ikke ute enda...? Skal prøve å ikke gi deg falske forhåpninger, og du har sikkert en "magefølelse", men det er jo et lite halmstrå å klamre seg til...? Iallefall til i morgen...? Vit at jeg *krysser og krysser*.......... ;o) Jeg hadde faktisk eggløsning i går! Hadde sånne rare el-smerter og bare måtte kjøpe en test...Joda den var knallpositiv. Så vi prøver litt selv (til tross for minimum en tett eggleder - hvor dum går det an å bli da!!! )) Men moro er det ;o) Godt at kroppen ikke er helt på jordet etter alle hormionene (tatt hormoner i ca 1 pår nå.....) Og husk, Ann-ch., det er stadig flere solskinnshistorier her inne. Det er mye som ordner seg etter litt tid. Jeg har troen på at du kommer deg opp igjen (hvis ikke blodprøven er positiv da!!) og klarer å se framover. Kjenner igjen den sterke lengselen etter ett barn til. Skulle av og til ønske jeg kunne "roe meg ned" og være fornøyd med det vi har (jeg ER jo fornøyd, men du skjønner hva jeg mener!!) Men jeg VIL ha en til!! Sender deg så mange gode trøsteklemmer jeg klarer ) (og så håååper vi på gode nyheter i morgen, eller hva...?) Klemmmmm
Ann-ch. Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. oktober 2006 Hei igjen Lenn! Ja da var telefonsamtalen med Riksen over,og det var som jeg trodde,helt negativt. Man har jo gjerne en magefølelse hvordan ting går,så var jo forberedt på det. Men jeg var ikke forberedt på hvor tungt jeg tar det denne gangen. Begynner å grine for det minste,men det er vel naturlig at man får en reaksjon etter 3 neg. forsøk i år. Hadde vel egentlig trodd at det skulle bli enkelt å få et søsken,så lenge det klaffet på første forsøk med gutten vår.Så det ble et skikkelig slag i trynet dette her. Sykepleieren anbefalte oss og ta ettersamtalen på sykehuset.Greit å vite om legen synes vi skal satse flere ganger elle om han råder oss til å gi oss.Sykepl. sa at jeg begynner å få alderen imot meg,men samtidig har jeg vært gravid 2 av 4 ganger.Ble jo litt usikker jeg nå da. Vi kunne iallefall få flere forsøk på Riksen,men må betale alt selv. 14000,- for forsøket+medisiner,så det blir jo brått 30000,- Men hva er vel penger oppi alt dette..... Nei,huff dette ble mye negativt på en gang Lenn. Men godt å få ut litt frustrasjon også:-) Kællen har jo vært borte hele uka så har jo ingen og klage til,og da blir det deg,hi,hi. Men du skjønner jo så godt hva jeg mener da du er i samme situasjon. Og som jeg håper at vi kan få ønskt vårt oppfylt. Vel jeg ønsker deg iallefall en riktig god helg Lenn. Kos deg med mann og barn. Jeg skal iallefall sprette en flaske vin dene helga. Jeg drakk jo ikke i mitt eget bryllup engang,så nå skal jeg ta igjen meg god samvittighet:-) Stor klem fra meg
*Lenn* :-)) Skrevet 20. oktober 2006 #9 Skrevet 20. oktober 2006 Huff jeg føler så med deg!! Det er så vondt å måtte se det i øynene at det ikke gikk. Akkurat som er mareritt..... Du kan klage så mye du bare vil til meg! Jeg har også mine stunder der alt er bare grusomt. Det er hver sin gang ) Og så utrolig vondt at mannen har vært borte midt oppi dette. Ikke noe godt å gå gjennom alene.... Når blir ettersamtalen da? Er dette noe man får tilbud om på alle sykehus etter 3 "ordinære" forsøk? Rart hvor ting ikke blir som vi ønsker... Jeg trodde også det ville bli "piece of cake" å få flere barn. Vi fikk jo sønnen vår på 1.forsøk, og sambo har et barn fra før. Går på det ene forsøket etter det andre med liv og lyst og så går ting helt i mot....Jeg har stilt meg spørsmålet maaange ganger. Hvorfor?? Hvorfor oss? Det er lett å få vonde destruktive tanker.... Det som er sikkert er at ingen (heldigvis) kan forutse framtiden. Hadde jeg visst for 3 år siden at jeg skulle gjennom 2 SA, en EXU og 3 mislykkede forsøk, samt ett avbrutt, så ...... Nei det hadde vært ufattelig vanskelig. Det er vel det som er noe av trøsten også...at det er håp i hengende snøre. Ingen vet hva som kommer til å skje. Ingen kan spå eller gjette hvordan livet vil bli. Man er bare nødt til å takle det som kommer, enten en vil eller ikke......... Nå sitter godgutten min og ser på "Kalle og Molo" på barne TV. Jeg verker som besatt i nakken. Var så mye bedre i går, men nå kommer det for fullt ( Sambo er på kurs hele helgen, så i dag har jeg kjøpt inn god mat og litt snop, så vi koser oss ;o) Lykke til videre og håper du oppdaterer når du får snakke med sykehuset ang hva som skjer videre. Ønsker deg så god helg som du kan klare å få til...... Stooooor klem fra
Ann-ch. Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Lenn! Hvordan går det med deg? Her går det mye bedre. Det var godt å få hjem mannen og få ut litt sinne og frustrasjon. Han ble jo litt sinna på meg for at jeg ikke hadde ringt så lenge jeg reagerte som jeg gjorde:-) Han er jo nydelig og da.. Vi hadde jo blitt enige om å gi oss nå,men vi får se. Vi ønsker oss jo veldig en til da....Skal på samtale på torsdag og får se hva legen sier.Synes hun vi har en sjans,mulig vi tar et forsøk til.Har begynt litt smått og se på alternativer på privat. Mannen har lyst til å reise til Danmark,så har sjekket litt på Maigaard og Ciconia.Men vi får se. Blir iallefall ikke noe mere i år. Nå skal jeg bare koble ut og kose meg.Ta vare på lillegutt.Han blir satt litt på sidelinja oppi dette her,stakkar. Det er vanlig å få ettersamtale etter 3 fullgåtte forsøk. Det er vel for å få litt innblikk i hvorfor det ikke har klaffet og om det er noe vits i å fortsette og prøve.Det er jo mye som spiller inn.Alder,diagnose osv. Håper nakken din har kommet seg.Er det ikke det ene så er det det andre.Rart en alltid må hå noe å streve med:-( Jeg kommer med en oppdatering på torsdag etter oslo-turen,så får vi se hva som skjer. Håper du får en strålende dag Lenn. Jeg selv skal i møte med sjefen i dag. Vi har nemlig sendt inn klage på vår bo-leder.Det bare slenger ivei på jobben,så nå er det oppvask.... Håper det går bra. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 Hei vennen ) Så utrolig godt å lese at det ser ut til å gå bedre med deg! Det er alltid verst med de samme. Hele verden raser sammen og alt blir svart. Vanskelig å tenke på noe annet enn at alt er urettferdig og grusomt (og det ER det jo også....) Syns det høres ut som om dere er klare for flere forsøk! Tror iallefall det er viktig å følge hjertet i denne prosessen, og ikke fornuften... Da er det iallefall lettere å se tilbake uten anger. Flott at mannen din er slik som han er og ser ut til å være kjempeskjønn og bryr seg masse. Det er viktig og veldig veldig flott! ) Og så bra at han engasjerer seg i videre prosess! Er nok viktig som du skriver at du lar kropp og sjel få hvile litt, og uansett tar en pause. Jeg er den første til å skrive under på at det er velkomment ) Finne seg sjæl igjen ;o) Jeg vet at jeg hadde angret om noen år hvis jeg ga meg nå. Man må jo også følge kroppen sin, når den ikke vil, vil som regel ikke "resten" heller. Men det er overraskende fort som kroppen kommer til hektene igjen! Jeg føler meg helt fin igjen etter laaang hormonbehandling, og ser allerede fram til neste forsøk! Har begynt å trene 3 gg i uka og tenker positivt!! Så kroppen har begynt å komme til seg selv igjen og det er godt ) Så pyton når det er tull på jobben... Hva jobber du med...? Håper det går bra med "oppvaksmøtet"....ikke noe gøy, men ofte en nødvendighet for å komme videre.... Ja denne nakken...*sukk*. Føler meg ikke bedre i det hele tatt. Knasker Brexidol (var det ikke jeg som skulle ta en medisin-pause ;o)) og har vært 2 gg hos fysioterapi. Synes ikke jeg er NOE bedre ( Når skal man begynne å kjenne bedring da...? Er jeg litt for kravstor...? Håpte å begynne i jobb neste uke, men det blir uansett bare deltid. Dette funker ikke i det hele tatt dessverre.... Blæ ( Lykke til på torsdag!! Spent på å høre oppdatering fra deg - og husk å ta med jukselapp med masse spørsmål slik at du ikke glemmer å spørre om viktige ting ;o) Ha en riktig god dag!! God klem fra en som snart er fit-for-fight igjen )
Ann-ch. Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2006 Hei igjen Lenn. En liten oppdatering fra meg. Har nå kommet hjem fra Riksen etter en bra samtale med Dr.Anne.O. Gikk igjennom alle forsøkene mine og fikk vite hvordan alle mine egg har vært delt,også de jeg har fått tilbake. Hun kunne jo ikke svare på hvorfor det ikke klaffet på de siste forsøkene,men der regnet jeg med. Det er jo tilfeldigheter om egget fortsetter å dele seg eller fester seg. Det var iallefall 4-delte bra egg som de satt tilbake. Da jeg hadde mitt 1.forsøk i 2003 var det vanlig å sette tilbake på dag 2og3. Men de har gått bort fra det da de mener egget kanskje har det best i "normale" omgivelser,altså i livmoren.Rart det skal være så forskjellige meninger.... Uansett synes hun at vi ikke skulle ha dårlig samvittighet hvis vi ikke orket mere. Vi hadde prøvd nok mente hun,men samtidig så anbefalte hun et forsøk til hvis vi orket. Hun pratet litt om inseminasjon(AIH) da det er en mye billigere løsning,men sjansen er bare 10-15%.Og har vel ikke hørt om noen ennå som har lykkes med det.Jeg har brukt veldig høy dose(den høyeste) og fått få egg,og det er jo ikke så heldig,men sånn er det jo. Hun ville iallefall ha et annet opplegg på neste IVF. Begynne med nesespray på første mensdag og sprøyter på andre dag.Kutte ut Puregon og bruke Menopur isteden. Så da har vi bestemt å ta et forsøk til,.men det blir absolutt det siste. Vi har vel ikke helt bestemt om vi tar det siste på Riksen eller om vi bestemmer oss for et helt annet sted. Det blir iallefall ikke noe før etter nyttår.Trenger litt tid til andre ting nå,samtidig som legen ville at vi ikke skulle vente for lenge. Er nakken din blitt noe bedre?Jeg sliter jo med det selv,og som jeg har nevnt tidligere bruker jeg soneterapi kombinert med massasje. Anbefalt. Noe dritt er det iallefall. Ang jobben og møtet,gikk det mye bedre enn forventet:-) Godt å få litt ordning der også. Tror det er veldig negativt i forhold til forsøk også.Det er jo derfor jeg også har sykmeldt meg,for å koble ut den delen,men lettere sagt enn gjort.Jeg jobber forresten på en demensbolig. Har gjort det i 13år.Trives, men ikke så mye nå,så håper det hjelper med en oppvask:-) Nå er jeg iallefall glad og snart klar for ny runde.Skal prøve å kose meg og gå av meg noen kilo, som har kommet med alle hormonene jeg har proppet i meg.Alle buksene har blitt for trange:-( Pytt,pytt. Ønsker deg en fortsatt god kveld Lenn. Stor klem fra-
Ann-ch. Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 29. oktober 2006 Dytter litt på denne.Er du der Lenn:-)
*Lenn* :-)) Skrevet 30. oktober 2006 #14 Skrevet 30. oktober 2006 Hei vennen ) Scrollet ned og så at denne holdt på å forsvinne ut av siden!!! Det må den ikke ) Så bra at du har sykemeldt deg! Jeg er overbevist om at kroppen trenger hvile i sånne perioder. Dete r det ingen tvil om! Så jeg sverger til avslapning og å fokusere på seg selv og de nærmeste! Høres fornuftig ut å ta det med ro framover før dere begynner igjen! Jeg synes iallefall det er nydelig å ha "pause" - jeg trengte det! Selv om nakken og skuldrene trøbler, så klarer jeg å nyte roen til en viss grad... Skal begynne i 50% jobb denne uka og neste, så får vi se... Begynner i morgen... Er selvfølgelig veldig spent, men har masse flotte kollegaer som vil ha meg tilbake og som oppmuntrer meg veldig. Dessuten har jeg en sjef som er fantastisk! Hun har selv hatt problemer av psykisk art (har en datter som har forsøkt tatt livet sitt 4 ganger, og hun selv har akkurat vært inne til undersøkelse, de trodde hun hadde kreft....) så hun er den typer som FORSTÅR. Og det er helt fantastisk å snakke med henne ) Jeg har også begynt å trene igjen. Prøver å få til 3 gg i uka. Kjenner også at noen bukser strammer litt ekstra etter hormonene. Litt irriterende, siden det ikke har ført til NOE enda..... ) Men selvfølgelig bare en bagatell ) Ønsker deg er riktig god dag Ann-ch. så snakkes vi mer får jeg håpe!! Stoor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 30. oktober 2006 #15 Skrevet 30. oktober 2006 Ta vare på deg selv og dine, og slapp av og hent krefter til nye strabaser.... Men nå: SLAPP AV ) (plutselig hadde jeg lagret innlegget, skulle ha med dette!!)
Ann-ch. Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 30. oktober 2006 God kveld Lenn:-) Godt å ha deg tilbake igjen. Rart når du ikke er her vet du:-) Det jeg mente var at jeg er sykmeldt under forsøkene.Er i jobb igjen nå. Har jobbet i helga.Noe av det negative med å jobbe i helsevesenet.Slipper ikke unna helger,kvelder og helligdager.Men sånn er det. Jobber bare 50% stilling på kveldstid.Valgte det sånn da vi fikk gutten vår for å slippe å ha han i barnehage de første årene. Synes det er greit å vente til han er 3 år. Håper det går greit for deg å begynne i jobb igjen også. Godt å ha litt å henge fingrene i igjen. Du er iallefall heldig som har en fantastisk sjef.Det og gode kollegaer har alt å si.Da spiller det ingen rolle om jobben er dødskjedelig. Har prøvd å ringe Riksen i dag men uten hell. Noen ganger helt umulig å komme igjennom,så får prøve i morgen igjen.Får jo gi beskjed om at vi ønsker et forsøk til og sette opp tid. Men enn så lenge har jeg koblet ut den delen. Prøver å kose meg med andre ting. Synes dette året kun har dreid seg om prøving....Men det hvet jo du alt om Lenn:-) Nå får jeg gå å hive guttungen i seng,det treng nå hører jeg:-) Fortsatt god kveld . Klem fra meg
*Lenn* :-)) Skrevet 31. oktober 2006 #18 Skrevet 31. oktober 2006 Hei vennen! Måtte bare hente tråden vår for å fortelle at jeg synes du er tøff og fornuftig når du velger å ta et forsøk til. ) Tenk om det kommer en gullunge til... ;o) Noe så kooos ) Dette blir spennende.... Vil vi følge hverandre da eller? Vet du noe om når det blir uttak og innsetting? Jeg skal etter planen ha uttak og innsetting i uke 4....... Sender deg en skikkelig god klem med ønsket om en god kveld ) *Klemmmm*
Ann-ch. Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 31. oktober 2006 Hei min gode venn:-) Har akkurat kommet hjem fra jobb og måtte innom her en tur da vet du. Måtte bare si at vi faktisk følger hverandre på neste forsøk. Jeg skal ha uttak i uke 4 som deg.Det må jo bety noe eller???????? Det blir spennende og morsomt.Denne gangen er det vår tur Lenn! Ha en riktig god natt. Klem (Ble faktisk glad nå)
*Lenn* :-)) Skrevet 31. oktober 2006 #20 Skrevet 31. oktober 2006 Åååååå skal du også ha uttak i uke 4!!!!??????? Jippi - enda mer og se fram til!! Noen "kjente" og følges med ) Ja du har helt rett : dette betyr noe! Det bringer LYKKE - det er jeg sikker på ;o) Stor klem!!!
Ann-ch. Skrevet 2. november 2006 Forfatter #21 Skrevet 2. november 2006 Ops,der forsvant nesten tråden vår:-) Måtte bare innom og ønske deg en god dag. Håper det har gått bra å begynne og jobbe igjen.Jeg selv synes det har vært deilig.Godt å bruke kroppen litt igjen.Skal på jobb i ettermiddag. Ellers skinner sola her hjemme og det er et par minus grader.Helt perfekt.Så får prøve å være litt husmor før jobben kaller. Ha det bra så lenge. Stor klem fra-
*Lenn* :-)) Skrevet 2. november 2006 #22 Skrevet 2. november 2006 Hadde jeg bare kunne sagt at alt går strålende på jobb...... Det var delig å komme tilbake, men i dag - etter 2 arbeidsdager er jeg pumpa.... Det verker i armene, skulderen og nakken. Og er sliten med hodepine. Vet du om det er vanlig å gjøre øvelser hos fysioterapeut når man har plager/ før man er frisk igjen? Jeg gjør mange øvelser og jeg er helt "ødelagt" når jeg går derfra. Fysioterapeuten virker ung og har bare jobbet i bye i 1 år (nyutdannet?) Sambo har spilt toppfotball og har vært fotballtrener i mange år og synes dette høres merkelig ut. Skal dit igjen i morgen tidlig, og vet liksom ikke helt hva jeg kan kreve......... Hadde vært kjempeglad om du hadde noen gode råd...... Ha en god kveld vennen ) Stor klem fra
Ann-ch. Skrevet 2. november 2006 Forfatter #23 Skrevet 2. november 2006 Hei vennen. Så trist at du fortsatt ikke er bra. Du har jo tatt noen timer hos fysio så du skulle jo være på bedringens vei nå. Hvet det er vanlig med øvelser,men det spørs jo hva slags plager man har. Da jeg har vært hos fysio,har hun begynt veldig forsiktig med varmeputer først for å myke opp musklene og tatt litt øvelser etterhvert. Du skal jo ikke føle deg pumpa og værre etter å ha vært der. Stikk motsatt. Du trenger varmebehandling med massasje du,så du får løst opp spenningene.Men hva hvet jeg:-) Jeg har aldri hatt noe bra erfaring fra fysioterapauter jeg da. Håper du blir bra snart og kan kose deg med jobb og alt annet. Lykke til på timen i morra. Ha en riktig god natt
*Lenn* :-)) Skrevet 4. november 2006 #24 Skrevet 4. november 2006 Hei hei!! Ja...vurderer å bytte fysioterapeut. Men fikk snakka litt alvor med ham på fredag. Fortalte det som det var at jeg ikke vil utsette kroppen min for mer "trening" enn det som blir på jobben (ganske tungt å jobbe i barnehage) Bare det å løfte en mugge med vann er tungt...føler meg invalid. Ingen god følelse!! Fikk ta litt lettere øvelser i går. Var iallefall ikke helt "ferdig" når jeg var ferdig hos ham. Klarte å gå på jobb uten noen store problemer. Får bare se. Har en ny time mandag, og får kjenne hvordan nakken er da. I dag klarer jeg ikke snu meg til venstre...festlig ...... men men. Ellers er det bare bra .o) (mye syting her!!)) Gutten vår har besøk av en kamerat så det er full rulle nede i stua ) Nå leker de Madagaskar!! Utrolig komisk å høre på dem ) Artig å være observatør ;o) Ble skikkelig glad da jeg hørte at vi kanskje skal følges neste forsøk! Det så liksom ikke ut til at noe "kjente" skulle holde på akkurat når jeg. er så godt å ha noen å skravle med under forsøket... ) Håper du får en fortsatt riktig god helg!! Nå skal vi på handel ) Stooor klem fra
*Lenn* :-)) Skrevet 4. november 2006 #25 Skrevet 4. november 2006 *Dytter* opp mitt nye nick. Eller skal vi si "nye gamle".... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå