Gå til innhold

Slik gikk det på babykino i dag!

-carina-

Anbefalte innlegg

Endte opp med at bare Kosemoms og jeg gikk på kino i dag. Heldigvis avtalte vi å møtes 1230 i stedet for 1245 og godt var det. MASSE barnevogner der! Men vi fikk da kjøpt billett og kinogodteri, og fant oss en plass. De selger 250 billetter, men vanligvis er det 590 seter. Veldig greit at de ikke selger ut alle plassene, for veldig mange hadde med seg vognbager og stellevesker inn.

Lyset var dempet, men ikke fullt så mørkt som til en vanlig kino. Og lyden var litt lavere enn vanlig også. I starten hørte man skriking fra foran, bak, høyre og venstre, men etter en stund glemte man det og tittet på filmen i stedet.

Det gikk veldig greit hele besøket, selv bleiebyttet i kinostolen gikk bare bra! :o)

Men det må jo gå greit når vi har sånne snille barn som Kosemoms og jeg har! (Ikke sant Kosemoms?!) ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp!! vi har da så eksemplariske barn, som likte så godt å være på kino at begge først begynte å gråte da vi gikk ut av kinosalen og de måtte opp i vognene igjen:-) hihi

Trodde egentlig ikke jeg kom til å få med meg hele filmen, men det gjorde jeg absolutt! Og man "tunet" jo ut resten av forsamlingen etter 10min... Amandus sov første halvdel av filmen, spiste og tittet på filmen han også resten av halvdelen:-)

Var en kjempe koselig dag sammen med Carina og Karsten:-)

Og jeg skal nok dra på dette igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...