Gå til innhold

Jkjære noen som kan svare...


Gjest

Anbefalte innlegg

Kom nettopp hjem fra kurs, til min store forskrekkelse hadde jeg brunaktig utflod på papiret.. Ingen klomper, har ingen smerter.. Er dette normalt? Eller kan det være noe galt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei og hå!

 

jeg hadde det slik i 3-4 dager sist uke. noen dager kom det mye og nesten helt svart utflod/spotting. Har hatt en SA tidligere så var bekymret, men på UL var ALT i skjønneste orden! Så lenger du ikke blør friskt blod og ikke har smerter, så er nok alt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Lurer på om jeg skal ringe gynekologen min i morgen jeg... Mitt første sv.skap.... Ikke noe friskt blod i det hele tatt, ingen klumper eller ingen smerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trine!

 

jeg hadde det slik i mitt første sv.skap og oppsøkte legen med en gang. Jeg fikk komme inn til akutt UL og de fant ingenting galt. Så lenge utfloden er brun fikk jeg beskjed om at det ikke var farlig. Men du kan jo snakke med legen for sikkerhets skyld.

Håper alt går bra med deg, trine

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt blødninger i begge mine tidligere svangerskap, uten at d var problem i d hele tatt.

Ikke moro, men d gikk bra begge gangene...

Det var friskt blod da... Ikke så mye, men nok til å stresse meg. Ringte legen jeg, ble vel faktisk sykelmeldt noen dager for å ta d mest mulig med ro.

 

Ring og sjekk i morgen tidlig du, så føler du deg nok bedre:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Lone.. Jeg tror jeg venter til i morgen med å ringe.. Jeg har ikke hatt noe mer av det akkurat nå.. Men får se litt ut over kvelden.. Tviler på at jeg får sove... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du ringer legevakta i kveld, får du mest sannsynlig bare beskjed om og vente og se til i morgen, er ikke noe de kan gjøre uansett, desverre.

Men, kanskje en lege kan gi deg et beroligende svar, du kan jo ringe og høre om noen har tid til å snakke med deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trine,

 

Jeg hadde en liten blødning forrige søndag, og har hatt litt brun utflod siden - har det fortsatt. Jeg var på UL tirsdag for omtrent en uke siden, og de kunne ikke finne noe galt. Jeg så den lille spiren og alt. Jeg skal tilbake på UL førstkommende torsdag for å sjekke en gang til...

 

Sannsynligheten for at det er noe galt, er nok svært liten, men det det kan hjelpe å kontakte legen og få en time til UL for å berolige seg selv. Det hjalp ihvertfall på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt noen blødning jeg da... Heldigvis, men bare brun utflod.. Skal ringe gyn i morgen for å høre om det er noe.. I kveld er det jo ingen vits. Blir ikke gjort noe uansett.. Har ikke vondt i det hele tatt... Takk for gode svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte gyn i dag tidlig og venter på at han skal ringe meg opp igjen... Jeg klarer ikke å bli rolig før jg har fått snakket med han. Håper jeg får komme inn til han i dag med en hastetime og tatt ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...