Gå til innhold

litt flaut men men, fra min datters munn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun er 2,5 år og har satt seg fast ved at når noe sitter fast (som hun snakker om ofte) er det:"fitte fast". ,og når vi skal på butikken er det:"pikken", og dette kan hun fortelle høyt til det første mennesket vi ser når hun blir med meg på rema 1000...."pikken" sier hun så fornøyd og mener butikken og smiler så fint.Har prøvd og prøvd å lære henne de rette ordene, men slik er nå barns språkutvikling for å si det slik...Må jo le litt av det hele

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He, he... Tenker på sønnen min som er veldig glad i kjeks. Han maser ganske mye på å få det, og det høres slik ut: "Mamma, jeg vil ha sex!!! Mere sex, mamma!!! Kan jeg få sex?"?" Marie-sex!!!! MAMMA, MERE SEX!!"

Jadda....

Skrevet

...eller gutten min når han trenger klut til å tørke seg med: "mamma, kukk.."

Hehe..må le litt å, de er jo så skjønne disse små:-)

Skrevet

He he, dette er så gøy....

Min 2 årige datter er veldig glad i druer. Nå klarer hun å si druer, men for ca et halvår tilbake siden, kalte hun druer for pule.

Så da vi dro i butikken plasserte jeg henne i handlevogna. Der satt hun så fornøyd og smilte. Så kom vi til fruktdisken og hun fikk øye på druene. Da klappet hun så fornøyd i hendene og ropte: pule, pule, pule.....

Skrevet

sønnen min kaller fisk for PIKK!!!! også litt flaut når han absolutt skal ha PIKKE- PINNER når vi er i butikken.. :)

men man kan jo bare le!! :)

Skrevet

hehe artig og da, men flaut

jenta mi sang tusenbein sangen, og sang av full hals, "så kom doktor sokke pikke pikk..."------

måtte finne ut hva den riktige teksten var og fikk rettet på det, hehe...

og hun har et sånn spill hvor man skal finne to like, og vil da at vi skal trekke et kort, og til det sier hun "mamma du må kuke"... huff..

Skrevet

"fitte-boller" (fiskeboller) heldigvis kom s-en tidlig :)

Skrevet

He-he;-) Sånn sier småen også; okkel Kuk! (onkel knut) og hente kuk(hente klut)

Skrevet

...eller som sønnen vår på 2 år sier når han vil at pappa skal snurre ham rundt på gulvet: "Pappa, kan du knulle meg?" K-en er litt halvstum, men det høres likevel ut som det er det han sier. Utrolig flaut når vi har besøk.

Skrevet

En kompis sin eldste sønn sleit med R-ene. Da han endelig klarte å rulle på dem kom det R-er overalt, og nabolaget hørte følgende gledesutbrudd.

RRRRonkleRolf. Nå kommer Ronke(l) Rolf!

Skrevet

Kom på denne: Ei finsk dame jeg kjenner flyttet til Polen med sønnen sin, og søndags morgen gikk hun på en lekeplass med ham. Hun dytttet høyere og høyere mens hun ropte "Hoi!" ved hvert dytt. Etterhvert var det folk i nesten alle vinduene i blokkene rundt.

Etterpå fikk hun vite at Hoi er et polsk slanguttrykk for pikk.....

Skrevet

Ja de kan si mye rart de små, sånn som gutten min da han var omtrent 2,5 ( og litt av en villbass) Den store helten var selvfølgelig Kaptein Sabeltann..........:-) Sto titt og ofte på en stol og ropte: Jeg er Kaptein SATAN!!!!!!! Festlig.......!?

Skrevet

Ha ha, sønnen til venninna mi på 2 år sier også det, eller han sier "fitte saft" til sitter fast..

Jeg ler meg ihjel....

Skrevet

Var litt dumt med pikken en stund her også. Jeg syns nemlig føflekk er et utrolig stygt ord og har derfor valgt å kalle disse for "prikker". Veldig ok når sønnen min peker på en mann med føflekk i ansiktet og sier "pikken"...

Skrevet

da jeg var liten klarte jeg ikke å si pig/pigg som jeg sa pikk i stede. med andre ord det jeg jeg pikksvin,pikkstol og pikksveis.

og når noen spurten meg av gris av på engelsk svarte eg pikk

Skrevet

Denne er ikke så flau, men heller søt. Datteren min på 2,5 var med besteforeldrene på åpen sæter i sommer, og bestefar spurte om hun ville bli med å se på killingene (geitekillingene) - og min datter ropte henført : "Har de komme ut av egget nå?"

Skrevet

Hihi... ser at det er flere her med barn som sliter litt med s og f... ;o)

Poden vår har samme problem - slik at "sitte fast" blir "fitte fast!!!"

Da jeg selv var liten, ca 4 år, satt vi en gang og spiste is til dessert. Pappa hadde besøk av en arbeidskollega som var ganske høyt på strå, husker jeg - så vi hadde fått ekstra god beskjed om å sitte pent ved bordet og oppføre oss bra. Da vi hadde begynt å spise isen, syns jeg det var sååååå godt (har alltid vært utrolig glad i is!!!), og begynte glisende å uttrykke min begeistring for hvor godt det smakte..

"Det var en god is!!! Det var en deilig is!!! Det var en fin is!!! Det var en pen is"........... Jeg skjønte ikke selv hva jeg hadde sagt (brukte vel kun ordet "tissemann" da jeg var på den alder'n...), men da alle begynte å skrattle hysterisk, gled jeg av stolen og ble sittende kjempeflau under bordet resten av måltidet.... ;o)

Skrevet

Gutten på har nylig fylt to år, og vi da vi var på besøk hos tante og onkel som har akvarium pekte han på det og sa: Mange pikker (=fisker)! Vi synes det bare var artig vi da:-)

Skrevet

Hehe, moro, jeg synes jo ikke det er flaut...alle skjønner jo at barn ikke kan snakke rent.

Men bokklubben Go'boken har jo klart det kunststykket å kalle boken de sender ut til barn på toårsdagen for "Prikken".....vedlagt til og med en liten kosehund av samme navn! Så hos oss leser vi pikken rett som det er :)

Skrevet

he-he...

Sønnen min på 3 var i sommer veldig interessert i hva de forskjeliige blomstene heter, men så er det denne kj-lyden da...

Vi tar bussen om morgenen og der vokser det endel blomster som ligner på det vi kaller hundekjeks. Veldig festlig når sønnen min roper "Se, mamma, hundesex!" Bringer frem smilet hos selv de mest morgengretne på bussholdeplassen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...