Gå til innhold

når på døgnet er dere kvalme..?


Gulan, gullet og gullklumpen

Anbefalte innlegg

jeg blir kvalm på kvelden etter at jeg har lagt meg, er det andre som har det sånn? trodde morgenkvalme var det mest vanlige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste dagene har jeg blitt litt kvalm på ettermiddagen og kveldene, spesielt hvis jeg er sliten. Har ikke merka noe morgenkvalme ennå jeg heller. Forrige svangerskap var jeg kvalm både morgen, formiddag, ettermiddag og kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var jeg kvalm på ettermiddagen og kvelden. Det fordi jeg var sliten etter jobb.Dere bør passe på å ikke slite dere ut sånn...ikke verdt det! Nå spyr jeg hver morgen og er generelt småkvalm hele dagen...usj! Men tar det mye mer med ro denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokosten idag er: eple, sukkererter, iste, og kjeks! Kastet opp mandler og kakao til morgenen. Det funket nemlig igår med det...ikke idag tydeligvis:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til nå har jeg vært mest kvalm på ettermiddag/ kveld...Men kjenner nå at det begynner å komme mer og mer på morgenen...Gruer meg til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nesten litt misunnelig på at dere er kvalme. Jeg er 8+1 på vei, og kjenner ingen tegn til kvalme i det hele tatt. Jeg har generelt svært få symptomer, noe som fører til at jeg engster meg hele tiden - ingen god følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det akkurat som deg Diosa, ønsker meg kvalme jeg. Ante ikke at man kunne bli så frustrert av å ikke ha symptomer.....i morrest da jeg våkna merka jeg en liten anelse kvalme, mulig innbilt, men håper den kommer, da slipper jeg hvertfall å lure på om jeg egentlig er gravid, for det gjør jeg nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis dere ønsker dere kvalme, da vet dere ikke hva dere snakker om!!! Det kan oppleves som tortur til tider...Jeg er sykemeldt og stort sett kvalm hele dagen, men det er værst om kvelden - selv om jeg ikke har vært på jobb eller annen måte slitt meg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vet akkurat hvordan kvalme er, har opplevd det til de grader i mine to forrige svangerskap. Kvalmen er ille, det er ikke det jeg mener, er bare så frustrerende å ikke kjenne noe til det denne gangen, er så redd for at noe skal være galt da...men er jo kun 4+5, så den kan jo fort komme. Da blir jeg sikkert å angre på at jeg ønsket meg den....he-he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm hele døgnet, mer eller mindre. Det er spesielt ille på ettermiddagen, kvelden og natta. Våkner mye om natta pga at jeg er så sinnsykt kvalm. :( Gleder meg sååååååånn til jeg er ferdig med denne hersens kvalmen! Er 11+0 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvalm hele dagen!! Makter ikke å gå på butikken en gang!! Orker ikke luktene. Måtte løpe ut og spy bak hjørnet her om dagen da jeg våget meg inn på butikken. Varene stod igjen midt på gulvet i kurven og jeg kjørte strake veien hjem! Er 9+6 i dag, så nå får det vel være slutt snart...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er verst om morningen, da spyr jeg som oftest. Så går det i bølger hele dagen, kan være nesten helt bra i et minutt og så kjempe mot brekninger i neste minutt, er ofte litt verre igjen om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei...jeg var kvalm i uke 6...da var jeg kvalm hele døgnet...nå er jeg ikke kvalm lenger...har bare noen symptomer og er glad for det..for jeg vet det er liv...jeg har jo smerter innimellom og vondt her og der...men jeg klager ikke..jeg har det topp...lykke til dere som sliter med kvalmen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Absolutt hele døgnet! Fra jeg står opp, går over når jeg har tvunget i meg mat, før lunsj, før middag, etter middag (spist for mye) kveld. Sukk - nå må det gå over snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjennes ut som kvalmen melder seg i fire-femtiden på morgenen når jeg sover. da våkner jeg av den! Så er den borte til utpå ettermiddagen. Da kommer den takvis. Ikke spykvalm, men heller ubehagelig på en måte. Men er vel bare i 4. uke. Og har vel noen uker med kvalme igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada du kvalmen hos meg kom ikke før i slutten på uke fem,og da kom den over natten!!æsj,sykemeldt jeg nå... ikke noe gøy i det hele tatt,men tar det som ett godt tegn jeg da,har mistet to i år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også kvalm når jeg legger meg om kvelden. Hvis jeg våkner på natten er jeg kvalm, og har stort sett lett morgenkvalme når jeg står opp også - det var alt fra en til tre-fire timer. Som regel ikke kvalm på ettermiddag/tidlig kveld:)

 

Er 8+0 idag og kvalmen har vart i ca 2 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...