Gå til innhold

nervøs, tenk om ikke gravid allikevel

Anbefalte innlegg

Fikk en svak trek på testen i går morges, så jeg antar det betyr positiv, men når jeg testet igjen i dag morges, har mange tester liggende, så var ikke streken merkbart sterkere i dag kontra i går selvom den var der... Er det for tidlig eller hva? Ikm onsd el. torsd denne uken. Eller hva tror dere?

Fortsetter under...

Hm,

hadde sånn når jeg var gravid forrige gang jeg og.

Testen din blir nok sterkere etter hvert skal du se.

Og hvist ikke, så ordner naturen opp selv.

Skjer desverre alt for ofte at utviklingen slutter under celledeling og at man får "vanlig mens"

Er jo bare å ta deg en tur til legen med en urinprøve hvist du er usikker. Trenger ikke time for det :)

LYKKE TIL!! :) :) :)

Håper du sitter med en liten spire

en strek er en strek :)) noen har svak strek laaaangt ut i svangerskapet, ikke sikkert at den blir sterkere dag for dag :)

eneste de sier er at skyggestreker teller ikke. dvs at hvis det ser ut som om d ikke er en strek, men du holder den opp i flombelysning og vrir og vender på den, så kan du se en skygge der den andre streken skulle ha vært. da teller d ikke som graviditet. men er d en synlig strek så er du gravid uansett hvor svak den er. når jeg har vært gravid så har jeg tatt en test og to hjemme, så har jeg gått til legen og tatt en der, bare for og være sikker lissom :))

gratulerer så masse!!!!

Håper spiren virkelig er der, det er helt klart en strek, har svak farge. Får bare smøre meg med tålmodoghet, selvom det er lettere sagt enn gjort. Er bare litt ekstra oppgiret da vi har ventet så lenge på dette etterlengtede barnet....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...