Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 I dag rundet jeg 20 fullgåtte uker., En deilig følelse,, Og da er neste milepæl uke 24, for etter den uken vil legene kjempe for barnets liv hvis det blir født for tidlig... Babyen sparker hver dag nå. Jeg kjenner h*n godt når jeg sitter stille, feks på morgenen ved frokost og når jeg legger meg på kvelden.. koselig å kjenne deilige små spark.. Ha en fin dag!!!!!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer da Loise! Lykke til med andre halvdel Klem fra standby
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Jippi! Gratulerer så mye, vennen!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Åh.. grattis!!! Jeg er 20 uker i morgen! Så på torsdag er jeg halvveis.. Jenta her sparker også, mest på kvelden og hvis jeg legger meg nedpå om dagen.. Ha en fin dag du også Loise=)=)
MammaDilla Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer!! Jeg har 100 dager igjen i dag!! Om fire uker begynner du også på den to sifrede nedtellingen Lykke til!!!!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. oktober 2006 Takk jenter... Det er deilig å være kommet så "langt".. Nå skal jeg kose meg med magen og de små sparkene!!! *klem*
Kaja_2013? Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Gratulerer! Veldig koselig å kjenne den lille hver dag,ja! Alt er liksom så mye mer virkelig nå, og man føler seg jo mye tryggere når den lille ligger og dulter borti mamman sin i tide og utide:) Jeg er 22+6 i dag, så ser utrolig frem til onsdag litt over en uke - da blir nok bekymringsbyrden ennå litt mindre. Og da er det bare en uke igjen til vi skal på feire og shoppe babyutstyr. Da velger vi å tro og håpe på at den lille gutten vår er utenfor det store risikobildet,slik at vi kan forberede oss med glede til han kommer:) Hilsen meg som du fikk sendt på toget i tide:)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 17. oktober 2006 Hei Kaja,, så kos å høre fra deg. Husker godt jenten som kastet seg på toget ja, men hadde glemt nicket.. Så det blir gutt for dere?,, så bra timing på el var jo store sjanser for gutt ja *blunke* Åååå,,, *rørt* nå hører jeg jenta mi (1årog8mnd) og mannen på badet. Tulla ler så innmari hjertelig. Pappa'n bader henne og hun spruter på ham nå.. "pappa blir våt" hører jeg ham si med smil i stemmen, og hun ler seg skakk av det og spruter mere..... Det er såååå herlig å høre når de to leker sammen... Blir helt varm om hjertet jeg.. Tanken på at det kommer en liten en til i hus er god.. Vi har en fin liten familie og tulla kommer til å bli glad for et søsken.. Ja, uke 24 er liksom noe å feire.. Da kan man trygt kjøpe babyting i god tro på at babyen skal ha livets rett.. Kos dere med shopping snart da!!!! Klem, 20+0 og termin 8 mars 2007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå