Vesle Malins mamma Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 Nå nærmer gradestokken seg 0 grader, og snøen er rett rundt hjørnet...hva skal vi kle på barna nå`??? Har en datter på 9 måneder og er så usikker. Har masse hjemmestrikkede gensere og bukser, men lurer på å investere i en dress. Og hvor tykk jakke bør jeg ha til henne?? Hun sitter jo mest i vogna eller bilen...men det blåser/trekker jo inn i vogna...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Nå er gutten min 5mnd da,og ligger i vogna si ute. Har på han strømpebukse,langerma body,bukse,genser,lue.. Så ligger han godt å lunt under dyna si,har også vindtrekket til vogna over. Bor i Larvik vi og her er det ca 5 grader i dag,blir det kaldere skal gutten min få på seg en fleecedress utenpå klærna. Så skal jeg ha lammeskinn i vogna i vinter.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Gutten min er 5,5 mnd. og har frem til nå hatt på seg strømpebukse og body + lue og har ligget under dyne. Nå tror jeg at jeg må ta på han en genser utenpå og kanskje en bukse for i dag er det kaldt ute. Han er veldig varm av seg da. Bor i Oslo og nå er det 3 grader ute.....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
~Endorfina~ Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 usikker jeg også.. bor i oslo Jenta mi er 4 mnd, og har på seg strømpebukse&tykke sokker, bukse, langerma body, høsttykk jakke med hette + tynn lue Dyne over nedi vogna. Lurer på om det er varmt nok i babybjørn...
Luca Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg er enig i at man ike skal kle på alt for mye, men jeg syns kanskje mange har på litt lite klær jeg? Body og strømpebukse under dyne i 3 grader syns jeg høres litt lite ut kanskje. Lillesnupp her har body og strømpebukse i ull. Mellomlag og så en ullfleecedress utenpå. Lue og tynne ullvotter. Hun ligger i dunpose nå..
*ulvemor* Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 når jenta mi ligger inne i senga med vinduet på fullt gap har hun nå på seg en tynn ulldress, ullsokker, og så ligger hun i babysafe. dyne med ullteppe over. Ute i vogna bør man vel ha på litt mer? Eller? Har aldri likt å sove ute i vogna mi jente da..
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Han er veldig varm av seg da. Koser seg masse med det han har på seg. Hadde jeg tatt på han mer så hadde han skreket.
*ulvemor* Skrevet 17. oktober 2006 #8 Skrevet 17. oktober 2006 ja enkelte babyer er jo supervarme!! Vet om ei som mått la babyen sin sove i kun body hele vinteren gjennom , og hun måtte ha ruten åpen. Babyen var god og varm uansett, og ble fort klam!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #9 Skrevet 17. oktober 2006 Vi har også er en gutt som er veldig varm av seg og dermed blir han lett svett og urolig. Han har på langermet body, strømpebukse, fleecegenser, vindtett fleece lue og vanter i vognposen (bomull). Er vel rundt 3-4 grader her idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå