Gå til innhold

Hei jenter=) Noen symptomer ute å går hos dere?

Anbefalte innlegg

Hei=) Jeg har IKM til helga tror jeg...så det er ca en uke til. Igår og inatt har jeg hatt skikkelig vondt i korsryggen og mellomgulvet, minner veldig om menssmerter...så idag har jeg vært helt sikker på at jeg skulle få tr. Men har fortsatt ikke kommet noe, har vondt enda, kommer bare noe gul-aktig utflod. Noen som har opplevd noe lignende? Vet liksom ikke hva jeg skal forvente...grufullt å gå sånn å vente....

Fortsetter under...

Hei Lillemy! =)

Ingen symptomer her ihvertfall.. men det er vel litt tidlig for det enda da. IKM den 23 okt. Du svarte på mitt innlegg i dag, om de mens-smertene. Jeg skjønner ikke dette jeg altså. Måtte ha på med bind da jeg var ute en tur i dag. Føltes ut som tanta kunne komme når som helst. Hun har ikke kommet enda da. Så får bare se da, om hun bestemmer seg for å vente til den 23. VIL jo at hun ikke skal komme da!!!! men er blitt så vant til at hun kommer... :-(

Krysser fingrene for at du får pos. test til helga! =)

Hei Elovise10pp=) Hm, merkelig dette med mens-smertene våre...er fortsatt murringer i korsryggen og mellomgulv til meg, pluss litt gul utflod...men håpet er ikke ute før tr kommer!! Skulle bare ønske uka kunne gå fort.... Hvordan er det med deg? Noen endringer idag? =)

Ikm på søndag. Har hatt skikkelig kraftige mensmurringer i en uke nå. Er kvalm om ettermiddagene og kveldene, har en anelse halsbrann og tisser mye...men kan jo bare være kroppen min som lurer meg...denne uken kommer til å gå sent ja:o(

Jeg hadde ikm mandag 9 okt... men tr har enda ikke kommet. jeg er oppblåst i magen og det stikker litt... det verker på en måte sånn som det gjør før man får tr på besøk... ellers er jeg kvalm,trøtt og tisser mye... men når jeg tok en test om fredagen ( den 13 ) så var den negativ..

Annonse

heldiggriser som har symptomer! sterke mensmurringer er jo det jeg har hørt gå igjen på de som er gravide. samme med metallsmak i munnen som er et sjeldent men visstnok tydelig symptom...

jeg har absolutt ingen symptomer jeg....og har IKM i overimorgen, tror jeg...

ja, ja. får satse på neste pp jeg tror jeg..VET det går an å være gravid utennoen symptomer så tidlig, men skulle gjerne hatt noen symptomer å brygget på. he he

Symptomer? Hm...

Plutselig supertrøtt! holdt på å sovne ved middagsbordet i går...

Og så kangler bekkenet litt mer enn vanlig, eller det er vel kanskje mer hoftene som krangler...IKM i går, føles ikke som mensen er på vei, men jeg har ingen følelse av å være gravid. Bortsett fra at jeg overhodet ikke fikk meg til å drikke en cider med 2.25 % i helga....

Hei!

I motsetning til dei 2 andre mnd vi har prøvd, så har jeg mange symtomer denne gangen!

Har ikm fredag/lørdag!

Har murringer i magen, luftsmerter, trøtt, mer matlyst, kvalm og har noen ganger også kjent litt halsbrann!

Hvis jeg ikke er gravid nå, så spiller jammen meg kroppen min meg et puss!

Sitat:

Hvis jeg ikke er gravid nå, så spiller jammen meg kroppen min meg et puss!

Snart5barnsmamma?

Signerer denne jeg!!!

Men har ikke IKM før neste torsdag, burde jeg ikke kjenne noe da?

Har luft i magen, stikkinger i området rundt halebenet,halsbrann, voldsom hodepine, tisser ofte, hvit utflod, og sitring i brystene, er kjempetrøtt og sliten uten grunn, men har likevel en rar gledesfølelse langt der inne.. Dette må da bety noe...

Krysser fingre og tær + alt som er!!

JODA! Kroppen min er fullt ut i stand til å mane fram bortimot alle de symptomer som er beskrevet! Og jeg går 5 på! Hveeer gang! Åååhh!

Denne måneden har jeg hatt; Økt kroppstemp (sank litt i dag), maasse luft i magen, det stikker i bryst og er ømt og vondt i magen og ryggen. Jeg har vært småkvalm og hatt litt halsbrann! Men nå ser det ut som den teite tanta er på vei! (skal prøve å stenge igjen døra, men er vel for sen er jeg redd!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...