Gå til innhold

April: Allerede, er det mulig??

Anbefalte innlegg

Var og kjøpte vintersko til snuppa idag. Er jo (u)bevisst opptatt av at klær og sko skal matche, både når det gjelder snuppa og meg, så jeg tenkte at vi tar de blå variantene siden dressen hennes er rød og blå. Alternativet var rosa..

Men neida, da var det ei snuppe som ble sinna. Hun tviholdt på de rosa, og kasta de blå avgårde.... Dama i butikken måtte fnise, og sa: joda, noen er allerede bevisste på valg av farge i en alder av 1 1/2 år...

Er det mulig....?? Så her blir det rosa sko og rød dress....hi hi, blir så fin så....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6710226-april-allerede-er-det-mulig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hi-hi...synes jeg ser dere for meg i butikken, ja. At de små kan ha egne meningen vet vi alt om :-(. Magnus mener veldig mye om det meste. Heldigvis er klær et av få områder han ikke har tenkt på at det går an å mene noe om....., men det er kanskje en sånn kjønnsbestemt ting *s*??

He he, ja de sterke meningene har vi også fått kjenne på den siste tiden. Det som er "i vinden" her nå, det er å totalnekte å skifte bleie og å sette seg inn i bilsete.. Nesten så jeg sprekker ut i raseri snart... men bare nesten...... ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...