Gå til innhold

hjelp!!! ang permisjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å fylle ut papirene.jeg synes det er vanskelig:( mannen min skal ikke ta pappa permisjon.er det mulig å ta 54 uker permisjon selv alene eller han må ta 6 uker permisjon???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan søke om du kan ta de 6 ukene, men sjansen for at dere får positivt svar er minimal.....

Vi fikk klar beskjed at far måtte ta de 6 ukene....

Skrevet

I de aller fleste tilfellene så faller de 6 ukene bort hvis ikke far har mulighet til å ta dem. Det fins unntak, f.eks hvis pappa er i utenlandstjeneste (eksempel: nato-soldat eller ambassade-ansatt), eller hvis han er selvstendig næringsdrivende og det ikke er mulig å ta ut fri. Det står i lovverket forøvrig, kan lastes ned fra www.nav.no :)

Skrevet

takk for svar. men jeg lure på om kan jeg være hjemme samtidig med mannen min når han tar 6 uker permisjon eller ???

Skrevet

Dere kan ikke få permisjonspenger samtidig, men du kan jo ta ut ferien din mens pappaen har permisjon, så får dere være hjemme samtidig.

Skrevet

Jepp, det skal i hvert fall vi gjøre :)

Skrevet

Kjærstn min skal ha fire måneder, han;) også tar jeg åtte. men i midten, i overgangsfasen som blir i juni og juli, tar vi ut ferie hhv. før og etter perm.tid, slik at vi får to måneder sammen med bebisen:)

Synes det er så koselig at han vil ha så masse tid hjemme.. han fleiper med at han kommer til å ligge i Frognerparken med bebisen & sjekke damer..hehe..

Skrevet

Kjempeflott når man har muligheten :)

Skrevet

Du finner stort sett alle reglene på hjemmesiden til Trygdeetaten,,,,jeg fikk endel hjelp av de til å fylle ut noen punkter også. Det er sikkert bare å bestille time ; ) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...