*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2006 #1 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg blir så utrolig stresset av denne ventingen! Er så drit å ikke vite. Hadde el søndag (el rundt om kring der). Har hatt mensmurringer/stikkinger helt siden da, og det pleier ikke være sånn hele perioden liksom. Bruker babycomp. Har brukt den som prevensjon i ca ett år, så har egentlig aldri hengt meg opp i noe med temperatur og med registrering av samleie osv. De to siste dagene har bc`en blinket alle tre lysene alternerende - men dette er vel noe som skjer alltod når man har registrert samleie rundt el eller? Tempen var i dag på 36,52 - i går 36,46. Dagene før det lå den på mellom 35,68 og 36,40. Er på dag 22 i syklusen. Når er det en skal merke på tempen at den stiger skikkelig? Jeg ble så glad da jeg så at det lyste alternerende lys i går og i dag morges...men nå ble jeg veldig usikker pga dette med tempen. Ser (har bladd tilbake) at tempen var på 36,10 på dag 22 i forrige syklus...men også at dagen før jeg fikk mensen spratt den opp i 36,78! Da svann alle mine håp...da er jo ikke 36,50-et eller annet høyt i det hele tatt da...( Jeg som var så sikker på at jeg var gravid. Har vært ganske så kvalm de siste dagene - særlig om kveldene. Er sånn rar kvalm, at jeg får lyst på sjokolade-kvalm. Hadde det vært spysyken-kvalm ville jeg jo ikke hatt særlig lyst på det...? Om morgenen er jeg stort sett helt fin, men så kommer kvalmen ut på ettermiddagen, og går i bølger ut over kvelden. Kjenner at jeg har litt halsbrann også - og det pleier jeg absolutt ikke ha. Dessuten er det skikkelige mensmurringer på gang - og det er akkurat som om det er tungt og rart nederst i magen. Hatt en del luftplager også. Hater kroppen min hvis jeg ikke er gravid nå - som lurer meg på denne måten:o( Vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente før jeg tester - denne usikkerheten tar livet av meg:o(
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 16. oktober 2006 #2 Skrevet 16. oktober 2006 veit akkuratt korleis du he de!..ka ti du ikm da? de e forferdli å gå vente å vær so usikker
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2006 På søndag...aaaaaltfor lenge til. Lurer på om det er noe vits i å teste tidligere....vil bare vite!
attpåklatt!! Skrevet 16. oktober 2006 #4 Skrevet 16. oktober 2006 er det forrige søndag du hadde el?? Eller i går..? Hvis det er forrige er det jo "bare" 6 dager igjen til ikm!
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, forrige søndag hadde jeg el. Og denne uken kommer til å snegle seg av gårde:o( Hadde ikke så masse symptomer sist jeg ble gravid...så det er nok bare kroppen min som spiller meg et puss:o(((((
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 16. oktober 2006 #6 Skrevet 16. oktober 2006 ej villa ha venta å sjå om tr kjeme..kjedli å sjekke sej for tili å få et negativt svar..tru mej:(..ekje alle testa so slår ut før ette forventa mens heller
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2006 Nei, tenkte meg det...men jeg føler meg så sinnsykt gravid! Kommer til å dette skikkelig ned i kjelleren dersom det skulle vise seg at jeg ikke er det...er liksom 99% sikker....men den ene prosenten gjør meg gaaaaal:o( Pluss at den babycompen ikke hjelper heller. Går fra himmel til helvete på få timer.
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 16. oktober 2006 #8 Skrevet 16. oktober 2006 hmm..vist du tenke mykje på å de so kan du få innbilliga me ta heile greia..men de kjenne jo man best sjøl=)..ej veit godt ka du meina vertfall!ej he tatt to negativetesta dinne mnd,men føle mej gravid..mensen min va heilt rar me..e både kvalm,svimmel,brystspreng å murring i magen..men lurere på å ta en test te ,men e so redd for å bli skoffa..
Magda73 Skrevet 16. oktober 2006 #9 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg var fryktelig gravid forrige måned. Denne måneden skal jeg ikke gå på samme blemmen, derfor er jeg bare sporadisk innom her, og skal fokusere på helt andre ting. Faktisk har jeg tenkt å prøve å ikke kjenne etter:-) For meg er det det beste knepet!
*Rutletutt* Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 16. oktober 2006 Ja, det er vel sånn:o( At kroppen min kan lure meg så kraftig! Drittkropp!!!!
prøver..har to gull fra før :) Skrevet 16. oktober 2006 #11 Skrevet 16. oktober 2006 ja,de kan dei sei..drittkropp sei ej me!men du kan jo vær gravid me=)de e jo ikkje godt å vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå