snuppi2 Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har kanskje fått dagmamma fra 2 januar till gutten vår, men skal i jobb 27 nov. Noen som vet om det är vanskelig å få förlängd permisjon fra jobben? Uten lønn såklart..
-carina- Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Tror at du har krav på å få ett års permisjon uten lønn etter at du er ferdig med den lønnede permisjonen din. Men arbeidsgiver blir sikkert glad for at du sier ifra så tidlig som mulig! )
go`mor Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 Du har krav på et år ulønnet permisjon, men i følge arbeidsmiljøloven må dette søkes om 3mnd før du egentlig skal begynne å jobbe igjen...................................
Hoppetussa Skrevet 17. oktober 2006 #5 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg TROR du må ha gått ut i jobb igjen før du tar permisjon ulønnet.
Sivalur Skrevet 17. oktober 2006 #6 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg hadde en mailutveksling med min jobb angående permisjonen vår som er ferdig 31. mai neste år, ferieuker og forhåpentligvis barnehagestart 1. august. I den ene mailen stod det da at jeg har full rett på å ta fri uten lønn neste sommer dersom vi ikke har nok ferie til å dekke opp frem til 1. august. Så jeg tror ikke du må ha begynt å jobbe igjen. Men sikkert lurt å si fra snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå