Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har opplevd dette....var ca 10 uker sist da jeg mistet! Nå er jeg 34 uker å alt har gått bra bortsett fra angsten og beskymringene...gleder meg selfølgelig kjempe masse til bebisen kommer men det har vert kjempe vanskelig for meg å komme hit jeg er i dag!! Jeg hadde bare en mens i mellom til jeg ble gravid igjen...så har på en måte ikke fått taklet de følelsene som kom da og i tilegg så var det ett ivf forsøk.....ikke spør meg hvordan jeg ble gravid så fort på den natulige måten igjen etter å ha prøvd i fire år men det er vel en mening med alt å nå har vi toss alt laget denne bebisen helt på egenhånd:0) Gleder oss kjempe masse til den kommer!!! Tiden skulle gjerne ha gått litt fortere så vi kan bli kjent med mirakel babyen vår:0)
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Jada, jeg hadde en mens etter MA, så satt spiren igjen. Nå har jeg aldri hatt noe problem med å bli gravid, så sånn sett har jeg vært "heldig". Har vært et veldig langt svangerskap dette da, syns jeg . Har jo mer eller mindre vært gravid siden desember i fjor, og har termin 26.desember i år....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har mistet flere ganger, og blitt fort gravid igjen. Sist hadde jeg et svangerskap utenfor livmora, hvor det holdt på å gå riktig galt. Legen trodde ikke at jeg kunne bli gravid så fort igjen, det skulle egentlig ikke gå an da jeg har fjernet eggstokken på den ene siden (og måneden før hadde jeg el på den friske siden). Men gravid ble jeg, og er nå i uke 30. Kjenner meg igjen i det du sier om at det er tøft i forhold til å gå på et nytt svangerskap tidlig etterpå. Men jeg tror faktisk at vi ville vært like nervøse om vi måtte vente lenge også. Men har du fått god oppfølging? Det har jeg, og det har hjulpet meg veldig! Ønsker deg lykke til, og så får vi nyte tiden vi har igjen!
G. M Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Ble gravid like etter å ha mistet i uke 20. Graviditeten bar i stor grad preg av dette. Var nervøs og venta lenge før vi fortalte det til de rundt oss, og jeg syntes lenge det var vanskelig å glede meg. Fikk dessuten aldri bearbeidet sorgen over jenta vi mista, og det kom tilbake til meg senere. Fikk en skikkelig knekk. Nå venter jeg på nytt men også i dette svangerskapet har jeg hatt de samme følelsene. De fire første måndene er vanskelige og mange triste minner dukker opp. Må vel bare innse at det alltid kommer til å være slik.
KMB Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Hei. Jeg mistet også en pike i uke 18. Det var fullstendig uventet, og kom som et stort sjokk. Men jeg har 3 levende barn, og det har vært en utrolig stor hjelp. I tillegg aborterte jeg i uke 11 før jeg ble gravid med piken vi nå venter. Å miste sent i svangerskapet er utrolig tøft. Vi gravla vår pike på kirkegården (familiegrav), og det føles godt at hun ligger der og blir passet på. Jeg har tenkt mindre på piken vi mistet enn jeg trodde jeg ville under dette svangerskapet. Men det jeg ser er at jeg overhode ikke har greid å slappe av denne gangen. Jeg har fått utrolig god oppfølging på A-hus, og det har vært til stor hjelp. Ellers teller jeg spark til den store gullmedalje!
jeg er lykkelig Skrevet 17. oktober 2006 #7 Skrevet 17. oktober 2006 Hei.Jeg også hadde bare en Mens mellom SA og til jrg ble gravid igjen,men for oss ble det en lykke,hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid så raskt igjen,da vi har mistet 5 ganger tidligere........ Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå