Love2bemom Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg har da plutselig blitt ett samtale emne inne på 3.trimester pga jeg visstnok har hoppet inn der for tidlig...Enda jeg spurte flere både der og på skravlesiden om når man tilhørte 3.trimester.Så det var nok ikke så lurt... så jenter, ikke gå inn der før dere er "lovlig"på 3.trimester...når enn det er...Gidder ikke å gå inn der igjen, siden det tydeligvis var veldig mye å henge seg opp i.Synes det er mye koseligere inne på 2.trimester jeg...
Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Så det der inne. Gruer meg til i morgen. Da skal jeg liksom inn der. Hehehehe Hører flere som ikke trives på 3 trimster og kommer tilbake på 2 . trimseter ;o)))) Ikke bry deg om det ;o)))))))))))))))))
Love2bemom Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 Faktisk,fra jeg hoppet "feil"over,har jeg merket meg det...myyye koseligere her inne...NÅ får jeg vite at man må ha 28 fullgåtte uker...altså skal jeg ikke på 3.trimester før torsdag...KRISE!!! Har fått lite svar ol på 3.trimester...sikkert fordi jeg ikke tillhørte der da...? who knows...
snartmammapåny Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 hihi, ja d gjelder å holde seg til "reglene":)
Bellen Skrevet 16. oktober 2006 #5 Skrevet 16. oktober 2006 Jøss, ja det er jo kjekt å vite. Takk for advarselen! Har enda ikke vært der inne og sjekket stemningen, men har lurt litt selv om når jeg "skal" over, har termin 12. januar. Best å vente litt til da
fikk prins 11.01.07 Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 sånn var det for meg også...de på tredje trimester har tydelige problemer når det er såååå farlig med en dag fra eller til...my goood...er det mulig liksom..jeg holder meg her en stund til jeg tror jeg..de var kvasse mot meg også faktisk...blås ide..jeg skal egentlig over imorgen jeg da...:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå