Gå til innhold

Sussa_85! ...eller noen andre:)

Anbefalte innlegg

Vi har en skilpadde som kjaeledyr, men det overbeviser fremdeles ikke babygirl om at det ikke er en kattunge inni der.

Like sta som moren og like nyskjerrig som faren. *L*

Stakkars dyra vaare. De faar gjennomgaa.

Heldigvis er de vant med aa bli paakledd, malt paa (maa jo ha sminke!) og sitte pent i ro naar hun leker "tindergarden". (av og til blir det "tinderhagen"... lett mix av norsk og engelsk, som sagt)

Litt problemer med aa si K, saa disse forferdelige k'ene blir byttet ut med t'er. :)

Skilpadden, som for oevrig heter Bambino, har min mann hatt siden han var barn, og selv om vi ikke lengre kan telle ringene paa henne, antar vi at hun naa er rundt 45-50 aar. Rask som f**n, saa hun smetter ganske kjapt unna naar babygirl kommer. Etter hun malte Bambino blaa har hun ikke vaert den store farvoritten, kan man si...

Fortsetter under...

Nei, de er langt fra kjedelige og VELDIG langt fra saa trege som mange tror. :)

For eksempel saa har Bambino en tendens til aa klarte paa alt hun finner... esker, blader, leker stoevsuger... you name it. Saa detter hun selvfoelgelig ned og lander paa skallet og kommer seg ofte ikke rundt selv.

Min manns store hobby (uten aa hjelpe babygirl med aa oedelegge tastaturet mitt) er aa se hvor lang tid det tar foer Bambino blir forbanna naar hun ikke kommer seg paa bena igjen etter aa ha landet paa skallet. Saa ligger hun der og ser da. Naar hun blir forbanna begynner hun aa "snappe" etter han.

Har ikke tall paa hvor mange ganger hun har bitt han. Har han bare godt av naar han ikke er snill. :P

Vaakner ofte av skrapende lyder.

Da springer hun enter rundt langs veggen paa rommet vaart, eller dersom vi har lukket doeren, skraper hun nebbet mot doeren fordi hun vil inn.

Min mann har derfor laert bikkja aa lukke opp doerer, for da kan bikkja lukke opp slik at han slipper aa gaa ut av senga.

DEN var ikke saerlig gjennomtenkt, kan man si.

Naa aapner nemlig hunden ALLE doerer. Ikke bare de som gaar ut av rommet. *sukk*

hehehhehehhee..:"LER" ......tror jeg har mer enn nok med pusene mine jeg gitt;) tihi...de er litt for intelligente til tider...

Og nå er d jo fullt liv her..med 5 kattunger og 2 voksne katter.....FOR ett styr sier jeg bare...hehhe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...