Gå til innhold

Se TV2 nå i kveld kl 22.30 - Vaksineeksperimentet..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, dette er en meget stygg sak og det er godt å se at et "mainstream" medium som TV2 stiller kritiske spørsmål omkring dette. Faktisk litt overraskende synes jeg. Men det har nok sin bakgrunn i at vi ikke har tillatt reklame for respetpliktige medisiner...ennå.

Ellers kan jeg nevne at jeg diskuterte denne saken litt med en alternativ praktiserende fra New Zealand, på en helserelatert web-side, i januar:

http://www.healthiertalk.com/viewtopic.php?t=2768&postdays=0&postorder=asc&start=40

Det var en meget godt laget dokumentar og belyste denne skandalen på en fin og oversiktlig måte. Mange takk, TV2. Slik kritisk journalistikk er så forfriskende fordi det er så sjeldent nå til dags.

Det er så viktig at store media tar opp slike hendelser fordi..hva skjer i nyhetssendingen rett etter at dokumentaren ble sendt? Jo, en stortingsrepresentant er sjokkert og vil bringe sine betenkeligheter videre til Stortinget med spørsmål til ansvarlig statsråd.

I dokumentaren ble det stadfestet en interessant ting som tilhengere av vaksiner bør legge merke til.

Siden vaksinen bare var 58% effektiv, ble den ikke introdusert i barnevaksinasjonsprogrammet og etter hvert...ebbet tilfellene av denne typen hjernehinnebetennelse ut, helt av seg selv! Nettopp på samme måte som vi motstandere hele tiden sier skjedde med flere andre sykdommer, men som vaksinene med urette har fått æren for.

Et annet viktig poeng med denne vaksinen er at etter vaksinering med tre doser til små barn, økte tilfellene av hjernehinnebetennelse til flere enn noen sinne. Svaret på det problemer løser myndighetene på New Zealand på samme måte som når det samme skjedde her til lands med kikhoste, man plusser bare på med nok en boosterdose. Så nå får småbarn i New Zealand dobbelt så stor dose som de norske tenåringene fikk i 1988-1991.

Dette er som det ble sagt i dokumentaren en tidsinnstilt bombe. Man kan bare håpe på at dette vil knuse Folkehelseinstituttet og stille de ansvarlige der for retten. Jeg tror ikke det vil skje, men man kan alltids håpe.

Folkehelsa ble jo tatt i direkte løgn! Jeg kan ikke forstå noe annet. Vi har hatt TV programmer tidligere som har satt Nøkleby i et dårlig lys, men nå var det skikkelig ille!

Tenk, de mente selv at denne vaksinen var så bra at de ville ikke nølt med å bruke den på egne barn. Men vaksinen er jo aldri prøvd ut på barn her i landet, den ble prøvd på ungdommer! Dette var alvorlig. Jeg er rystet over hva som er avdekket. Og dette var ikke engang et legemiddelfirma som står bak, men en statlig instans. I vårt årtusen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...