Gå til innhold

Lettere å se dem er gravide dem som er store?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synest å ha lest det ett sted,er det sant?Jeg er stor i str selv men vet ikke hvordan andre ser det på meg for jeg har jo alltid hatt stor mage.

Merkeligt jeg kan ikke se andre store gravide der ute når jeg går på senter å handler å sånn,føles ut som jeg er den eneste store gravide sånn sett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med du, for jeg er stor fra før, og merker selv at kroppen endres, men tror ikke noen utenforstående klarer å se på meg at jeg er gravid. Ser nok bare rund ut. Og kanskje de nærmeste ser at jeg egynner å øke litt i omfang, men de tenker kanskje ikke annet enn at jeg har lagt på meg litt...

AnonyMia

Skrevet

Hm.. jeg ser ihvertfall gravid ut.. Jeg er 20 uker nå. Og jeg hadde en del fett på magen før graviditeten.

Jeg føler meg også alene om å være stor og gravid.. hehe..

Skrevet

Jeg ser også gravid ut.. men er jo 25 uker på vei.. men har vel egentlig bare de ekstra kiloene på lår og rompe.. ganske smal oventil egentlig.. så magen har kommet! Til både glede og ergelse! =)

Skrevet

Folk som kjenner meg ser veldig godt at jeg er gravid siden jeg vanligvis ikke har så mye mage, mest lår og rumpe. Men for fremmede på et kjøpesenter tror jeg kanskje jeg ser ut som om jeg har stor mage i tillegg til låra og rumpa.

Jeg er 28 uker og har begynt å bruke stramme gensere over magen. Syntes magen kommer mye bedre frem da og jeg ser mer gravid ut. Får oftere respons på at jeg er gravid i slike topper. I store gensere ser jeg bare tjukk ut.

Skrevet

Med meg kunne ikke andre se det før i uke 23-24. Hadde litt stor mage fra før ( 80 kg, 1,70m) Synest selvsagt at det var kjipt, for vekta gjikk jo opp :\ men etter uke 24 begynte den virkeli å vokse, har nå fin og rund gravid mage:):)er 31+4

Skrevet

jeg veier 119 og er 163 høy.. er i uke 24 nå.. har beg å få litt gravid mage nå.. og det blir nokk synligere etter hvært.. så. det vises nokk mye bedre på de som er tynne.. :o)

Skrevet

jeg veide 110 kg da jeg ble gravid, nå er jeg i uke 34 å veier 125 kg.

å det er først nå at noen faktisk TØRR å kommentere gravid magen min.

de har vel bare vært usikker om jeg var gravid eller bare tykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...