Gjest Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Det var godt å se at en som kaller seg forsker ble satt så ettertrykkelig på plass av andre som både var mannlige forskere og politikere. Runar Døving hadde virkelig laget et sammensurium av argumenter som han gulpet ut i sine kronikker i Aftenposten og Dagbladet. Jeg storkoset meg i kveld!!!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Hmm. Må innrømme at jeg ikke så debatten, så skal ikke være for bastant ang programmet her. MEN, ikke glem at noen av oss gutta faktisk synes han er inne på noe.Og at flere av oss ler oss skakk av noen av innleggene til enkelte jenter her. De som henger på slike forum er ofte veeldig preget av hormoner, og flertallet av menn som blir omtalt her inne drikker masse, røyker masse, hjelper ikke til og er stort sett slemme, dumme og udugelige. I stedet for å gå inn hit for å sjekke gode tips (som det jo også finnes her), blir vi gutta lei av Ottar-oppgulpet og dropper disse forumene deres. Vær gjerne uenig med meg, men har du et eksempel på et "pappa-forum" som funker, uten at jentene skal inn og blande seg? Bare et lite hjertesukk fra en litt oppgitt mann, som egentlig ikke var vondt ment. Forøvrig med verdens beste kone, og verdens beste barn :-)
Sivalur Skrevet 17. oktober 2006 #4 Skrevet 17. oktober 2006 Jeg så heller ikke debatten. Men har lest innlegget til fyren i Dagbladet. Lurer litt på hva dere mannfolk mener at han er inne på? Jeg kan være enig i at damer 'blander seg' for mye i deres gutteforum, hvertfall her på disse sidene. Men kan ikke huske at han fyren skrev noe om det i sin kronikk. To ting som jeg bet meg merke i i kronikken var: 1: menn diskrimineres fordi 90% av innsatte i fengsel er menn.... Jeg kan ikke skjønne at det er diskriminering, det betyr vel bare at flere menn enn kvinner er kriminelle? Og det er da hvertfall ikke kvinners feil??? 2: menn nektes å gjøre husarbeid og har derfor ikke noen makt i hjemmet... unnskyld meg?? dette er vel TIDENES unnskyldning for menn til å slippe å gjøre husarbeid... Nei mannfolk - SKJERP DERE! Greit at det sikkert er mange hormonelle damer her (er hormonell selv jeg så sier ikke noe på det) og at mange her klager på sine menn. Jeg har verdens beste samboer men han kunne godt tatt mer ansvar hjemme for det. Og samtlige jenter jeg kjenner sier det samme om sine samboere. Det finnes sikkert mange menn som tar sin del av ansvaret hjemme, men de tror jeg dessverre er i mindretall. Og jeg tror ikke det skyldes at de NEKTES å gjøre husarbeid (ÅÅÅÅÅ for en unnskyldning de har funnet nå...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå