Gå til innhold

Stikkinger i området omkring halebeinet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann:)

Føler meg ørlittegrann gravid.. Har en rar sitring i brystene (Ikke likt ømheten jeg kan kjenne før mens) Og en rar, forventningsfull glede og ro inni meg... Har IKM i uke 43.

Leste på symptomlisten, og fant et symptom jeg aldri før har hørt om; stikking i området rundt halebenet. Har hatt det en del de siste dagene, og har det akkurat nå! Hvorfor står det på listen? Er det dokumentert? Noen som har erfaring med det? Vet hva det skyldes?

Er bare så fryktelig utålmodig og håpefull, kanskje jeg bare innbiller meg ting... Men hadde altså stikkingen før jeg leste om den, og lurte litt på om den kunne ha noe forbindelse, særlig siden stikkingen befant seg der smertene var sterkest under forrige fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper du er gravid da :o) men må si at jeg har hatt stikkinger rundt halebeinet og da har tr lusket rundt hjørnet.....snufs...er ikke ikke hver pp jeg kjenner det, så jeg ble faktisk lurt! Lykke til :o)

Skrevet

Takk for lykkeønskninger! Samme til deg!

Håper ikke jeg også blir lurt da, men symptomene er så mange nå at jeg våger å håpe... Men samtidig må man jo forøke å ikke bli altfor skuffet hvis man tar feil. (lettere sagt enn gjort!) Tester fredag 27. hvis ikke TR har kommet, så får vi se..

Skrevet

Skal også teste 27. dersom ikke tr har dukket opp :o) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...