Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Fikk bare lyst til å fortelle min historie..... har en gutt på snart 9 mnd.....han har alltid vært en liten umulius når det gjelder søvn og han er avhengig av å puppes i søvn om kveldene...han er rett og slett en liten puppaholiker...:-) På natta har det vært TO nattmåltider....eller ihvertfall kos med pupp......Jeg begynte å bli ganske så sliten i mangel på søvn og da jeg skal begynne å jobbe om en uke ønsket jeg å slutte med nattpupp.....Hjelp hvor jeg grudde meg...trodde det kom til å ta en evighet og jeg hater å høre lillegutt gråte....:-( Mn vi hoppet i det.....Samboer sto opp når han voknet og gikk inn med vann.....Gjett om det var en som ble fornærmet!!! Det ble HYLskriking i OVER TO tomer.....huff, det var grusomt og dere skal tro det var like før jeg bare gikk inn.......mn til slutt ble det da stille......Neste natt tok det "bare" 45 minutt.......og den 3 natten var det stille!!!!!! :-) JEG voknet selvfølgelig tusen ganger, men gullet fikk seg en ordentlig natt med søvn....:-) Igår natt sov han 12 timer!!! fra 19.30 til 07.30!!! Det er nesten så vi ikke tror det!!! Det er SÅ godt å slippe å stå opp om natta og jeg krysser fingre for at det fortsetter!! Håper at jeg også finner roen etterhvert og sover natta gjennom jeg også...thi.hi....Villa bare dele dette med dere som tenker på å starte med avvenning.......hopp i det!!! :-)
Bira Skrevet 18. oktober 2006 #2 Skrevet 18. oktober 2006 så fint da! vil gjerne høre hvordan det går videre. vi vurdere å begynne med pupp avvenning til helgen (7,5 mnd.)
Gjest Skrevet 21. oktober 2006 #3 Skrevet 21. oktober 2006 Funka kjempe fint hos oss og ga første natta flaske med vann som hun mest sutta på og neste natt smokk og nå får hun smokk og sover gjennom hele natta eller våkner av og til en gang hvis hun mister smokken men hun finner den som regel selv Kjempe deilig å sove heeele natta. har ikke gjort d siden hun ble født Snuppa er 6 mnd
-millamor- Skrevet 23. oktober 2006 #4 Skrevet 23. oktober 2006 heldiggriser!! her har vi prøvd så utrolig mange ganger.. men amalie ligger og gråter til hun kaster opp!! hun er snart 8 mnd nå.. i tillegg r hun ikke så veldig flink til å spise på dagtid.. veldig lite grøt av gangen... puh*
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2006 #5 Skrevet 23. oktober 2006 du er såååååå heldig!Tulla er snart 9 mnd og vi fikk henne til å slutte med pupp,mye etter sambo sin vilje for da fikk jo ikke han sove om natta....(litt irritert på ham),men etter 3 netter så var hun fortsatt våken i 12 tia.Vi holdt på i 2 uker,til slutt gav jeg opp for jeg var mer våken da enn når jeg gav henne 2 pupper om natta.Skal bli spennende hvis jeg får meg jobb i fremtiden hvordan det blir da.....
PMST Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 gode nyheter til oss med pupp unger Hvordan går det med dere no da..? like fredlig?
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 HEI igjen!! Joda, her går det fortsatt kjempebra!! :-) Enda bedre faktisk, for nå er jeg også begynt å sove!! :-) Jeg legger han ca i 7 tiden også vokner han rundt halv 8.....:-) Vi tror det nesten ikke helt selv enda!!! Det er fantastisk godt å få nattesøvnen tilbake!!! og lillegutt er jo bare SÅ uthvilt når han vokner!!! juhuu!!! Men med små unger kan jo ting fort snu, så jeg nyter hver en natt jeg ikke hører noe jeg!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 Ja nyt d, jeg hadde nettopp vent henne av med nattpupp og så kom tenna, så ble vel en uke med ordentlig nattesøvn på meg og så kom tenna og da var d ikke snakk om å sove. Men har roa seg nå, sover hele natta igjenom nå da. Gruer meg til d kommer flere tenner, håper bare sambo er hjemme da og ikke på jobben..
Reveenka Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Takk for motivasjonsinnlegg! Har ei jente på snart 9 mnd, som gjerne våkner hver eller hverannen time om natten - enten for å spise litt, eller bare bruke puppen som smokk... Problemet har vært at hun ikke vil ha hverken flaske eller smokk - men nå må vi nok til pers, og da er planen at pappaen skal få ta støyten om natten. Ble oppmuntret av innlegget ditt, så nå skal vi manne oss opp til å prøve! Det er på tide nå, jeg har ikke sovet en hel natt siden gullet ble født...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
3 små gull :) Skrevet 17. juli 2007 #10 Skrevet 17. juli 2007 Tusen takk for det dere skriver. Vi ar lagt bak oss første natt med pupp avenning og det gikk ikke så bra. Vi gjør det slik at sambo går inn mens jeg ikke er i nærheten av henne, vi flyttet henne på eget rom samme kveld som nattavvenningen startet. Føler at vi er bare sååå slemme, stakkars liten. Vi er helt utslitt etter natta som var, men håper på bedring i de kommende nettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå