Gå til innhold

Fortsatt ikkje tr i sikte, men negativ test :(((

Anbefalte innlegg

tok ein cb gigital test i dag tidleg, men den var negativ.. har noken erfaring med den???? da egtok ut testpinnen,så ser du tydelig den negative streken, men var det var svak strek derden positive streken skal komme,...jaja

skal til legen torsdag.. skal ringe og prate ed ho idag el imorga!! høre ka ho seie..

korleis går det med dere andre??

eg har fortsatt mensmurringene....

Fortsetter under...

Men, om det var en strek så var det jo en strek?Får ta det med legen din du :)

Off.. går ikke bra med meg heller.. Testa i morrest, og den var negativ.. Er tre dager over IKM.. Hm.. har bestil tester fra billige tester.no så får bare vente å se om mensen kommer eller ikke..

Mens kunne jo heller ha kommet så kunne vi ha strata på nytt, om vi ikke var gravide..

Jaja.. Lykke til iallefall!! :)

Jepp, hadde vore bedre om mensen kom da den skulle, så viste no eg iallefall kor i syklusen eg er, men neida.. no kjem eg vel heilt utav det...

jaja

får kanskje ringe legen idag da!!!! må nesten det, skal egetlig ta gu torsdag, men er ikkj evists om mens dukker opp da!=!!?!?

jaja

lykke til du og!!

Tok også cb dig. test idag morges som var negativ, selv om ikm var ca14.okt. da jeg tok ut testpinnen var der to streker, men man skal ikke se på dem. de er misvisende. stol på det som dukker opp i displayet. Altså "Inte/Ikke gravid" :((((

Lykke til! Jeg krysser fingre for oss begge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...