Pimmini Skrevet 17. oktober 2006 #1 Del Skrevet 17. oktober 2006 Tror vi har fått kortet ned listen vår til følgende tre navn: Marion Isabelle Sandra Isabelle Julie Isabelle Hvilket er finest?? Vi klarer ikke å bli enige...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #2 Del Skrevet 17. oktober 2006 Om begge navnene skal brukes til daglig synes jeg Julie Isabelle er finest. Om bare et navn skal brukes liker jeg Marion (Isabelle) best. Sandra liker jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. oktober 2006 Vi skal bruke bare Isabelle... Pga familietradisjon ønsker vi et navn foran Isabelle, men det er veldig vanskelig å bli enige om hvilket navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 17. oktober 2006 #4 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg synes Marion Isabelle er finest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 17. oktober 2006 #5 Del Skrevet 17. oktober 2006 1. Julie Isabelle 2. Sandra Isabelle 3. Marion Isabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 17. oktober 2006 #6 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg synes Julie er et superfint navn, så jeg ville ha gått for Julie Isabelle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 17. oktober 2006 #7 Del Skrevet 17. oktober 2006 Julie Isabelle Sandra I. Marion I. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #8 Del Skrevet 17. oktober 2006 Sandra Isabelle Marion Isabelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulan, gullet og gullklumpen Skrevet 18. oktober 2006 #9 Del Skrevet 18. oktober 2006 Likte Sandra best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #10 Del Skrevet 18. oktober 2006 Likte Julie Isabell best, men det er forferdelig upraktisk å ha to førenamn og berre bruke namn nr.2! Dette skapar ofte store problem i enkelte samanhengar. Har de tenkt over dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimmini Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 26. oktober 2006 Takk for mange gode innspill... men har ennå ikke klart å bestemme oss!!!! Hele min familie bruker fornavn nr 2 til daglig....og ingen har dårlig erfaring med det! Jeg er strålefornøyd med å bruke navn 2 - har aldri hatt problemer med det, heller fordeler.... Hvilke ulemper skal det kunne medføre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StorkeMammaen Skrevet 26. oktober 2006 #12 Del Skrevet 26. oktober 2006 Marion er det absolutt fineste... Julie er vel veldig populært for tiden, ville ikke brukt det av den grunnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå