Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Hvor gamle må de små være før de kan få drikkevannet sitt rett fra springen uten at det må kokes først?
Mina06+Mats09 Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg begynte å gi snuppa vann fra springen fra hu var 5mnd, men vann jeg brukte til mme og grøt det koker jeg fremdeles=o)
mamma_74 Skrevet 16. oktober 2006 #3 Skrevet 16. oktober 2006 Snuppa mi har fått det hele tiden. Vannet i Norge er bra nok til det:-) Sikkert mange som synes jeg er gal, men jeg jobber med det og vet hva jeg snakker om:-) Og for å være enda litt mer gal; jeg gir det kaldt og det går helt fint:-) Hun får ikke hjerneskader og ikke kuldesjokk i magen;-)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 hs sa at her jeg bor (tromsø) var vannet så rent at man ikke trenger å koke det hvis de skal ha vann som tørstedrikk. spurte da han var 3 mnd. nå bruker man vel kokt vann hvis de har vondt i magen da. men det blir vel noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå