Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 jeg har termin i februar,men har begynnt å se på till alternativer innen tøybleier.. kikket på nøstebarn sine prod og bambinomio. er det noen som kan anbefale det ene eller det andre? synes nøstebarn sine løsninger så så klumpete ut i forhold til bambinomio. så forskjellige brettemetoder,og da virket bambinomio veldig mye enklere, stemmer det? og det rispapiret som kommer fra nøstebarn,kan det brukes i bam sine bleier? hilsen ei trøtt ei som har ei veldig våken ei i magen..
Ranveig R Skrevet 17. oktober 2006 #2 Skrevet 17. oktober 2006 Vi har ikkje erfaring med bambinomiobleiene, så eg kan berre fortelle om Nøstebarnbleiene. Vi brukte brettebleier til å begynne med, med heimestrikka ullbukser utanpå. Babyen blir litt brei over baken ja, men det har i alle fall ikkje sett ut til å plage guten vår. Bytta til (dei veeeeldig billege) Babykos-bleiene då han var ca 3 mnd, men har nokre av dei formsydde Popolini-bleiene frå Nøstebarn. Popolini'ene er bedre fasong på enn Babykos sine, og så er det kjempebra med trykknappar framfor borrelås. Eg veit ikkje korleis lukkemekanisme Bambinomiobleine har, men er det borrelås KAN dei bli ganske slitte etter kvart. Og guten vår hr funne ut at det går an å åpne borrelåsen. Du kan bruke alle typar rispapir i alle typer bleier. Dette var vel egentlig ikkje så mykje til hjelp, men eg meiner det er nokre Bambinomiobrukarar her inne som kan fotelle meir om desse bleiene. Uansett så er vi veldig fornøgde med Nøstebarnbleiene, både brettebleiene og dei formsydde.
Gjest Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 takk for svaret,bare å sende ballen over til bambinomio brukere da..
tusseberta Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Vi bruker popolino, og jeg vet ikke noe om bambinomio men vil bare tipse deg om fler nettbutikker som har tøybleier hvis du er ute etter "nettere" tøybleier: danske babybiksen, kenguruloftet, vidunderbarn Pocketsbleier skal visst være ganske nette(har ikke prøvd det) og altiett bleier som fuzzibunz er nettere enn bleier som trenger sperrelag utenpå. Rispapiret fra nøstebarn bruker vi i flere ulike bleier. Vi synes popolino er veldig gode bleier, stor stump blir du vant med! Mange bruker brettebleier til å starte med(den lille stumpen trenger ikke de største brettebleiene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå