Gå til innhold

dette er min historie

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikm fredag den 13.neg test fedag,lørdag og søndag med billitestene.tirsdag morgen-POSITIV med quick respons!!!!!!!!

weeeeeeeeeeeeeee!!!!kjenner at det suuuuuger i magen og sitter her og er helt skjelven i kroppen-hadde ikke trodd jeg kom til å reagere slik!

helt utrolig!wowowowowowowowow.håper virkelig det er sant,syns jo nesten det er for utrolig til at det kan være det!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hores ut som du er gravid!!! Gratulerer saa mye!!!! :-)

Skrevet

Sier et forsiktig gratulerer med spiren ;o)

Skrevet

Gratulerer masse og kos deg med den lille spiren

Skrevet

grtulerer så mykje!!!!

håper eg snart kommer etter!!

Skrevet

Gratulerer til deg!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye. Kos deg masse.

Skrevet

Gratulerer!!!!

Lykke til videre!!!

Kjempeklem

Skrevet

Så bra! :-)

Gratulere så masse og lykke til på 1 tri! :-)

Skrevet

Gratulerer:) Er det en strek så er det en strek:) Og det er ikke uvanlig å ha negativ test rundt ikm for så å få positiv noen dager senere heller, hcg-nivået stiger ikke likt hos alle, dessuten kan du hatt eggløsning senere enn du trodde, eller hatt to eggløsninger med noen dagers mellomrom (det kan nemlig skje).

Velkommen over til gravid, håper å se deg over i 2. trimester rett før jeg går over i 3. trimester da:)

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre :)

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så kjempegøy da!!

Ikke forlat oss helt her inne før du har fortalt hvordan det gikk hos legen og sånn da!

weeeeeeeeeeee!:) :)

glad på dine vegne!!

:)

Skrevet

Tuuuuusen hjertlig takk:o)er så glaaaaaa!trodde jo aldri testen skulle være positiv etter tre negative.men det var jo en tydelig og fin strek.disse billigtestene er kanskje ikke så bra?hvis fortsatt negativ dem...selvsagt forlater jeg dere ikke;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...