Elastica Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er på nattevakt i kveld. Ganske rolig her akkurat nå:-) Har du lyst å se om du ser noe positivt på meg framover...? Er født.9.sept -68 Klemz
Elastica Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. oktober 2006 Ps! Så på innlegget som du hadde skrevet til Lucky under her....ogtenkte at jeg kunne sjekke deg en gang til:-) Vet jeg fikk opp januar sist på deg - men nå fikk jeg faktisk opp rundt november eller like før jul... :-)
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 god kveld elastica ;O) går det bra??? ser du noe om det jeg lurer på????
Twig Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Heeei vennen! Energien er ikke helt på topp nå i kveld, men jeg gjør et forsøk Jeg føler noe skjer hos deg i desember, men hva får jeg ikke opp ojje.. allerede før jul? samme sa kimby
Elastica Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Gå og legg deg du vennen :-) Ja -ting kan jo forandre seg fra en ser på no og til neste gang... Va jo spennende at Kimby har sett det samme! Skal krysse fingrene for deg jeg :-) Spennende med noe positivt i julemnd. Stooor nattaklem !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå