Gå til innhold

Hvor tidlig fant dere ut at dere var gravide?


Gullkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei ikke 2uker fra 1.dag i siste mens. Det er sånn ca i EL tider det...(varierende da). Kan teste pos noen dager før du venter mens. Best å teste med morgenurin. Testet selv pos 2dager før jeg skulle hatt mens.Var da 3+5 (i uke 4).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok,for jeg var hos legen for ca 3 uker siden,og da tok de en grav.test. Den var negativ,men så tok jeg en hjemme nå på fredag og den var positiv..... SÅ i så fall så kan jeg ikke være mer enn 14 dager på veg siden legen fikk negativ test.... Kanksje testen min viser feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg testet positiv ei uke etter at jeg skulle ha fått mensen. da var jeg 5 uker på vei, mens embryo bare var 3 uker på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om testen hos legen ble negativ for 14 dager siden, betyr ikke det at du ikke var gravid da. Har vel med hcg nivået eller noe sånn.. Men du kan jo regne ut ifra når du hadde første dag mens sist gang. Og når sånn ca du hadde EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet tydelig positivt fem dager før forventet mens. Men jeg har tidlig eggløsning, ca. ni dager etter første dag i sist mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt sier man at en test ikke slår ut før samme dag man venter mensen. Men den kan slå ut noen dager før eller først noen dager etter. Graviditetstesten blir ikke positiv i det øyeblikket man blir gravid. Du kunne kanskje vært 2 uker på vei da du fikk negativ test hos lege, og være 4 uker på vei da du testet selv og fikk positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...