Gå til innhold

Kan noen se litt her:) TAKK


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen:) Jeg lurte på om noen har hatt erfaring fra dett før.. Jeg er ei jente på 19 år, jeg har nå gått over mens for annen gang. Jeg har tatt graviditetstest, men den har vært negativ.. Noen som har opplevd det? Jeg har mange symptomer på graviditet. uteblitt mens, veldig trøtt, kvalm, mye luft i magen, veldig ømme og voksende bryster. Jeg var hos helsesøster i går, vi tok en test men den viste negativ;( Magen min har vokst litt, helsesøster mente at ut fra slike symptomer jeg hadde og magen var jeg nok gravid.. Jeg synes dette er veldig vanskelig, vet ikke hva jeg skal gjøre? Helsesøster mente at det var ikke alle graviditer som kunne påvises i tidlig stadium. Noen som har opplevd dette før? Hun mente jeg bare skulle vente å la dette gå sin gan..hmm..er vanskelig det behøver jo ikke være tilfelle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ta litt tid før resultatet blir positivt...det har jeg selv opplevd:) Men,jeg har også gått uten mens lenge og tatt utallige tester..men,så kom mensen...Aldri lett og vite.Som nå ..er jeg gravid..men lurer på at jeg er lengere på vei pga vektøkning og mage.Det skal jo ikke vises så tidlig.En kan jo også ha mens selv om en er gravid...Skal ikke være lett dette;) Lykke til..Tålmodighet er ikke alltid like gøy:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja få tatt en blodprøve, den er svært nøyaktig. og ellers kan jeg si at det nok sikkert ikke er så unormalt og ha litt varierende mens, spørs bare hvor ofte det skjer. og ellers er det mange pms symptomer som ligner gravidsymtomer. ømme pupper, oppblåst mage, trøtt, lett kvalm. så kan hende det ikke er værre enn det. men løp til legen og få tatt blodprøve så trenger du ikke bekymre deg mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg vært i liknende situasjon, men i mitt tilfelle var det ikke graviditet som var årsak til uteblitt mens. Symptomer synes jeg at jeg hadde nok av, men testene forble negativ. Jeg ble henvist til gynekolog og en innvendig UL gav mange svar. Det var ikke noe farlig men det tok litt lengre å bli gravid den gangen (nr.1). Med nr.2 og nå nr.3 gikk det derimot veldig raskt. Var uansett veldig greit å få svar så jeg slapp gruble med nr.1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva het testen som du tok?

jeg tok to tester med en ukes mellomrom..det var da en-og to uker siden jeg skulle fått mensen. Da jeg en uke etter det igjen tok en annen type test,viste denne to streker. dvs testen jeg tok de to første gangene viste feil resultat.

hva håper du på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...