silhah og emilie Skrevet 17. oktober 2006 #1 Skrevet 17. oktober 2006 er det ingen som har en mirakelkur mot våkennetter?
Candy girrrl Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Sliter med søvnen selv. Men noe av det kjedeligste jeg vet er å gjøre knipeøvelser. Så når man ligger der å glor, ta noen økter. Hendt jeg har sovnet av det ) Blir jo sååå sliten av de ;o))
silhah og emilie Skrevet 17. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2006 hehe god ide;) det er jo sinnsykt kjedli så da må man jo sovne hehe
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 jeg har pute mellom beina. det hjelpr faktisk. uvant i begynnelsen, men det blir bedre... har også nettop begynt med en liten pute under magen... uvant,men det går seg vel tel. sliter med kraftig bekkenløsning, og å sove er det verste. ligger så lenge på vær side... får vondt i hoftene å ryggen... og sover dårlig.. noen som har mirakelkur mot det??? hehe
lillingen blir storebror:)u 41 Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Ikke tenk på alt du ikke har gjort! Vasking, rydding, klargjøring osv... Da sovner værtfall ikke jeg igjen. Så inatt sto jeg opp og begynte å gjøre alt jeg ikke har gjort:) Men venninna mi, sovner bestandig hvis hun tenker på alt hun burde gjort... hehe... Gjør det som passer for deg! tihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå