Gå til innhold

flere med IKM i disse dager?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:> Er ikke helt sikker på når eksakt jeg har ikm da jeg kun er inne i min 2 pp...men regner med i løpet av helgen en gang. Jeg har harde brystvorter, og mensenvondt i korsrygg og mellomgulv...hehe, så vet ikke helt hva jeg skal forvente meg... Har du prøvd lenge?

har ikm på lørdag.

har blitt syk,så ser ikke så mye etter symptomer om dagen.

puppene er jo helt ødelagt,det er det eneste,men de pleier

å være ømme en uke før ikm.

skal du teste da?

jeg kommer til å teste på onsdag.er såååå spent!!

Akkurat, kjekt å vite..hehe... skal prøve å vente til jeg enten får tr, eller så lenge som jeg klarer da...;) Har ingen barn fra før jeg heller, er i 2 pp. Oi, 17, du har prøvd en stund du da... Klarer du å være avslappet til dette da? Jeg henger meg jo altfor mye opp i det allerede...

Annonse

det har egentlig gått veldig bra frem til nå,

men nå er jeg sinnsykt utålmodig.

har ikke testet på 4-5 mnd,men dette er

første mnd med pergo,så er litt spent på om

det har hjulpet....

det beste er å vente noen dager etter ikm.

tanta kan jo være litt forsinket også.

jeg har ikm på onsdag jeg også. jeg er vell av dem som undertrykker symptomer, for jeg er så lei av at de hele tiden skuffer meg. jeg innbiller meg ingenting, og jeg er aldri gravid.. hehe. får forsøke å teste onsdag/torsdag. forsøke å vente til torsdag.

ellers er formen fin *:-)

Hei dere! Jeg har også ikm i disse dager, tror jeg da.. hehe.

Har veldig ulike og lange sykluser (36-47dgr) så vet ikke helt når den kommer.. håper om et års tid egentlig! =)

Men vil ikke teste før det har gått nesten 47dgr, er på dag 37 nå. Så tr kan jo egentlig komme når som helst... dagene fram til da kommer til å bli lange, men skal ha fagprøva mi neste mandag så har jo forsåvidt andre ting å tenke på så lenge! Heldigvis!! Noen som har noen symptomer?

Jeg er på 4pp..

Har ikm fredag/lørdag!¨

Pleier å ha 12 dagers lutealfase!

Føler meg faktisk gravid!

Luft i magen.

trøtt.

Murringer i magen.

Kvalm.

Fryser , særlig på føttene!

Mer sulten enn ellers!

Hvis jeg ikke er gravid , så spiller jammen kroppen min meg et puss!

Annonse

Trur jeg kan slenge meg på her også. Har ikke helt oversikt over hvor lange sykluser jeg har ennå, min 3 pp. Hvis den er 28 dager, skulle IKM vært i går. Testa neg på lørdag. Håper fortsatt: )

Har vært kvalm av og på den siste tida. Til og fra ømme bryster. Vondt i ryggen, men det har jeg ofte til vanlig også... Kjennes ut som jeg har menssmerter iblant. Leiter og leiter, finner stadig noe som jeg trur kan være symptomer.

Gruer meg for hvert dobesøk, tilfelle TR har kommet: )

Krysser finga for oss alle!!!

har prøvd nå i 18 mnd,så vi håper det klaffet denna mnd.

tørr ikke å teste,tar det bare som det kommer.

men har heller ingen symtomer ennå enn at jeg er sulten hele tiden,men kan være at jeg innbiller meg det.

ønsker alle lykke til:o)

Jepp, har IKM i morgen. Har kjøpt test i dag, og har nok ikke tid til å vente til i morgen, kjenner jeg meg selv rett:)

Men jeg har vært forkjølet og hatt en del feber de siste to ukene. Lurer på om det kan ha dårlig innvirkning på det hele...?

Håper ikke det, men jeg kjenner ingen symptomer da.

Jeg har også ikm enten torsdag eller fredag.

Kan sikkert ramse opp mange symptomer som;

*mensmurringer siden EL

*småkvalm på kveldstid

*Hard i magen (noen jeg vanligvis aldri pleier å være)

*humørsvingninger (kjempegodt humør i det ene øyeblikket og sur i det neste)

Men, men... tror ikke jeg er gravid før positiv test!

Jeg har IKM i morgen, om det stemmer.. Har fri, men står opp sammen med mannen og tester likevel. han skal på jobb og nekter meg å teste uten han..hehe. Så da får jeg bare stå opp, da. Regner ikke med noe utslag da jeg har null symptomer..bare litt svimmel og sliten, men det tror jeg heller er jobben sin skyld.. Men, men..vi får nå bare vente og se. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...