Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 fekk høre i dag av legen at eg hadde minimalt med fostervann, er det farligt for barnet? er i uke 36 no.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Åssen vet legen det uten UL?? Skulle det ha vært farlig burde legen ha henvist deg videre til sykehuset, men siden ingenting ble gjort - skulle jeg nok tro at det iKKE er farlig Hmm..men skjønner godt at du blir litt bekymret! Ring i morgen og spør for å være på den sikre siden....
Herkules Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 merkelig ting å si uten å forklare Min sønns oldemor sa at hun hadde en spiseskje fostervann og at det ikke var falig, dette syns jeg var rart men det er jo 60 år siden da
jente+jente Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde UL i dag (39 uker) og fikk ogsaa beskjed om at jeg ligger paa nedre grense naar det gjelder fostervann. Med andre ord lite vann, men innenfor normalen. Hadde ogsaa lite fostervann sist jeg var gravid, men babyen tok ikke noe skade av det. Jeg kan ikke mye om dette, men mener aa ha lest sist jeg var gravid at det kan vaere farlig for barnet dersom det er for lite vann. Men da ville nok legen reagert. Jeg troester meg med at saa lenge legene ikke gjoer noe, saa er det ingenting aa bekymre seg over (jeg bor i USA, og her tar de nok ingen risiko!!)
Fikk nr to i desember Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Da jeg gikk med jenta mi hadde jeg minimalt med fostervann. Den siste tiden var jeg ofte til kontroll. Men det viste seg at det ikke hadde noe å si, hun var stor, frisk og fin! Ikke noe som helst som tydet på at hun ikke hadde hatt det bra der inne. Og visst legen ikke henviste deg videre, tyder nå det på at legen ikke er bekymret. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 På slutten da jeg gikk gravid med nummer en, hadde også jeg lite fostervann. Dette oppdaget de på en ekstra UL som jeg fikk i og med at magemålet mitt gikk mye ned. Kanskje SF-målet ditt også har gått ned, og at det er derfor legen din har sagt at du har lite fostervann? Jeg fikk i allefall ekstra oppfølging mot slutten av svngerskpet pga. av dette..., men alt stod bra til med lillegutt da ha kom til verden 14 dager over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå