Gå til innhold

Vet en ikke skal slanke seg når en ammer, men hvis man spiser vanlig mat (etter et spes prog) så kan det vel ikke gjøre noe å gå litt ned i vekt samtidig som en ammer?

Anbefalte innlegg

Så lenge man ikke dytter i seg slankepiller osv. Eller tenker jeg helt feil nå?

Lest om sykehusdietten her tidligere, og der kan du spise så mye du vil.. Da kan det vel ikke være så ille?

Litt lei av at amminga ikke tar kg'ene her..

Fortsetter under...

Du kan spise sundt og gå ned 1/2 til 1 kg i uken. Sykehusdietten er for merkelig og lærer deg ingen gode vaner som kan gi deg langvarig tap. Går du ned mer enn det kan det gå miljøgifter i melka (selv om melka fremdeles er bedre enn mme for baby), og du kan miste mengde. Å ha en "diett" på i overkant av 2000kcal burde jo være tidenes luksus?

Lykke til!

Tenkte å ev. prøve den sykehusdietten en uke bare for å komme på gli hvis du skjønner? Godt å høre at jeg kan det. Begynner å bli mektig lei av å bære på disse kg'ene for mye.. Skal selvfølgelig ikke sulte meg nå som jeg ammer. :)

Det har med hvor FORT man går ned i vekt altså? Jeg har spist sunt og trent siden fødselen, og gått ned 1/2 kg i uka. Håper det har gått bra med morsmelka!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...