Gå til innhold

Vil høre deres mening.


PlinkiPlonk

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for det første navnet, visst det blir en gutt.Å det blir Heike.Nå vil mannen min att mellomnavnet skal være Ingedon, etter min bestefar. Det er ingen i norge som heter det, og det var ett sjeldent navn på begynnelsen av 1900-tallet.Syns jo det er gøy å kalle opp etter slekt, men skal jo ike legge sjul på att jeg syns det er litt tungt navn. Men jeg venner meg til det:)

Blir vel som far har bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spesielt navn, men også litt spennende i og med at ingen andre har det i Norge. Dessuten så er det jo også litt gøy å kalle opp etter slekt.

Dersom dere tenker å ha Ingedon som mellomnavn og syns det er litt tungt så er dere jo ikke nødt å bruke det i det daglige. Går jo fint med bare Heike også. Eventuelt kan jo gutten da velge når han blir større om han bare vil bruke Heike eller om han vil bruke begge navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Jo det blir nok "bare" Heike til vanlig, begynner å venne meg til navnet nå. Datter min heter Aurora, hun er 8 år, syntes det var ett tungt å rart navn da, men det var faren som bestemte det.Nå syns det er ett nydelig navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...