Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hadde først hvitaktig utflod.. ganske mye. Og mye slim første døgn i mens. Mensen er blitt så rar etter jeg fødte! Jeg blør så MYE. Mye mer enn hva jeg pleide før. Og denne hvitaktige utfloden aner jeg ikke hva kan være. Har vært gjennom soppkur for bare noen uker siden så det er det ikke. Beklager detaljene
♥Prinzessin♥ Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Teoretisk er det vel mulig å ha eggløsning mens du har mensen - for enkelte eksperter mener jo at ingen dager er sikre mot å bli gravid! Men det med sopp - det kan komme tilbake fortere enn svint.
Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #3 Skrevet 17. oktober 2006 Hvor lenge siden fødsel? Kan det være at du ikke har fått tilbake eggløsning? At det fremdeles er "hormonell ubalanse" i kroppen etter sv.skap, fødsel og evnt. amming. Er det litt kluss med hormonene, kan det komme blødninger selvom ikke EL er tilbake. Og slike blødninger er ofte annerledes enn de vanlige. Normalt sett er det EL som trigger menstruasjon ved at kroppen begynner å produsere et hormon (progesteron?) når egget har løsnet. Etter ca 12-16dager kommer blødningen. Er det litt kluss med hormonene, er det sikkert også mulig at du har flere EL ila en syklus også.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 det er 6 mnder. fikk tilbake mens da han var nesten 5 mnder. oi flere el, så kjører vi på så blir det kanskje tvillinger =) hehe neida. satser på det er ubalanse da som går seg til. jeg tror ikke det er sopp, for var ikke det jeg hadde sist heller. da klødde det sinnsykt, men viste seg å være herpes utbrudd som var på vei. men klør ikke eller noe nå. syntes det bare vart merkelig med utflod i tillegg tiol mens. takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå