Gå til innhold

verden er ikke helt med oss i dag...fre 13 på etterskudd...?

Anbefalte innlegg

ble trukket 5000kr fra depositumet vårt pga at vi ikke hadde sparklet hull i veggen - noe jeg ikke visste at vi ikke hadde gjort før i går..

jobben sletter de 20 timene jeg har til gode som avspasering (en brøkdel av det jeg egentlig har jobbet i overtid...) pga ditten og datten..........

videokameraet sluttet å funke fredag og må til reperasjon..håper det går ann å fixes og at det ikke blir for dyrt..vil jo filme babyen vår når hun kommer...

mobilen min har fått vannskader og jeg må kjøpe ny..

skal nå i nærmere framtid prøve å få tilbake penger/returnere en tapetrull verdt 700kr - dama sa vi trengte 3ruller, vi brukte en rull+en lengde av den andre rullen...

håper det ikke blir fler uforutsette kjipe utlegg nå!!

og det har kommet et kakk i den nye porselensvasken på badet..

men vi har jo mye å glede oss over, da!!! man kan ikke ha hellet med seg hele tiden...

Fortsetter under...

Låner gjerne siemensen din!! den jeg har nå har jeg lyst til å kaste veggemellom...den har sånne treige taster som er umulige å skrive med...

ja det må vel gå oppover, kanskje ting skjer nå så det blir idyll når babyen kommer.. ;))

Annonse

5000 for et hull?? nei det hadde jeg ikke gått med på.. akkurat ferdig med en sak med gamle hus eier jeg, han skulel også ha masse penger for pisse ting som ikke synes en gang.. men jeg kontaktet advokat jeg, og det endte med at han ikek fikk en dritt og jeg fikk alt..

Synes du er maks uheldig om dagen, men er sikker på at oppi alt det herre uheldige, komemr dte nok til å skje mye heldige ting også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...