*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Har betalt 700,- for 100 tabletter, er dette dyrt/billig? Hvor fort ser man virkningen? Takker for svar! )
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Det er vel ganske så dyrt.. gikk på det fra påsken og brukte en boks, trente og spiste sundt, men gikk ikke ned... Var svimmel, og uvel ofte med de.. Kunne få hjerte bank og hadde problemmer med å sove ofte.. Kan ikke anbefale de..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #3 Skrevet 18. oktober 2006 Jeg gikk ned fra 94 kg til 88 på 2 mnd på de pillene.. Jeg misten matlysten helt! Mat smakte rett og slett ikke godt... Tømmte i meg sikkert 6-8 L vann pr dag!! Ble så tørste av de...hehe. Fikk mer energi ) Men jeg har ingen prob med blodtrykk...hjertefeil i familien eller noe slikt skummel så tok derfor sjansen på å ta pillene og for meg funket de bra. Har til og med fler igjen....men tar de ikke fordi jeg vil nyte maten jeg spiser..hehe. Jeg betalte også 700 for mine..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #4 Skrevet 18. oktober 2006 hva er ST2? Hvor får man kjøpt det? helsefarlig? vil så gjerne ned i vekt...
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2006 #5 Skrevet 18. oktober 2006 Det var dyrt ja! Jeg betalte 398kr. Merket ikke så stor forskjell med de jeg.. ble svimmel bare! Lykketil!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2006 #6 Skrevet 20. oktober 2006 jeg har prøvd å få tak i disse- vet dem har de i Sverige, men får ikke bestilt de på nettet da de ikke sender dem over grensa ettersom de er forbudt her i norge pga amfetaminen- hvor kjøpte du dem? eller er det andre her som vet hvor man kan få tak i de?
To gutter + spire Skrevet 20. oktober 2006 #7 Skrevet 20. oktober 2006 Du får kjøpe dem i svinesund . koster 350 kr . som sagt blir de ikke sendt til Norge. spørsmål ? Mail meg gjerne [email protected]
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 21. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2006 Jeg bor i Rogaland og har fått kjøpt dem av ei venninne som kjenner ei som selger dem. Litt innvikla dette her, hehe... Så langt har de funket kjempebra, jeg finnes ikke sulten og ikke har jeg bivirkninger annet enn at det "kribler og prikker" litt i armene til tider og jeg har så sinnsykt mye energi at jeg holder på å ta av, men det er jo bare positivt, hehehe... Er superfornøyd!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå