Gå til innhold

nattinatt elle elastica???????

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann...tror eg begynne å bli sjuge,vil d gå fort øve?? eg har hatt ei kanon kjekke helg me sindre,koss ser d ud for oss?? han e 73 model,å han får meg te å føla meg utrolig spesiel å tar meg virkelig for den personen som eg e...å jobbingå mi går d bra me,har fått mange oppdrag å d e jo bare kjekt då..ser du/dokk ellers någe kjekt i vente på meg?? klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte på denne eg...fødselsdatoen min e 15.03.79

Skrevet

Hallo

Du er gjerne ikkje sjuk no elle?? Får iallefall opp at det går fort over vennen.Eg får altså så sterkt inn at du no har funne ein som det blir ekte kjærlighet med.Eg får faktisk opp at dere held i hop lenge framover.Så lenge eg spurte om iallefall.Og det var eit par år.Har du lyst å gifte deg? Fekk opp at sjangsen for at dere gjer det, er stor.Får opp tur på dere to.aleine, i løpet av sommeren 2007.For 2007 så ser økonomien veldig bra ut.Får opp at dere feirer jul ilag.Og dere kjem til å gå ut med jul, og kose dere kjempemasse altså.Ser ut som at du får ei maks fin jul dette året. Du som livet kan snu.Er det ikkje flott??Same som eg opplevte når eg kom ilag med han som no er mannen min.Og du vil trivest i jobben framover og.

Om du vil, ville du sett framover på meg litt generelt, mot jul, og kanskje litt fram mot vår/sommer??Eg kan sjå meir på deg seinere ,men no er desse to minste rundt, og eg sitter litt på nåler.De er ganske så oppfinnsomme.særlig minstemann då.He he.Go klem til deg

Skrevet

heisann vennen :) fysst vil eg bare takka for svar å sei at ja d e herligt når livet snur seg te d positiva,å denne mannen her som eg e me nå har satt sine spor i meg kan du sei å e d ein eg konne tenkt te å gifta meg me så e d han...har tenkt mye på d di siste dagene å har et håp om at d vil skje..får du fram forlovelse på meg å han å bryllup ein gang??? komme han te å reisa i nordsjøen på fredag elle sleppe han d?? d håbe jo eg då for eg har fri ongane te helgå,åh d hadde vært strålande å feirt jul me han å han e bare heilt unik altså..sukk :) håbe du får tid te å se litt på d eg spurte om her...så te deg vennen,d eg får fram her e masse kjærlighet å bare positivt i vente,også fekk eg opp igjen dette fruktbarhetskortet på deg igjen då :) he he..kver gang dukke d opp...i mars mnd ligge d någen forandringer rundt dokkar,føle d har någe me et hus å ein gård å gjør..någe som blir gjenopptatt??? økonomien dokkas holde seg bra å d ligge mye familie rundt dokkar ser eg,får fram ein feiring i april mnd men isje heilt klart ka slags feiring...i januar mnd så vil någe du har ønska deg i lang tid gå din vei i et positivt utfall,d fyssta som dette inn hos meg e någe me ein lege å någen kontorer...hm..håbe du isje blei forvirra nå då :) go klem te deg og..

Skrevet

Hallo vennen

Nett innom før leggings.Eg har vore på party, og no prøvte eg å finne noko litteratur til oppgåva mi.Men det jobba så seint innpå her.Ja ja, då kan eg svare deg.Og takk for spåinga.

Får opp forlovelse i desember eg..Gjerne difor jula vart så ekstra kjekk!!

Og giftermål i 2008. Om sommeren då.

Ser ikkje ut som at han reiser til nordsjøen fredag.Så det ser ut som at dere får ei helg aleine ilag.

Ja, me håper på å fått drive gården igjen, men ikkje som gård, men med hytteutleige evt gjennom det arbeidet som eg skal ta fatt med etter endt skulegang.Og med litt diverse her. Spennende kva feiring det blir i april då.Men me venter penger då for skog som me skal fjerne fordi den er i veien for utsikta for eit nytt byggefelt.

Men om me får felt den før, kjem pengene før.Men etter me er ferdig e med tilbygget,-ser du om me får inn penger, utenom meir lån, for evt tomter, så me får gjort huset heilt ferdig? Og om me evt kan få inn andre og, leige folk til noko av arbeidet? Og ser du om mannen min får ut igjen i permisjon igjen snart, slik at han får halde på heime med huset igjen? Han måtte på jobb igjen nemlig.Var så mykje arbeid.Men er lovt meir perm. då.

Ja eg lurer jo på om eg skal inn å ta Mr av kneet.Tok det opp med legen min no når eg var.Men om det er det...Hm..det var ikkje de aller beste odds på de type operasjoner.Husker ikkje om eg har spurt deg om det før,men om det blir operasjon av kneet? Det fungerer ikkje så aller værst no,men hadde jo vore greitt om det vart heilt godt då...

Vart masse sp. igjen dette.Du får kikke på det du orker vennen.Og riktig god natt til deg

Skrevet

hei vennen :) sorry at d tog litt tid før eg svarte deg..har hatt d litt travelt...å har vært litt stressa men nå har eg sett på deg..eg fekk opp ja på d me pengene å at dokke kan leia inn någen te å hjelpa dokkar...ang mannen din så får eg opp permisjon men isje heilt ennå,å ang d me kneet ditt så fekk eg opp at d kan bli operasjon på d visst du sjøl vil d..ser ud som om d blir du som får avgjør d i samarbeid me legen din :) håbe du blei litt klokare av svarå mine også håbe eg at dette går din vei..føle d sterkt jaffal....eg har hatt ei strålande helg me sindre å d stemmte d at han isje reiste ud i nordsjøen så alt du sa stemmte :) jippi..ser du någe mer på koss d vil gå me oss??? på fredag spurte han meg om mo sko bli i lag å se koss ting gjekk å d sa eg ja te så eg e så glae for d då..e glae for alt d du får fram på meg eg vennen...klem te deg..

Skrevet

Hallo

Du så kjekt at det stemmer så godt.Ja når det gjelder dere to, så får eg inn så sterke vibrasjoner,er ingen tvil i det heile på at dette er den rette for deg.Er så kjekt,får opp at han er/blir heilt topp med ungene dine.Og dere får små ilag,uten tvil.Men ikkje enda,det skjer i 2008. Og det ser ut som at det blir ei lita taus på dere.Men det blir den siste, slik eg får det opp.Dere ønsker å litt tid som kjærester og.Får opp utenlandstur, sannsynligvis berre dere to, til våren.MASSE masse kjærlighet.Og det unner eg det verkelig altså!!!

Men du, ser det ut som at det er jobb til meg vår/sommer 2008, når eg er ferdig på skulen??

Ja no har me ein som er interessert i den eine tomta,så me er spente på om det går i orden.Klem til deg og

Skrevet

så bra då,eg føle og at han e den rette for meg altså..me har d så utrolig kjekt i lag å kose oss kjempe masse i lag :) å ongane synes at han e koselig å d,di har isje blitt så veldig godt kjennt ennå men d komme seg..håbe d stemme d me forlovelse te jul :) du skrive ei lita tause,d betyr vel jenta på oss då?? koseligt d...får opp jobb i mai/juni på deg i 2008 :) ja ska krysse fingrane for dokkar eg vett du :) klemz

Skrevet

Hallo

Kan ikkje skjønne anna enn at det må stemme, for eg får det så sterkt inn altså.He he, ja jente betyr det.Forskjell i dialekter her vennen..

Vist du hadde villa sett meir på mannen min og jobben.Igrunnen det som eg har spurt Twig om.Trur han tenker eindel på det.

Skrevet

hei vennen å takk for svar...eg va inne å kikkte på d du hadde skrevet te twig å eg fekk opp at han får permisjon itte jul å eg fek opp at han isje komme te å fortsetta så mye lenger i den jobben for d ligge mye forandringer rundt han her,går i di baner han ønske men isje så fort som han sko ønskt at d gjekk men d vil skje..å ja han blir pappa igjen te ei jenta.... he he...bare lurte på ein ting te vennen,han min ska egentlig feira jul me sin familie i år,komme han te å gjør d elle velge han å bli her me meg å feia jul å nyttår???

Skrevet

He he, ja det var det ei som spådde meg seinest idag, ei jente til..Så du skal sjå at du nok får rett der!!

Kan virke som at han vingler litt mellom de to alternativa der.Først deg, så familien.Litt att og fram,men tilslutt ser det nok ut som at han velger familien sin.Trur det er kjekkest for deg og, stemmer ikkje det??Du har ikkje så kjempelyst å ha han hos deg.

Du, ser du om eg kjem meg iallefall nokon av dagene i neste veke på skulen??Både tante, og besta reiser til syden onsdag.Veit ikkje om de kan passe litt mandag og tirsdag sidan de snart skal på tur.Ein dag blir eg iallefall heime. Og mannen min håper på at han kan få tatt ein eller to dager heime då.Kva ser du??Og du fekk opp at han vart pappa igejn når du såg på han,he he.

Men håper det stemmer at me i så fall får ei rolig jente, meir som ho som no er fire.

Skrevet

hadde håpt at hen ville blitt her for visst isje så blir han vekke ei uga å eg ska feira jul aleina me ongane...grue meg te d då....blir vel dårligt me forlovelse i julå visst han velge å reisa te familien sin på sogn¨å fjordane elle??? he he,va litt artig svar eg fekk på den om du kom te å gå på skolen i neste ugå for eg fekk fram d går sånn som eg vil kortet å¨deg :) så då e d nok d som skjer..ang mannen din så fekk eg veldig uklare svar på d me fri altså men ska se igjen på d seinare..ja eg fekk opp ja d på baby spørsmålet å denne jentå komme te å bli veeeeeeeeeldir rolig å annerledes i forhold te någen av di andre dine har vært :)

Skrevet

Unnskyld meg, no rota eg.Skjønte det var noko, for eg trudde du meinte eks mannen din...Sindre blir til jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Må forte meg å sende svaret.(Måtte lure du slik eg skreiv det..)

Skrevet

he he he he...du har heilt rett i d at eg isje vil ha eks mannen min her ja :) du e bare herlige..he he...ja men d e bra sindre blir te jul for han vil eg ha her....

Skrevet

JIPPIII!! Med det med den lille.Ja de fleste av de har vore litt urolige med luft i magen, og ei utenom guten min med kolikk.Berre 4 åringen min som ikkje var plaga med det.Du, eg er nok litt treig i kveld, men det med skulen neste veke og det du fekk opp!??

Skrevet

d eg fekk opp va et kort som tilsvare at du blir den avgjørande personen te om du ska på skolen i neste uga å kortet tilsvare lykke å hell for deg nå framøve :)

Skrevet

Tusen takk vennen.Og så må du sove riktig godt.Snakkes sikkert i morgon!?

Skrevet

hei igjen vennen :) eg lurte litt på ein ting,eg ska i skifte retten me x mannen min for han blå nekta å svara advokaten min på brevå han fekk så nå ende me altså der,,,kjipt men advokaten min meine at rett ska væ rett,ser du ka ti me eventuelt ska der å koss d vil gå?? vil d gå bra for min del?? e sleden av d styret å vil bli ferdig me d å x mannen min gjer meg isje fred heller å d tar og på...han har jo gått vidare han og i følge arbeidskolegaene hans....vil eg få hjelp av kommunen te å kjøba någe eget elle vil eg å sindre flytta i sammen før den tid?? blei litt mange spørsmål dette...håbe du kan svara meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...