nattinatt Skrevet 26. oktober 2006 #26 Skrevet 26. oktober 2006 Eg skal sjå på dette i kveld når de minste har lagt seg.Uff, slikt er trasig altså..
nattinatt Skrevet 26. oktober 2006 #28 Skrevet 26. oktober 2006 Hallo No skal eg sjå på deg.For meg ser det ut som det beror til over jul, meir mot februar.Det virker som at det går bra for din del,etter eindel att og fram i skifteretten.Ikkje uventa så blir det nok litt ubehagelig, og godt når det er over.Når seinvinter, vår kjem, så har eksmannen din innsett at det er ikkje vits i å halde på slik lenger.Eg berre kjente kor knuten i magen løsna når det lei fram mot våren.Men allerede frå nyttår begynner det å komme seg.Eg får opp at du og Sindre kjem til å flytte i hop, kan sjå ut som rundt februar. Berre kjekt å å få spå deg, eg spør deg mykje . Og det er noko med eksen eg lurer på og.For no er dama han har budd med flytta ut. Og han hadde sagt til ungene det var godt at ho var ute, Og ho seier veldig mykje rart.Til og med til meg. Men flytter ho inn ijen, då vil eg ha ungene hos meg altså, då lager eg bråk.Dårlig påvirkning på de.Han må berre ha ho for å sei det slik, men ikkje ødelegge for ungene altså....De såg ho var der i kveld når eg var oppom med eldstejenta, som er flytta inn i kjelleren til faren.Dette angrer ho på allerede, men kvir seg fælt for å sei at ho vil bu hos meg.Vist du orker, ville du sett litt på dette eller??? Go klem til deg.Og du, får du fortsatt opp rundt januar med graviditet???(skjønner ikkkje at eg hiver ut spiralen då altså...he he)
supermam5 Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #29 Skrevet 26. oktober 2006 heia..off ja eg må sei eg fekk mye negative vibrasjoner rundt dette her altså,d fyssta så komme fram her e at dette e isje bra for ongane å di to e isje bra or ein aen for her e d mye skurring altså å d kan virka som om eksen din faktisk e glae for at hu e ude av huset å føle at ongane kan komma i mellom ein dra kamp ang snakk å skyld di to i mellom altså...kjenne d knytte seg i magen å d vil vara fram mot mars ca...ja eg får tydelig opp at hu dattar di isje trives der å at hu slide me å fortella faren at hu isje vil bo der å eg føle d slite på hu på mange måder å eg tror eg sa te deg ein gang tidligare at d isje kom te å gå bra visst hu sko bo der å eg får tydelig opp at hu komme te å flytta te deg igjen...hu føle at d isje e d samma å bo hos faren som hos mamsen sin men d ordne seg dette altså for hu flytte tebage te deg igjen...får og fram her at du kansje må griba inn i denne situasjonen ang eksen din å hu damå der men litt usikker på ka ti,tror d va derfor eg fekk opp d goa kortet på deg d så tilsa at ting ville gå mer din vei å d me datter di ei jo ein ting når eg ser litt vidare så får eg nok ein gang opp graviditet på deg akkurat som sist altså å jentå komme liga klart fram her skjebnen vil nok at denne tullå ska komma altså..he he..håbe d hjalp deg litt dette her?? d e lyspunkt i tunnelen her ja vennen...spennande d me meg å sindre ja,eg håbe han vil forlova seg me meg ein gang ja..eg e heilt frelst i den mannen der altså he he
nattinatt Skrevet 27. oktober 2006 #30 Skrevet 27. oktober 2006 Hallo vennen Og tusen takk for at du såg på dette. Ja, eg forsto det slik at det var eks mannen min som ville ha ho utor huset.Eldstejenta mi meinte at han var litt redd ho.Veit du, eg trur ikkje at ho er heilt mentalt frisk altså...,fælt å sei det, men ting ho har sagt tilseier det. Men då forstår eg ikkje at han reiser på besøk til ho, eller at ho kjem til han.Og riktignok så ville ho ha det slik til at det var ungene sin feil, slik oppfatta de det. Eg sa til ho at de skulle nok vore uten unger begge for at det skulle fungert mellom de. Ja, flytter ho inn igjen, du ser ikkje det??? Så setter eg ned foten.Då får de ikkje være der.Men eg veit ikkje kor langt eg hadde komt med det.Måtte vel i retten då!!! Har du peiling?? Bråk, for første gang, hadde eg laga då. Ja dilemmaet for eldste jenta mi, er at ho ikkje tør sei det til faren at ho vil flytte hit igjen.Ho er litt redd han, og han kan sei snodige ting innimellom.Ho seier no at eg skulle stoppa ho i å flytta dit, men eg vil ikkje laga bråk slik han gjorde andre veien, for meininga var at ho skulle bu her, men så vart det først klart der oppe, sidan ho flytta ut.Eg synest han har forandra seg enda meir, til det verre, etter han har vore ilag med ho.Alt skal analyseres!! Hm, vart masse igjen dette her. Men du, går ho på skule her til hausten? Eller flytter ho vekk til nærmeste by, ca ein og ein halv time vekke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå