Gå til innhold

Takk jenter

skifer

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Takk for trøst,det er så godt å ha dere.

Jeg har det tøft om dagen,hadde ikke trodd dette var mulig.

Jeg var så sikker på at det var vår tur nå,jeg var så sikker,selv om jeg hele tiden hadde en gnagende frykt i magen,jaget jeg den bare bort,avfeide det som nervøsitet,trodde ikke det var mulig å miste så mange ganger.

I dag har blødningene gitt seg,og jeg står nok en gang i startgropa,og det er en helt uvirkelig følse.

Dere vet,den første gangen jeg ble gravid i år så hadde jeg termin om fire dager,og jeg var så lykkelig for å slippe å møte den dagen uten spire

men nå blir det uten alikevel..

Det gjenstår enda mange datoer,men det var denne første som har festet seg best og som jeg gruer mest for å møte,ikke minst fordi en venninne av meg har termin seks dager etter.

Men jeg får bare ta det som det kommer.

Jeg er veldig trist nå,tenkt tanker om at dette aldri vil gå,MEN samtidig er jeg en sta liten kjærring,og ikke pokker om jeg slenger inn håndkle etter alt jeg har opplevd,alt vi har opplevd,å neeeei du..!!Vi skal ha attpåklatten vår.

Jeg skifter litt mellom tårer og stahet,oppgitthet og levende drømmer.,selv nå mens jeg skrev dette gikk jeg fra først tårer til eitrende stahet,kanskje har jeg fått prøvegalskap.

Vi er flere som sliter her inne..enten med gjentatte sa,eller det og rett og slett bli gravide,nå synes jeg virkelig det er vår tur jenter,nå har vi vært her lenge til støtte og trøst for hverandre når ting ikke fungerer,nå er det på tide vi får se hverandre lykkes og følge våre voksende mager og glede istedet.

Måtte resten av dette året gi oss spirer som sitter!!!

Mange klemmer

Fortsetter under...

Kjære Skifer!

Godt å høre fra deg, jeg har tenkt på deg. Jeg blir helt matt når je g tenker på hva du har måttet tåle.

Jeg tror litt prøvegalskap er helt greit jeg, og dessuten blir jeg glad når jeg ser pågangsmotet ditt..det er helt unikt. Du gir deg ikke, og det gjør at du kommer til å lykkes, det er jeg sikker på.

Jeg håper vi ser deg snart igjen her inne. Jeg ønsker deg alt godt

Klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...